Raamatud
1472. Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke.jpg Zoom

Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke

Tootekood: 11473
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
5,00 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke

Autor(id): Hans G. Tonndorf

Kirjastus: Külim

Aasta: 2004

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 80

ISBN: 9985-9522-0-0

Mõõdud: 210x145 mm

Formaat: pehmekaaneline


Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid.
See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele.
Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega.

Sarnased tooted

Pealkiri: Elav ettevõte. Arenemisest, õppimisest ja püsimajäämisest ärikeskkonnas

Autor(id): Arie de Geus

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 248

ISBN: 0-87584-782-X

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Raamat, kus ettevõttesse suhtutakse kui elavasse organismi, mis peaks suutma toime tulla aja jooksul muutuvates oludes. Üks raamatu lähtetõdemusi on, et enamiku firmade eluiga on tunduvalt väiksem, kui see võiks olla. Raamatu autor oli kohal Pärnu juhtimiskonverentsil «Praktikult praktikule» (14.-15. oktoober 1999). Eessõna on kirjutanud Jaanus Pikani. 

Tootekood: 11470 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
10,00 €

Pealkiri: Tõhus tootmine. Kõik, mida ma õppisin tootmisest Joe garaazhis

Autor(id): William B. Miller ja Bicky L. Schenk

Kirjastus: Director

Aasta: 2002

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 80

ISBN: 9985-78-472-3

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Säravaim tootmisteemaline raamat, mida eales olen lugenud. See ei anna küll oteseid tegutsemisjuhiseid, kuid korrastab mõtlemist.»

Tootekood: 12354 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 €

Pealkiri: Heaolu kõigile

Autor(id): Ludwig Erhard

Kirjastus: Steamark

Aasta: 1998

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 286

ISBN: 9985-9139-5-7

Mõõdud: 220x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Punane joon
Turumajanduse sünd
Korea kriis ja sellest jagusaamine
Toimetulek kõrgkonjuktuuriga
Turumajandus saab jagu plaanimajandusest
Olen majandusminister, mitte huvigruppide esindaja
Kartellid -- tarbija vaenlased
Vahetute arvamusavalduste väärtus
Turumajandus võimaldab õiglase palga
Kas heaolu viib materjalismini?
Marga ja penni psühholoogia
Hoolekanderiik -- tänapäeva pettekujutlus
Poliitikat ei saa teha kabinetilaudade tagant
Vahejaam Euroopa
Fööniks tõuseb tuhast
Uue valitsuse tegevuse alused

Tootekood: 12678 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,50 €

Pealkiri: Tulevikutarkus. Globaalsete muutuste kuus tahku

Autor(id): Patrick Dixon

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 296

ISBN: 9985-9406-3-6

Mõõdud: 208x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu

Sisu:

Siit raamatust ei leia juht konkreetseid nippe, mida juba homme kasutada oma igapäevatöös, vaid midagi hoopis väärtuslikumat – aluse oma tulevikuärile. Patric Dixon läheb kaugemale ühiskonnatrendide lihtsast kirjeldamisest, lisaks muutuste selgitamisele aitab ta ka nendeks valmistuda. Võib-olla just seda raamatut lugedes võrsub mõte täiesti uuest tootest ja täiesti uuest ärist?
Hede Kerstin Luik, AS Eesti Statoil

Tootekood: 12954 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,90 €

Pealkiri: Töösuhte lõpp

Autor(id): Kadi Heinsalu

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2007

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 224

ISBN: 978-9949-434-03-9

Mõõdud: 210x145 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sari: Äripäeva raamat

Sisu:

Vastne uuriva ajakirjanduse ehk Bonnieri preemia laureaat, Äripäeva ajakirjanik Kadi Heinsalu on töötaja lahkumisest kirjutades üldistanud üle poolesaja Eesti ettevõtte kogemused. Ta nendib, et ehkki praegu on Eestis probleemiks hoopis töötaja kinnihoidmine, sest töökäsi ei jätku, ei saa siiski kedagi vägisi kinni hoida ega kellelegi lõputult vigu andestada.

Ettevõttest lahkumisega seotud teemad on sama loomulikud ja käivad samade reeglite alla kui inimsuhted laiemalt, mõistis ta raamatut kirjutades. Kõik tuleb tuttav ette: tunded jahtuvad, tekib rutiin, keegi tekib kõrvale, keegi võib haiget saada. Ideaalne on lahkuda sõbralikult, kuid tihti tekitab lahkumine ühele või teisele poolele kannatusi.

Autor intervjueeris mitukümmend personalijuhti, ettevõttejuhti ja firmaomanikku, lisaks tuli sisukaid vastuseid töösuhte lõppu käsitlevale ankeedile. Suurte ja väikeste, linnas ja maal asuvate, Eesti ja väliskapitalil põhinevate ettevõtete vastused näitasid, et töötaja lahkumise protsessis on olemas universaalseid tõdesid. Neid mõistes võib töösuhe hästi lõppeda ka siis, kui üks või teine pool lahkuminekut ei soovinud.

Raamat annab ainulaadse võimaluse piiluda erinevate töökollektiivide argiellu. Mõnes ettevõttes väärtustatakse töötajaid nagu pereliikmeid, peetakse koos sünnipäevi ja grilliõhtuid, tullakse igati vastu. Ka töölt lahkumine on seal mõlemapoolselt ilus ja inimlik. Teises kohas on inimene vaid kohatäide, kes õpetatakse kiiresti välja, pigistatakse tööpingega tühjaks ja otsitakse siis uus asemele.

Siin on südamest räägitud lugusid väikeettevõtjailt. Näiteks mehelt, kes ehitas aastatega oma firma üles ja kelle siis ta endised alluvad reetsid, asutades kõrvale uue firma ja võttes lahkudes kaasa kogu andmebaasi. Valusad kogemused, mis panevad küsima: Mis sai tehtud valesti? Ta oli tugev isiksus, alustas kõike otsast, olles omal nahal õppinud, et töötajaid saab ja tuleb motiveerida, aga kõigepealt tuleb valida sobiv meeskond.

Väga väärtuslik osa raamatust on psühholoogide kommentaarid erinevatele tööl tekkivatele olukordadele ja väljapakutud lahendused. Head eeskuju pakuvad samuti näited arenguvestlustest, tagasisideankeetidest ja lahkumiskirjast kolleegidele. Kokkuvõtlikult on ära toodud ka töölepingut lõpetavate seaduste põhimõtted.

Peamised teemad:
Kuidas tunda õige inimene ära juba töölevõtu intervjuul?
Lahkumise tüüpilised põhjused
Millal ja miks veenda inimest jääma?
Lahkumist kergendavad traditsioonid
Tagasiside ja arenguvestlused enne töölt lahkumist
Lahkumisvestlus, kokkulepete saavutamine
Katseaeg ja selle lõppemine lahkuminekuga
Kuidas toime tulla intrigaani ja väljapressijaga? Muud delikaatsed juhtumid
Distsiplinaarkaristused. Töövaidluskomisjon
Kui töötajad varastavad firmast infot ja teevad oma firma
Kuidas lahkumisest teistele teada anda
Töölepingut lõpetavate seaduste kokkuvõte

Tootekood: 13453 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,90 €