Raamatud
3122. Too oma meeskond ühte paati.jpg Zoom

Too oma meeskond ühte paati

Tootekood: 13123
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
5,50 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Too oma meeskond ühte paati

Autor(id): Aune Past

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2009

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 216

ISBN: 978-9949-434-53-4

Mõõdud: 210x147 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Suure osa ärkvelolekuajast veedame oma kolleegidega. Kui saad teha tööd, mis sulle meeldib, oled eluga rahul. Aga kui see, mida teed, meeldib, kuid keskkond, kus oma tööajal viibid, käib närvidele ja suhted kolleegidega on konfliktsed, siis kaob kogu rõõm. Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja, ütles raamatu autor Aune Past.
Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja. Minu praktikas on olnud ettevõtteid ja liitusid, erakondi ja meeskondi, kus konsultandi suhe algab mainekujundusest ja pärast esmast uuringut selgub, et kõige suurem mainekahjustaja on sisesuhete konarlikkus. Samas on organisatsiooni sisemised suhted vähemalt samavõrd delikaatne teema kui peresuhted.
Selle raamatu kirjutamine ei oleks olnud võimalik ilma oma ala tippude abita. Kaasautorite hulgas on sellised tuntud nimed nagu Ruth Alas, Kaja Tampere, Riina Varts ja Harri Taliga, aga ka akadeemilise hindamiskomisjoni käest hea hinde pälvinud ülikooli vilistlasi, kes oma teemaga paar aastat süvitsi tegelnud ja uuringuid läbi viinud.
Raamatus käsitletakse iga organisatsiooni jaoks olulisi sisekommunikatsiooni teemasid. Enam keskendutakse küll ettevõtetele, kuid Minu Eesti näide kirjeldab uue meedia võimalusi võrgustiku toimimisel. Suhted organisatsioonis pole eesmärk omaette, kui tegu pole just suhetele orienteeritud kultuuriga. Enamasti lähtuvadki suhted organisatsioonikultuurist. Raamatus antakse lühike ülevaade organisatsioonikultuurist, identiteedist, mainest ja kuvandist. Teoreetilist osa ilmestavad konkreetsed näited.
Aune Pasti lemmik Richard Branson, kes oma ettevõtja tegevusega kujundab ettevõtluse mainet, kasutab nii plaaditööstuses kui kindlustuses sama sloganit: “Oleme sinuga ühes paadis”. Meeskonna ühte paati saamine peaks olema iga juhi ja mainekujundaja olulisim ülesanne. Raamatust “Too meeskond ühte paati” on abi nii algajale kui kogenule.

Sarnased tooted

Pealkiri: Majandusõudus

Autor(id): Viviane Forrester

Kirjastus: Kupar 2002

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 183

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

ISBN: 9985-61-232-9

Mõõdud: 196x127 mm

Formaat: pehmekaaneline

Kirjeldus:

Tuntud esseist ja ajakirjanik Viviane Forrester otsib vastust küsimusele, kas globaliseeruv majandus suudab täita meie ootusi-lootusi. Autor on läbi töötanud hulgaliselt kaasaja juhtivate majandusteadlaste töid, saamaks vastust oma küsimusele, milline on maailmamajanduse olukord 20-30 aasta pärast. Kahjuks vihjab raamatu pealkirigi suuremat osa inimkonnast eesootavatele ebameeldivustele.

Tootekood: 10368 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,90 €

Pealkiri: Tüdruk ja raha

Autor(id): Laura Brady

Kirjastus: Koolibri

Aasta: 2006

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 144

ISBN: 9985-0-1735-8

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

«Pole tähtis, kui palju sa teenid. Tähtis on, kuidas sa teenitut kulutad.»
See moto juhatab sisse majanduseksperdi Laura Brady raamatu, mis mõeldud just tüdrukutele ja naistele kui üsna suurtele kulutajatele.
Raamat õpetab valima sobivat arveldusarvet, koostama isiklikku eelarvet ja sellest kinni pidama, reisima võimalikult soodsalt ja ohutult ning annab nõu, kuidas välja tulla majanduslikust kitsikusest ning seljatada kuhjunud krediitkaardi- ja muud võlad.
Raamatu väärtust tõstavad arvukad praktilised ja teostatavad nõuanded.

