Raamatud
3451. Suur buum. Visioonid saabuvaks külluseajastuks.jpg Zoom

Suur buum. Visioonid saabuvaks külluseajastuks

Tootekood: 13452
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
7,00 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Suur buum. Visioonid saabuvaks külluseajastuks

Autor(id): Joel Hyatt, Peter Leyden ja Peter Schwartz

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 320

ISBN: 9985-9264-3-9

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

"Suur Buum" algab äratundmisega, et maailm seisab ajaloolise võimaluse lävel. Ajajärk, mida me nimetame Suureks Buumiks, aastad 1980-2000, on erakordse globaalse muundumise periood. Raamat jaguneb nelja ossa. Esimene osa "Järgi paratamatut" vaatleb mitmeid trende, mis on tulnud esile viimasel kahel kümnendil, pannes aluse märksa ambitsioonikamale mõtlemisele meie tulevikust. Teine osa "Suure Buumi poliitika" ehitub sellele vundamendile ja uurib uusi poliitilisi realiteete, mis on vajalikud, hoidmaks Suurt Buumi kestmas läbi järgmise kahe aastakümne. Kolmas osa "21. sajandi liikumapanevad jõud" vaatleb eesootavaid erutavate uute tehnoloogiate laineid, mis jätkavad majandusliku kasvu hoogustamist ja samuti keskkonnale osaks saava kahju vähendamist. Viimane osa "Globaaltsivilisatsiooni sünd" vaatleb mõningaid kaugeleulatuvaid tagajärgi, mis tulenevad Suure Buumi kiirest kasvutempost.

Sarnased tooted

Pealkiri: Edukas suhtekorraldus

Autor(id) Moi Ali

Kirjastus: Koolibri

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 72

ISBN: 9985-0-1380-8

Mõõdud: 180x130 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sari: Hea juhi nõukoda

Sisu:

-Suhtekorralduse alused;
-Suhtekorraldusoskuste arendamine;
-Koostöö meediaga;
-Reklaami tootmine.

Suhtekorraldus hõlmab praktilisi oskusi ja strateegiaid, mille eesmärgiks on parandada ettevõtte mainet, tugevdada selle sidemeid oma sihtgruppidega ja säilitada oma positsioon kriisiolukordades.
Raamat «Eduka suhtekorralduse alused» aitab sul edu saavutada nii juhul, kui suhtekorraldus on sinu põhitöö, kui ka siis, kui see on ainult üks lisaülesanne sinu ametijuhendis.
See raamat õpetab, kuidas tagada oma ettevõtte heaolu -- selles käsitletakse kõiki suhtekorraldajale vajalikke oskusi, kaasa arvatud seda, kuidas kasutada meediavahendeid, organiseerida üritusi ja luua veenvaid reklaammaterjale.
Raamatu lõpus toodud test aitab sul selgusele jõuda, kui head tööd sa teed ja millised sinu oskustest jätavad soovida. Vihjed, juhtnöörid ja soovitused aitavad sul omandada ja arendada suhtekorraldajale vajalikke oskusi.
Suhtekorralduse taskuteatmiku väärtust tõstavad veelgi 101 kasulikku nõuannet.

Tootekood: 12955 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 €

Pealkiri: Avalikud suhted. Mis need on?

Autor(id):

Kirjastus: Virgela

Aasta: 1998

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 112

ISBN: 9985-862-44-9

Mõõdud: 230x163 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Käesolevast väljaandest leiavad poliitikud ja ärimehed, aga ka avalike suhete ametnikud, elukutselised PR-mehed, hulgaliselt kasulikke juhiseid selle kohta, kuidas suhelda avalikkusega, mida peab silmas pidama suhetes pressiga, kuidas korraldada reklaami- või valimiskampaaniat jne. Raamat pakub sissejuhatavat ülevaadet ka suhtekorralduse kui teaduse alustest.

Tootekood: 12956 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,50 €

Pealkiri: Sotsiaalpsühholoogiliselt noorsoo kuritegevusest. Grupimõjud ja konformism delikventidel ning noortevangla siseelu

Autor(id): Jaano Rässa

Kirjastus: Caritas Eesti

Aasta: 2004

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 68

ISBN:

Mõõdud: 160x120 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Lisamaterjal õppefilmi "Tegi pätti - 2" juurde.

