Raamatud
2725. Võlamülkad. Kuidas oma raha kätte saada.jpg Zoom

Võlamülkad. Kuidas oma raha kätte saada

Tootekood: 12726
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind: 5,00 €
3,75 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Võlamülkad. Kuidas oma raha kätte saada

Toimetanud: Tiit Reinart

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 142

ISBN: 9985-9399-9-9

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kas ilma võlgadeta on võimalik elada? Sedalaadi küsimus läbib enamikku selle raamatu peatükke. Tõenäoliselt on võimalik ka äri ajada nii, et üldse võlgu ei teki. Ent kui tahate karmis konkurentsivõitluses püsida, areneda ja laieneda, siis tuleb mõelda, kas tegutseda täiesti riskivabalt ehk vanade eestlaste kombel iga hinna eest võlgu vältida või oma klientide tausta kontrollides anda neile siiski ka paindlikumaid tingimusi.
Sestap on see raamat kasulik kõigile, kes ettevõtluses osalevad ja äri ajavad, sest võlg puudutab meid kõiki. See raamat annab teadmisi sellest, kuivõrd on arenenud Eesti ärikultuur alates ajast, kui meil sai jälle kasutada sõna «äri». Ja äriga on paratamatult seotud ka sõna «võlg» ja võlasuhted.
Raamatu pealkiri – «Võlamülkad» – sai ehk veidi ehmatav, ent üks selle raamatu ülesandeid ongi anda nõu, kuidas toimida nii, et võlasuhted teid lootusetult mülgastesse ei kisuks, kust on juba väga keeruline, kui mitte võimatu välja rabeleda.
Suurem osa raamatust on praktiline ja nõuandev: milliseid vigu tuleks vältida suhtlemisel äripartneritega, kuidas juba varakult potentsiaalset võlgnikku ära tunda, kuidas temaga käituda, kuidas teha seda nii, et kumbki pool võimalikult vähe kaotaks, st. et võidaksid kõik; miks ja millal võiks võlanõude üle anda inkassofirmale.

Sarnased tooted

Pealkiri: Väike majandusteaduslik leksikon

Toimetanud: Genrihs Kozlov, S. P. Pervušin 

Kirjastus: Eesti Riiklik Kirjastus

Aasta: 1961

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 340

ISBN:

Mõõdud: 220x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Väike majandusteaduslik leksikon

Tootekood: 11951 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
3,30 € (25%)
4,40 €

Pealkiri: Ühiskondliku sektori ökonoomika

Autor(id): Joseph E. Stiglitz

Kirjastus: Külim

Aasta: 1995

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 730

ISBN: 9985-850-06-9-8

Mõõdud: 250x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Esimene osa. Sissejuhatus
Segamajanduse ühiskondlik sektor
Ühiskondlik sektor Ameerika Ühendriikides
Valitsuse majandusliku tegevuse põhiprintsiibid
Heaoluökonoomika: efektiivsus ja õiglus
Teine osa. Riigi ja omavalitsuste kulutuste teooria
Üldkasutatavad hüvised ja ühiskondlikult pakutavad tasulised hüvised
Valitsuse valikud
Tootmine ja ametnikkond riigi- ja omavalitsussektoris
Välismõjud
Kolmas osa. Kulutuste programmid
Kulutuste strateegia analüüs
Tasuvusanalüüs
Tervishoid
Riigikaitse
Sotsiaalkindlustus
Hoolekandeprogrammid ja tulude ümberjaotus
Haridus
Neljas osa. Maksustamine: teooria
Maksustamine: Sissejuhatus
Kes tegelikult makse maksab: maksukoormuse ülekandumine
Maksustamine ja majanduslik efektiivsus: tarbimine
Maksustamine ja majanduslik efektiivsus: tööjõu pakkumine
Optimaalne maksustamine
Viies osa. Ameerika Ühendriikide maksusüsteem
Üksikisiku tulumaks
Kapitali maksustamine
Ettevõtte tulumaks
Maksude vältimise algõpetus
Maksusüsteemi reform
Kuues osa. Muud küsimused
Fiskaalne föderalism
Osariigi ja kohalikud maksud ning kulutused
Defitsiit, majanduslik stabiilus ja kasv

Tootekood: 12963 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,43 € (25%)
9,90 €

Pealkiri: Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile

Autor(id): Malle Karjatse

Kirjastus: Ilo

Aasta: 1998

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 96

ISBN: 9985-57-180-0

Mõõdud: 215x135 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud  raamat

 

Sisu:

See raamat vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!

