Raamatud
2797. Toiduhügieen Euroopa Liidus + CD. Hügieenipakett ja sellest tulenevad muudatused seadusandluses.jpg Zoom

Toiduhügieen Euroopa Liidus + CD. Hügieenipakett ja sellest tulenevad muudatused seadusandluses

Tootekood: 12798
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
10,00 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Toiduhügieen Euroopa Liidus + CD. Hügieenipakett ja sellest tulenevad muudatused seadusandluses

Autor(id):

Kirjastus: Agitaator

Aasta: 2006

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 320

ISBN: 978-9985-9730-0-4

Mõõdud: 205x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Raamat toob ära 1. jaanuarist 2006 Euroopa Liidu kõigis liikmesriikides otsekohalduvad toiduhügieeni käsitlevad määrused (hügieenipakett) ja annab ülevaate Toiduseaduses ning sellega seonduvates seadustes toimunud muudatustest. Lisaks eelmainitud määrustele ja kommenteeritud "Toiduseaduse ja sellega seonduvate seaduste muutmise seadusele" on kirjeldatud ka hügieenipaketi teoreetilise tausta põhiolemust.

Raamatuga kaasas oleval CD-lt leiate kõigi muutunud Eesti seaduste uued versioonid, hügieenipaketiga haakuvad EL õigusaktid (üldjuhul nii eesti, vene kui ka inglise keeles), ülevaate "Codex Alimentariusest" ja Eestis kehtivad juhendid ning blanketid, mis hõlbustavad toidukäitlemisega seotud firmade tegevust. Lisatud on ka valik üldinformatiivseid artikleid patogeensetest mikroorganismidest jms.

Sarnased tooted

Pealkiri: Õiged valikud. Juhis läbimurdestrateegiate väljatöötamiseks

Autor(id): Constantinos C. Markides

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 240

ISBN: 9985-9264-0-4

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Juhi kõige tähtsam töö on otsustamine. Strateegiline juht peab tegema strateegilisi otsuseid. Mõnede kõige tähtsamate otsuste tulemus ongi strateegia. "Õiged valikud" on raamat, mis võtab meid käekõrvale ja jalutab autori julgustaval toel läbi kõige tähtsamate valikute, mida iga ettevõtte juht tegema peab. Constantinos C. Markides on London Business School´i majandusteaduskonna rahvusvahelise juhtimise osakonna professor ja juht.

Tootekood: 12649 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,80 €

Pealkiri: Määravad hetked. Kui juhil tuleb valida kahe õige vahel

Autor(id): Joseph L. Badaracco Jr.

Kirjastus: Avita

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 158

ISBN: 9985-2-0323-2

Mõõdud: 215x155

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Kas sa otsustaksid turule tuua uue, palju vastuolusid tekitava toote? Mida sa teeksid, kui sinu meeskonnas töötav üksikvanem ei tule oma tööga toime? Mida sa vastaksid, kui sulle pakutaks tööd üksnes sinu soos või rassi järgi? See raamat räägib valikutest nii eraelus kui ka töösituatsioonides ning kriitilistest ja määravatest hetkedest, kus töö ja isiklik elu ei ole enam eristatavad. Siin käsitletakse õige versus õige konflikte. Raamat pakub huvitavat mõtteainet ja võimalusi konfliktide lahendamiseks. Sundimatus toonis kirjutatud, kergesti loetav raamat räägib juhtimise keerukusest. Mida tähendavad määravad hetked -- kas on üldse võimalik olla edukas juht ning mõistev, vastutustundlik inimene. Mõistlike otsuste tegemine eeldab oskust esitada õigeid küsimusi.

Tootekood: 12688 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,00 €

Pealkiri: Töö lõpp. Tehnoloogia, töökohad, sinu tulevik. Ülemaailmse tööjõu allakäik ja turujärgse ajastu koidik

Autor(id): Jeremy Rifhin

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1998

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 368

ISBN: 9985-9012-8-2

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Jeremy Rifkin kuulub nende väheste hulka, kelle nägemus võimaldab välja selgitada probleeme, mis fundamentaalsel viisil destabiliseerivad ühiskonda. Oma «Töö lõpus» analüüsib ta mõtlema provotseerivalt ja õigeaegselt tehnoloogia sedalaadi mõju moodsale ühiskonnale.» – Sir James Goldsmith, Euroopa Parlamendi saadik.
«Rifkin hoiatab, et järgnevatel aastatel juhivad uued, üha keerukamad tarkvaratehnoloogiad tsivilisatsiooni üha lähemale peaaegu ilma töölisteta maailmale. Tema raamat on õigeaegne ja… äratab erakordselt suurt huvi.» – Financial Times

Tootekood: 12690 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,20 €

Pealkiri: Eesti turunduse kuningad ja narrid

Autor(id): Aivar Hundimägi

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2004

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 248

ISBN: 9985-9504-8-8

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, raamat ise heas seisukorras

 

Sisu:

RAKENDA MEEDIA TURUNDUSVANKRI ETTE

Nordea oluline edutegur oli meedia positiivne suhtumine. See ei tekkinud aga tühjalt kohalt - Nordea tegi sihipärast tööd, et olla pidevalt meedia tähelepanu all.

ÄRA PALKA TURUNDUSJUHTI, SAAD KIIREMINI RIKKAKS

Säästumarketi näitel võib väita, et turuosa ning ettevõtte väärtust saad kiiresti kasvatada, kui sa ei palka turundusjuhti, ei loo turundusosakonda ning suhtud reklaamikuludesse kokkuhoidlikult.

USU VAID SEDA, MIDA SILMAD NÄEVAD

Keegi ei tihanud Baltika juhtidele öelda, et nad eksivad, sest Montonis kahtlejad oleksid läinud vastuollu Eesti äri- ja turundusmaailma vägevatega.

Tootekood: 12727 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,50 €

Pealkiri: Asi pole vedamises. Järg romaanile ''Eesmärk''

Autor(id): Eliyahu M. Goldratt

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 272

ISBN: 0-566-07627-6

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Kui olete lugenud maailmakuulsat juhtimisromaani «Eesmärk», siis teate, et omaenda piirangute tundmises, kasutamises ja ületamises on pideva arengu võti. «Asi pole vedamises» on kirjutatud «Eesmärgi» järjena mõned aastad hiljem. Loodetud tõusu asemel on turud võtnud suuna allapoole. Konkurents on karmim kui kunagi varem. Kuidas viia ettevõtted lühikese ajaga kasumisse, ilma investeeringuid tegemata? Kas sellisest olukorrast väljatulemine on ainult vedamise asi? Sedamööda, kuidas probleemidele lahendus leitakse, avaneb järk-järgult Piirangute Teooria - loogiline ja süstemaatiline mõtlemine, mille abil saab koostada ja edastada tervel mõistusel põhinevaid lahendusi «võimatutele olukordadele». «Asi pole vedamises» kirjeldab mõtlemisprotsesse, mille abil leitakse lahendused turundusele, varade juhtimisele, suhtlemisprobleemidele ja kogu ettevõtte strateegiale.

Tootekood: 13110 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,50 €