Raamatud
1472. Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke.jpg Zoom

Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke

Tootekood: 11473
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
5,00 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke

Autor(id): Hans G. Tonndorf

Kirjastus: Külim

Aasta: 2004

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 80

ISBN: 9985-9522-0-0

Mõõdud: 210x145 mm

Formaat: pehmekaaneline


Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid.
See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele.
Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega.

Sarnased tooted

Pealkiri: Oodates, et mägi hakkab liikuma ja teisi mõtisklusi elust

Autor(id): Charles Handy

Kirjastus: Fontes 2000

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 176

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

ISBN: 9885-9264-4-7

Mõõdud: 205x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

Kirjeldus:

Raamatus heidetakse sügavaletungiv pilk organisatsioonide, ühiskonna ja meie isikliku eluga seonduvatele vaimsetele hoiakutele. Raamat on ühtaegu õpetlik ja lüüriline, inimlikke põhiväärtusi tunnustav ja mõtlemapanev, selles leiab väljenduse auotori unikaalne ja värskendav lähenemisviis elule.

Tootekood: 10210 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,00 €

Pealkiri: EÜE jälg

Autor(id): Tiit Pruuli

Kirjastus: Varrak 2013

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 560

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

ISBN: 978-9985-3-2825-5

Mõõdud: 240x200

Formaat: kõvakaaneline

Kirjeldus:

Kolmkümmend aastat (1964‒1993) käisid Eesti tudengid suviti ehitusmalevas. EÜE ametlikuks eesmärgiks oli nõukogude noorte töine ja ideoloogiline kasvatamine. Aga õilis kommunismiüritus pöördus kiiresti tolle ühiskonna alustalade eneste vastu. Eesti NSV-s ei pilgatud kusagil mujal nii avalikult ja hulgakesi kõike nõukogulikku kui malevakokkutulekutel. Nii palju riigivastaseid laule ja nalju ei esitatud ühegi teatri laval ega asutuse peol. Igal aastal astus paar tuhat Eesti noort haritlaskonna liiget justkui reaalsest ühiskonnast välja ja elas oma vaba elu. Nalja sai malevas pööraselt, aga muidugi ei olnud EÜE ainult pullitegemise koht. Siin tehti kõvasti tööd. Siin sai üsna ruttu selgeks, kes on andekas, kes on töökas, kes karjäärihimuline. Siit leiti eluaegseid sõpru ja elukaaslasi. EÜE asus keset tormilist elu, kukesammukese kaugusel EÜE-st olid ka näiteks Hiiu õllekas ja EKP Keskkomitee. Millise sammu keegi EÜE-st edasi astus ja kuhu oma jälje jättis, on omaette põnev teema.

Tootekood: 10623 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
17,50 €

Pealkiri: Tüdruk ja raha

Autor(id): Laura Brady

Kirjastus: Koolibri

Aasta: 2006

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 144

ISBN: 9985-0-1735-8

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

«Pole tähtis, kui palju sa teenid. Tähtis on, kuidas sa teenitut kulutad.»
See moto juhatab sisse majanduseksperdi Laura Brady raamatu, mis mõeldud just tüdrukutele ja naistele kui üsna suurtele kulutajatele.
Raamat õpetab valima sobivat arveldusarvet, koostama isiklikku eelarvet ja sellest kinni pidama, reisima võimalikult soodsalt ja ohutult ning annab nõu, kuidas välja tulla majanduslikust kitsikusest ning seljatada kuhjunud krediitkaardi- ja muud võlad.
Raamatu väärtust tõstavad arvukad praktilised ja teostatavad nõuanded.

Tootekood: 11129 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
8,00 €

Pealkiri: Marketing: hind, müük ja reklaam

Autor(id): Ann Vihalem

Kirjastus: Külim

Aasta: 1996

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 164

ISBN: 9985-850-12-2

Mõõdud: 234x162 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Majandusraamat 2-26

Tootekood: 11469 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,50 €

Pealkiri: Tõhus tootmine. Kõik, mida ma õppisin tootmisest Joe garaazhis

Autor(id): William B. Miller ja Bicky L. Schenk

Kirjastus: Director

Aasta: 2002

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 80

ISBN: 9985-78-472-3

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Säravaim tootmisteemaline raamat, mida eales olen lugenud. See ei anna küll oteseid tegutsemisjuhiseid, kuid korrastab mõtlemist.»

Tootekood: 12354 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 €