Tootekood: 13513 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
2,25 € (25%)
3,00 €

Pealkiri: Kuidas hakata ettevõtjaks

Autor(id): Elo Odres

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2009

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 160

ISBN: 978-9949-434-35-0

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Oma firma loojale suunatud raamat annab praktilist infot, kuidas koostada äriplaani, leida rahastajad ning jõuda võimalikult kiiresti ja valutult ideest kasumini.
«Ettevõtlusega alustamise puhul on kõige olulisem saada üle hirmudest,» märgib Harjumaa Arendus- ja Ettevõtluskeskuse juhataja Kaupo Reede. «On tekkinud ettekujutus, et ettevõtlus on midagi suurt ja keerulist. Tegelikult see nii ei ole – ettevõtlus, see on lihtne, tuleb vaid julgelt alustada.»
Tallinna kesklinnas koos äripartneriga LPG massaažisalongi avanud Riina Vahtrik oskab juba praegu öelda, et ettevõtjaks olemine on suur väljakutse, aga samas väga põnev. «Kõige positiivsem üllatus on olnud see, et teised väikeettevõtjad, kas siis meie klientide seast, aga ka tuttavad ja sõbrad, on olnud väga toetavad ning lahkelt jaganud oma kogemusi ja kontakte. On tekkinud omamoodi klanni kuulumise tunne,» räägib ta. Seetõttu soovib Vahtrik omaltpoolt siiralt julgustada kõiki, kes plaanivad praegu ettevõtlusega alustamist, nagu tema pool aastat tagasi.
Äriidee võib sündida mõttest jätkata senisel erialal töötamist, aga olles juba ise tööandja. Tõuke võib anda mõni hobi, millega seni on olnud mahti tegeleda vaid töövälisel ajal.
«Võrdselt tähtsad ja võimalikud on kõik algused, oluliseks on idee käivitamise soov,» kinnitab OÜ Raamist Väljas koolitaja Riina Paatsi, kes peab väga oluliseks ka hea ja toimiva meeskonna teket. «Miks on paljud imelised ideed jäänudki vaid ideedeks? Üheks põhjuseks võib olla see, kui ideest unistajal pole kaaslasteks tegijaid. Reaalses maailmas ei eksisteeri firmat, eksisteerivad inimesed, kes tegutsevad ühise eesmärgi nimel.»
Alustavale ettevõtjale suunatud raamat innustab mõtlema laiemalt ja samal ajal säilitama selget pilku, nägemaks ette takistusi, mis võivad algusaastail ees oodata. Näiteks peab tulevane ettevõtja mõtlema, kas temas on piisavalt ettevõtjale vajalikke omadusi, et hakkama saada? Kas tema äriidee ikka peab vett – kuidas teha esmased turu-uuringud? Kas on olemas piisavalt omapoolseks investeeringuks vajalikku raha ja kas ta riskib laenu võtmiseks kodu panti panna? Kas alustada FIEna, luua osaühing või aktsiaselts?
Kui inimene on oma äriidee enda jaoks läbi mõelnud, teinud esmased tulu- ja kuluarvestused, mõelnud, kes on kliendid ja konkurendid, ning jõudnud järeldusele, et asjaga on mõtet tegeleda, siis on järgmine samm registreerida firma, milleks saab samuti raamatust nõu.
Siin on ka paljude ettevõtjate kogemused ja soovitused, kuidas oma äriga läbi lüüa. Edukast firmast on nende hinnangul vaid 20% äriidee teene, 80% aga selle teostus – oluline on leida nüansid, mis eristavad firmat teistest omataolistest.

Tootekood: 13516 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,50 € (25%)
6,00 €

Pealkiri: Pisiettevõtja käsiraamat. Ainuomanik-juhataja, füüsilisest isikust ettevõtja ja vabakutselise loovisiku praktiline abimees

Autor(id): Olavi Kärsna

Kirjastus: Ilo

Aasta: 2009

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 272

ISBN: 978-9949-17-062-3

Mõõdud: 245x175 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Olavi Kärsna, ettevõtluskonsultant ja koolitaja, annab käsiraamatus praktilist nõu üksikettevõtjale. Füüsilisest isikust ettevõtja, osaühingu ainuomanik-juhataja ja loovisik leiavad sellest raamatust juhiseid ja julgustust ettevõtlusega tegutsemise kõikide protseduuride ja etappide läbimiseks alustamisest lõpetamise või ettevõtte üleminekuni. Ja seda Eesti seadusandlust järgides. Selgemaks saavad maksukohustused, nõuded raamatupidamisele ja suhtlemine maksuametiga. Käsitletakse pankroti ja vastutuse põhitõdesid. Tekstile lisavad vürtsi autori huumori- ja kriitikameel. Teist sellist raamatut ei ole!

Tootekood: 13520 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,43 € (25%)
9,90 €