Raamatud
2646. Väärtuskoodi murdmine. Kuidas edukad ettevõtted uue majanduse tingimustes rikkusi loovad.jpg Zoom

Väärtuskoodi murdmine. Kuidas edukad ettevõtted uue majanduse tingimustes rikkusi loovad

Tootekood: 12647
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
4,00 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Väärtuskoodi murdmine. Kuidas edukad ettevõtted uue majanduse tingimustes rikkusi loovad

Autor(id): Richard E. S. Boulton, Barry D. Liebert ja Steve M. Samek

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 280

ISBN: 9885-9264-6-3

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Ei ole ilmselt kellegi jaoks eriline uudis, et traditsioonilised raamatupidamis- ja aruandlustavad võivad mõne ettevõtte puhul osutuda kas mittekohaseks või lausa eksitavaks... Samale järeldusele on jõudnud ka Arthur Anderseni ekspertide grupp oma raamatus, mille eesmärgiks on sillutada teed uue majanduse võidukäigule. Nende poolt välja pakutud väärtusdünaamika kontseptsioon püüab anda mõõdetava väärtuse sellistele kaasaegse ettevõtte mittemateriaalsetele, ent otsustava tähtsusega varadele nagu töötajaskond ja edasimüüjad, kliendid ja intellektuaalne kapital.

Sarnased tooted

Pealkiri: Ketser

Autor(id): Ricardo Semler

Kirjastus: Goldratt Baltic Network

Aasta: 2002

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 336

ISBN: 9985-78-704-8

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Andres Liinat:
«Enamus äriraamatuid on kirjutatud teemadel, kuidas suurendada kliendi rahulolu ja seeläbi rohkem müüa, mis omakorda peaks muutma omaniku une rahulikumaks.
Mul on hea meel, et järjekordne raamat meie sarjast keskendub huvide kolmnurga tipule, mida tänamatult vähe käsitletud on. Kuidas panna Töötajad innustuma ja vastutama oma töö tulemuste eest? Kuidas saavutada meeskonnana rohkem, kui iseseisvalt suudetakse?
Kiiresti muutuvas majandusruumis keskenduvad juhid tihti nn. ettevõttest mittesõltuvatele probleemidele -- inflatsioon, majanduslangus, riigi konkurentsivõime. Unustatakse, et tegelikud edu tegurid asuvad alati meíe kätes. Väliskeskkonna muutustega toimetulekuks on vaja leida ja tunnetada oma sisemisi reserve. Siis on võimalik muuta ka organisatsiooni, juurutada arusaadavaid põhiväärtusi, vähendada juhtimistasandite arvu ja bürokraatiat. Ära lase muutustel end murda, vaid juhi end neist läbi.
Jagan Ricardo Semleri seisukohti, et just kõik töötajad ja meeskonnavaim juhivad ettevõtet. Kui on loodud tingimused erinevate arvamuste kaasamiseks juhtimisotsuste tegemisse, on töötajad leidlikud pakkuma uusi innovatiivseid lahendusi ja võtavad enesele ka vastutuse lõpptulemuse eest.»

Tootekood: 12625 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,00 €

Pealkiri: Kaubamärk ja kõlvatu konkurents

Autor(id): Heinu Koitel

Kirjastus: Eesti Riigikaitse Akadeemia Kirjastus

Aasta: 1997

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 104

ISBN: 9985-67-030-2

Mõõdud: 210x142 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Käesolevas väljaandes käsitletakse intellektuaalse ja tööstusomandi õiguskaitse aktuaalseid probleeme.

Tootekood: 12653 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
3,40 €

Pealkiri: Määravad hetked. Kui juhil tuleb valida kahe õige vahel

Autor(id): Joseph L. Badaracco Jr.

Kirjastus: Avita

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 158

ISBN: 9985-2-0323-2

Mõõdud: 215x155

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Kas sa otsustaksid turule tuua uue, palju vastuolusid tekitava toote? Mida sa teeksid, kui sinu meeskonnas töötav üksikvanem ei tule oma tööga toime? Mida sa vastaksid, kui sulle pakutaks tööd üksnes sinu soos või rassi järgi? See raamat räägib valikutest nii eraelus kui ka töösituatsioonides ning kriitilistest ja määravatest hetkedest, kus töö ja isiklik elu ei ole enam eristatavad. Siin käsitletakse õige versus õige konflikte. Raamat pakub huvitavat mõtteainet ja võimalusi konfliktide lahendamiseks. Sundimatus toonis kirjutatud, kergesti loetav raamat räägib juhtimise keerukusest. Mida tähendavad määravad hetked -- kas on üldse võimalik olla edukas juht ning mõistev, vastutustundlik inimene. Mõistlike otsuste tegemine eeldab oskust esitada õigeid küsimusi.

Tootekood: 12688 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,00 €

Pealkiri: Edukas suhtekorraldus

Autor(id) Moi Ali

Kirjastus: Koolibri

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 72

ISBN: 9985-0-1380-8

Mõõdud: 180x130 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sari: Hea juhi nõukoda

Sisu:

-Suhtekorralduse alused;
-Suhtekorraldusoskuste arendamine;
-Koostöö meediaga;
-Reklaami tootmine.

Suhtekorraldus hõlmab praktilisi oskusi ja strateegiaid, mille eesmärgiks on parandada ettevõtte mainet, tugevdada selle sidemeid oma sihtgruppidega ja säilitada oma positsioon kriisiolukordades.
Raamat «Eduka suhtekorralduse alused» aitab sul edu saavutada nii juhul, kui suhtekorraldus on sinu põhitöö, kui ka siis, kui see on ainult üks lisaülesanne sinu ametijuhendis.
See raamat õpetab, kuidas tagada oma ettevõtte heaolu -- selles käsitletakse kõiki suhtekorraldajale vajalikke oskusi, kaasa arvatud seda, kuidas kasutada meediavahendeid, organiseerida üritusi ja luua veenvaid reklaammaterjale.
Raamatu lõpus toodud test aitab sul selgusele jõuda, kui head tööd sa teed ja millised sinu oskustest jätavad soovida. Vihjed, juhtnöörid ja soovitused aitavad sul omandada ja arendada suhtekorraldajale vajalikke oskusi.
Suhtekorralduse taskuteatmiku väärtust tõstavad veelgi 101 kasulikku nõuannet.

Tootekood: 12955 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 €

Pealkiri: Loodud kestma

Autor(id): James C. Collins ja Jerry I. Porras

Kirjastus: Väike Vanker

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 365

ISBN: 9985-9411-7-9

Mõõdud: 237x158 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, raamat ise heas seisukorras

 

Sisu:

Vain SMD meeskond on "Loodud kestma" ideid kasutades oma äriideoloogia loomise ja arendamisega tegelenud 1999. aastast alates. Võlgneme raamatule saavutatud edu eest väga palju. Soovitan raamatut kohustusliku kirjandusena iga sellise firma kõikidele juhtidele, kel vähegi ambitsiooni oma ettevõtte arendamise osas kaugemale vaadata ning oma meeskonnaga midagi ebatavalist saavutada.

Peep Vain,
koolitusfirma VainSMD juht

Tootekood: 12965 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,00 €