Raamatud
1472. Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke.jpg Zoom

Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke

Tootekood: 11473
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
5,00 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke

Autor(id): Hans G. Tonndorf

Kirjastus: Külim

Aasta: 2004

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 80

ISBN: 9985-9522-0-0

Mõõdud: 210x145 mm

Formaat: pehmekaaneline


Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid.
See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele.
Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega.

Sarnased tooted

Pealkiri: Ketser

Autor(id): Ricardo Semler

Kirjastus: Goldratt Baltic Network

Aasta: 2002

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 336

ISBN: 9985-78-704-8

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Andres Liinat:
«Enamus äriraamatuid on kirjutatud teemadel, kuidas suurendada kliendi rahulolu ja seeläbi rohkem müüa, mis omakorda peaks muutma omaniku une rahulikumaks.
Mul on hea meel, et järjekordne raamat meie sarjast keskendub huvide kolmnurga tipule, mida tänamatult vähe käsitletud on. Kuidas panna Töötajad innustuma ja vastutama oma töö tulemuste eest? Kuidas saavutada meeskonnana rohkem, kui iseseisvalt suudetakse?
Kiiresti muutuvas majandusruumis keskenduvad juhid tihti nn. ettevõttest mittesõltuvatele probleemidele -- inflatsioon, majanduslangus, riigi konkurentsivõime. Unustatakse, et tegelikud edu tegurid asuvad alati meíe kätes. Väliskeskkonna muutustega toimetulekuks on vaja leida ja tunnetada oma sisemisi reserve. Siis on võimalik muuta ka organisatsiooni, juurutada arusaadavaid põhiväärtusi, vähendada juhtimistasandite arvu ja bürokraatiat. Ära lase muutustel end murda, vaid juhi end neist läbi.
Jagan Ricardo Semleri seisukohti, et just kõik töötajad ja meeskonnavaim juhivad ettevõtet. Kui on loodud tingimused erinevate arvamuste kaasamiseks juhtimisotsuste tegemisse, on töötajad leidlikud pakkuma uusi innovatiivseid lahendusi ja võtavad enesele ka vastutuse lõpptulemuse eest.»

Tootekood: 12625 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,00 €

Pealkiri: Jack otse südamest

Autor(id): Jack Welch ja John A. Byrne

Kirjastus: Pegasus

Aasta: 2002

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 480

ISBN: 9985-9445-2-6

Mõõdud: 245x165 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Jack Welchi saavutused on märkimisväärsed. General Electricu peadirektorina kasvatas Jack Welch 20 aastaga ettevõtte turuväärtust 450 miljardi dollari võrra ning saavutas maailma ühe imetlusväärseima ärimehe kuulsuse.
Tema algatused nagu Kuue Sigma kvaliteedisüsteem, globaliseerumine ja e-äri on aidanud kujundada moodsa ettevõtte mõistet. Võimeka juhina rakendas ta ainulaadse «barjäärideta» juhtimissüsteemi, mis põhineb ideede vahetamisel, keskendumisel inimestele ning vabal ja võrdsust väärtustaval suhtlemisstiilil.

Kerges ja humoorikas stiilis jutustab Jack teda mõjutanud inimestest, õnnestumistest ja ebaõnnestumistest, mis on kujundanud ta karjääri.

Tootekood: 12662 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,92 € (20%)
9,90 €

Pealkiri: Personali juhtimine ja eestvedamine

Autor(id): Kulno Türk

Kirjastus: Tartu Ülikooli Kirjastus

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 302

ISBN: 9985-56-406-5

Mõõdud: 205x142 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Organisatsioon ja juhid suudavad realiseerida oma eesmärke ainult siis, kui nad oskavad leida ja kaasata sobivaid inimesi. Eesmärkide saavutamine on kunst, milles olulist osa etendab personali juhtimine ja eestvedamine. Töötajate oskuslik valik, arendamine ja karjääri juhtimine tagavad organisatsioonile sobivad ja võimekad inimesed. Personali hindamine ja hüvitamine motiveerib töötajaid. Eestvedamises väljendub võimu ja autoriteedi dilemma, mille lahendamine aitab mõjutada inimeste tegevust ja neid tõhusalt juhtida.

Tootekood: 12687 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,50 €

Pealkiri: Sajandi suurimad pigilinnud. Nende ideedega said rikkaks teised

Autor(id): Andrea Fehringer, Gerald Reischl ja Clemens Stadlbauer

Kirjastus: Kunst

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 208

ISBN: 5-89920-253-X

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Miks peetakse PIGILINDUDEKS - inimesteks, kellel ei ole elus vedanud – paljusid andekaid leiutajaid, avastajaid, muusikuid ja kunstnikke, olgu või
hiigeleduka McDonaldsi kiirsöögikoha rajajaid
maailmakuulsa Kalašnikovi automaadi leiutajat
kardetud hävituslennuki Mig konstrueerijat
igas kodus kasutatava teepakikese esmavalmistajat
populaarsete rulluiskude valmistajat
üldtuntud Nike'i logo kujundajat
ansambli Spice Girls hüljanud talendikat poplauljat
jne, jne, jne???
Vastus peitub selles põnevas raamatus.

Tootekood: 12953 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,25 €

Pealkiri: Sõda talentide pärast

Autor(id): Ed Michaels, Helen Handfield-Jones ja Beth Axelrod

Kirjastus: Hermes

Aasta: 2006

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 158

ISBN: 9985-9701-6-0

Mõõdud: 207x147 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, raamat ise heas seisukorras

 

Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu

Sisu:

Värbamise käsiraamat.

"Olen kindel, et enam kui pool tundi korraga ei suuda ükski juht seda raamatut lugeda. Sest mõtted hakkavad väga kiiresti liikuma ja tekib kohene soov loetut oma ettevõttes rakendama hakata."

Rasmus Rask, Hansapanga Grupi talendijuhtimise osakonna juhataja

Tootekood: 12962 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,15 €