Tootekood: 12959 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
3,15 €

Pealkiri: Populismist

Autor(id): Ivo Rull

Kirjastus: Rumm & Rull

Aasta: 2014

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 204

ISBN: 978-9949-33-894-8

Mõõdud: 215x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, raamat ise heas seisukorras

 

Sisu:

Autori teine raamat keskendub poliitilise kommunikatsiooni telgitagustele. Ivo Rull jätkab oma 2008. aastal ilmunud raamatust „Meediamängud“ tuttavas stiilis õpetlike lugude jutustamist poliitilisest ajupesust ühes Eesti lähiajaloo kogemuste näidetega.

Raamatu eessõnas kirjutab Ivo Rull: „Eesti keeles puudub kodumaisel praktikal põhinev käsiraamat populismist. Käesolev eneseabiõpik on esimene katsetus see tühimik täita. Autor ei pretendeeri teaduslikule lähenemisviisile ega hakka lugejaid painama keeruliste definitsioonide, ohtrate jooniste ja diagrammide või tüütu faktipuruga. Jätan kõik politoloogilised ning sotsioloogilised käsitlused samal teemal vastava valdkonna spetsialistide pärusmaaks. Küll aga püüan tõestada, et populism kui nähtus väärib ka populaarset lähenemisviisi.“

Raamatu järelsõnas aga leiab kirjanik Toomas Kall: „Igatahes ei saa keegi pärast raamatu lugemist valima minnes enam öelda: „Oi, kas tõesti on minu ajusid vahepeal pestud? Ma ei märganudki!“ Keskmine poliitik, keda samuti pole olemas, vaatab seda raamatut aga õudusega nagu mustkunstnik, kes avastab enne etendust kassa juures mehe, kes publikule kõik tema trikid ära seletab.“

Tootekood: 13009 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
8,50 €

Pealkiri: Too oma meeskond ühte paati

Autor(id): Aune Past

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2009

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 216

ISBN: 978-9949-434-53-4

Mõõdud: 210x147 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Suure osa ärkvelolekuajast veedame oma kolleegidega. Kui saad teha tööd, mis sulle meeldib, oled eluga rahul. Aga kui see, mida teed, meeldib, kuid keskkond, kus oma tööajal viibid, käib närvidele ja suhted kolleegidega on konfliktsed, siis kaob kogu rõõm. Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja, ütles raamatu autor Aune Past.
Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja. Minu praktikas on olnud ettevõtteid ja liitusid, erakondi ja meeskondi, kus konsultandi suhe algab mainekujundusest ja pärast esmast uuringut selgub, et kõige suurem mainekahjustaja on sisesuhete konarlikkus. Samas on organisatsiooni sisemised suhted vähemalt samavõrd delikaatne teema kui peresuhted.
Selle raamatu kirjutamine ei oleks olnud võimalik ilma oma ala tippude abita. Kaasautorite hulgas on sellised tuntud nimed nagu Ruth Alas, Kaja Tampere, Riina Varts ja Harri Taliga, aga ka akadeemilise hindamiskomisjoni käest hea hinde pälvinud ülikooli vilistlasi, kes oma teemaga paar aastat süvitsi tegelnud ja uuringuid läbi viinud.
Raamatus käsitletakse iga organisatsiooni jaoks olulisi sisekommunikatsiooni teemasid. Enam keskendutakse küll ettevõtetele, kuid Minu Eesti näide kirjeldab uue meedia võimalusi võrgustiku toimimisel. Suhted organisatsioonis pole eesmärk omaette, kui tegu pole just suhetele orienteeritud kultuuriga. Enamasti lähtuvadki suhted organisatsioonikultuurist. Raamatus antakse lühike ülevaade organisatsioonikultuurist, identiteedist, mainest ja kuvandist. Teoreetilist osa ilmestavad konkreetsed näited.
Aune Pasti lemmik Richard Branson, kes oma ettevõtja tegevusega kujundab ettevõtluse mainet, kasutab nii plaaditööstuses kui kindlustuses sama sloganit: “Oleme sinuga ühes paadis”. Meeskonna ühte paati saamine peaks olema iga juhi ja mainekujundaja olulisim ülesanne. Raamatust “Too meeskond ühte paati” on abi nii algajale kui kogenule.

Tootekood: 13123 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,50 €