Tootekood: 11129 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 € (20%)
5,00 €

Pealkiri: Globaliseerumislõks. Kallaletung heaolule ja demokraatiale

Autor(id): Hans-Peter Martin ja  Harald Schumann

Kirjastus: Tänapäev

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 288

ISBN: 9985-9212-1-6

Mõõdud: 215x145 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Ettevõtted vallandavad igasuguse halastuseta tuhandeid inimesi. Välismaalastest firmaomanikud teatavad ähvardavalt, et töötajate palgad on üle mõistuse kõrged. Rikkad kolivad kõrge aiaga ümbritsetud kinnistesse elurajoonidesse, mida valvavad relvastatud turvamehed. Kõik see toimub üheaegselt Brasiilias, USAs, Saksamaal ja Eestis. Maailm globaliseerub.
Kas tulevikus jagub tööd veel üksnes 20 protsendile maailma rahvastikust? Mis saab ülejäänud 80 protsendist inimestest, keda enam vaja ei ole? Kas tavalised inimesed on määratud igavesele vaesumisele?
Kaks Saksa ajakirja Spiegel uurivat ajakirjanikku maalivad hirmuäratava pildi maailma olevikust. Nad paljastavad poliitikute, pankurite ja suurärimeeste lemmikvaled rahva lollitamiseks. Ja nad esitavad rea konkreetseid ettepanekuid, kuidas Euroopa Liit suudaks maailmas jälle korra jalule seada.
«Globaliseerumislõks» on ilmunud viimase paari aasta jooksul rohkem kui 20 keeles. Selle raamatu avaldamine on põhjustanud kõikjal ägeda mõttevahetuse maailma tulevikust.
Järelsõna: Eesti Ekspressi peatoimetaja Aavo Kokk.

Tootekood: 12645 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,00 €

Pealkiri: Kuidas internetis raha teha

Autor(id): Paul Edwards, Sarah Edwards ja Linda Rohrbough

Kirjastus: Odamees

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 322

ISBN: 9985-896-44-0

Mõõdud: 233x151 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kõige täiuslikum ja praktilisem teejuht igale väikeettevõtjale, kes on huvitatud äritegevusest internetis. Selle raamatu autorid on eksperdid koduse ettevõtluse alal.
Ükskõik kui suur või väike on teie ettevõte, kui te veel internetis pole, võib juhtuda, et te jõuate sinna peagi. Kui teil on kavas asutada oma firma või tahate arendada praegust ettevõtet, siis küberruumis võivad teie soovid tõelisuseks saada. Selle raamatu autorid näitavad teile, kuidas küberruumis edukas olla.
Sellest raamatust saate teada järgnevat, ja enamgi:
millised on nelja liiki kaubad, mis küberruumis tegelikult müüvad
kuidas on tarvis kujundada ja reklaamist tulusat võrgulehte
kuidas oma teenuseid küberruumis turustada
kuidas viia juba olemasolev äri küberruumi
mida on edukal küberettevõtjal esmalt vaja teada
millised on küberruumi ettevõtte suurimad eksitused
kuidas küberruumis kõige paremini oma töö eest tasustatud saada
Seda on vaja teada igal väikeettevõtjal, kes käivitab oma firma küberruumis või laiendab virtuaalsusesse oma äri.

Tootekood: 12732 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,00 €

Pealkiri: Populismist

Autor(id): Ivo Rull

Kirjastus: Rumm & Rull

Aasta: 2014

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 204

ISBN: 978-9949-33-894-8

Mõõdud: 215x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, raamat ise heas seisukorras

 

Sisu:

Autori teine raamat keskendub poliitilise kommunikatsiooni telgitagustele. Ivo Rull jätkab oma 2008. aastal ilmunud raamatust „Meediamängud“ tuttavas stiilis õpetlike lugude jutustamist poliitilisest ajupesust ühes Eesti lähiajaloo kogemuste näidetega.

Raamatu eessõnas kirjutab Ivo Rull: „Eesti keeles puudub kodumaisel praktikal põhinev käsiraamat populismist. Käesolev eneseabiõpik on esimene katsetus see tühimik täita. Autor ei pretendeeri teaduslikule lähenemisviisile ega hakka lugejaid painama keeruliste definitsioonide, ohtrate jooniste ja diagrammide või tüütu faktipuruga. Jätan kõik politoloogilised ning sotsioloogilised käsitlused samal teemal vastava valdkonna spetsialistide pärusmaaks. Küll aga püüan tõestada, et populism kui nähtus väärib ka populaarset lähenemisviisi.“

Raamatu järelsõnas aga leiab kirjanik Toomas Kall: „Igatahes ei saa keegi pärast raamatu lugemist valima minnes enam öelda: „Oi, kas tõesti on minu ajusid vahepeal pestud? Ma ei märganudki!“ Keskmine poliitik, keda samuti pole olemas, vaatab seda raamatut aga õudusega nagu mustkunstnik, kes avastab enne etendust kassa juures mehe, kes publikule kõik tema trikid ära seletab.“

Tootekood: 13009 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
8,50 €