Raamatud
3447. Seks ja äri. Sex & business.jpg Zoom

Seks ja äri. Sex & business

Tootekood: 13448
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
4,00 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Seks ja äri. Sex & business

Autor(id): Shere Hite

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 264

ISBN: 9985-9356-4-0

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu

Sisu:

Kõige esimene Hite Report on saanud legendiks, mis muutis meie arusaamu seksuaalsest käitumisest ühiskonnas. Ometi siseneme me iga päev ühte kohta, milles kehtivatest seksuaalsetest reeglitest ei ole kellelgi meist aimugi. Kohta, kus me veedame rohkem aega vastassoost inimeste seltsis kui iganes mujal meie elus. Oma töökohta.


«Seks ja äri» ühendab autori ideed uuemate uurimuste üllatavate tulemustega ja annab meile reeglid selle kohta, kuidas mehed ja naised saaksid koos töötada nii, et tekiks uus edasiviiv jõud. Kõige olulised on see, et raamat käsitleb tõenäoliselt meil kõigil elus ette tulnud küsimusi ja dilemmasid:
Millised on sinu motiivid tööl -- kas sa saad olla see, kes sa tegelikult oled?
Kuidas on võimalik ära teenida töökaaslaste austust, kasutamata kulunud klisheesid?
Kas kolleegid saavad olla sõbrad, ilma et keegi eeldaks, et nende vahel «toimub midagi«?
Mis saab siis, kui kaks inimest on teineteisest tõsiselt sisse võetud? Või kui nad suisa armuvad? Kas sellest võib firmale tõesti kujuneda probleem?
Kus jookseb piir sõbralikkuse ja ahistamise vahel?


Inimesed on iga ettevõtte jõige tähtsamad komponendid. Seks ja äri vabastab ühiselt töötavate meeste ja naiste koostööst sündiva dünaamilise energia. See raamat aitab ümber kujundada teie vaimse «tarkvara» ja teeb teist rajaleidjad uuel töömaastikul.

See raamat muudab teie elu. See muutus saab olema sügav ja pöördumatu. Lugege seda raamatut. Ärge jätke juhust kasutamata. Töö ei ole enam kunagi endine.

Sarnased tooted

Pealkiri: Globaliseerumislõks. Kallaletung heaolule ja demokraatiale

Autor(id): Hans-Peter Martin ja  Harald Schumann

Kirjastus: Tänapäev

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 288

ISBN: 9985-9212-1-6

Mõõdud: 215x145 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Ettevõtted vallandavad igasuguse halastuseta tuhandeid inimesi. Välismaalastest firmaomanikud teatavad ähvardavalt, et töötajate palgad on üle mõistuse kõrged. Rikkad kolivad kõrge aiaga ümbritsetud kinnistesse elurajoonidesse, mida valvavad relvastatud turvamehed. Kõik see toimub üheaegselt Brasiilias, USAs, Saksamaal ja Eestis. Maailm globaliseerub.
Kas tulevikus jagub tööd veel üksnes 20 protsendile maailma rahvastikust? Mis saab ülejäänud 80 protsendist inimestest, keda enam vaja ei ole? Kas tavalised inimesed on määratud igavesele vaesumisele?
Kaks Saksa ajakirja Spiegel uurivat ajakirjanikku maalivad hirmuäratava pildi maailma olevikust. Nad paljastavad poliitikute, pankurite ja suurärimeeste lemmikvaled rahva lollitamiseks. Ja nad esitavad rea konkreetseid ettepanekuid, kuidas Euroopa Liit suudaks maailmas jälle korra jalule seada.
«Globaliseerumislõks» on ilmunud viimase paari aasta jooksul rohkem kui 20 keeles. Selle raamatu avaldamine on põhjustanud kõikjal ägeda mõttevahetuse maailma tulevikust.
Järelsõna: Eesti Ekspressi peatoimetaja Aavo Kokk.

Tootekood: 12645 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,00 €

Pealkiri: Pöörane äri. Raha tantsib tarkade käes

Autor(id): Kjell A. Nordström ja Jonas Ridderstråle

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 232

ISBN: 9985-9264-7-1

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Pöörane äri» vaatleb uut maailmakorraldust unikaalsest, asjatundlikust ja väljakutsuvalt pöörasest perspektiivist. See on vastumürk leebele mõtlemisele ja leebetele kirjutistele.»
Tom Peters

Karl Marxil oli õigus. Töölised kontrollivad tootmisvahendeid. 1,3 kg ajumassi kätkeb endas võtit meie kõigi tulevikku.
Edukad ettevõtted erinevad oma konkurentidest ja erinevus tuleneb pigem sellest, kuidas inimesed mõtlevad, mitte sellest, mida firma teeb. Uues maailmas on talent see, mis raha tantsima paneb. Seni harjumuspärane äritegevus on inspiratsioonivaene ja ei rahulda enam. Talent ei taha tegutseda. Ja kliendid ei taha sealt osta.
Sellisel ajal vajame me teistsugust äri - pöörast äri.
Kes ka seda energiast pulbitsevat raamatut lugedes ei leia inspiratsiooni, kuidas edukamalt toime tulla meie üha pöörasemal ja kiiremaks muutuval ajal - üksikuna, ettevõtjana, tippjuhina - võib valge lina ümber võtta ja põõsa alla heita. Ootama, kuni ühiskond leiab mahti tema eest hoolt kanda või kuni RagnSells ta üles korjab.

Tootekood: 12674 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,50 €

Pealkiri: Kuidas internetis raha teha

Autor(id): Paul Edwards, Sarah Edwards ja Linda Rohrbough

Kirjastus: Odamees

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 322

ISBN: 9985-896-44-0

Mõõdud: 233x151 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kõige täiuslikum ja praktilisem teejuht igale väikeettevõtjale, kes on huvitatud äritegevusest internetis. Selle raamatu autorid on eksperdid koduse ettevõtluse alal.
Ükskõik kui suur või väike on teie ettevõte, kui te veel internetis pole, võib juhtuda, et te jõuate sinna peagi. Kui teil on kavas asutada oma firma või tahate arendada praegust ettevõtet, siis küberruumis võivad teie soovid tõelisuseks saada. Selle raamatu autorid näitavad teile, kuidas küberruumis edukas olla.
Sellest raamatust saate teada järgnevat, ja enamgi:
millised on nelja liiki kaubad, mis küberruumis tegelikult müüvad
kuidas on tarvis kujundada ja reklaamist tulusat võrgulehte
kuidas oma teenuseid küberruumis turustada
kuidas viia juba olemasolev äri küberruumi
mida on edukal küberettevõtjal esmalt vaja teada
millised on küberruumi ettevõtte suurimad eksitused
kuidas küberruumis kõige paremini oma töö eest tasustatud saada
Seda on vaja teada igal väikeettevõtjal, kes käivitab oma firma küberruumis või laiendab virtuaalsusesse oma äri.

Tootekood: 12732 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,00 €

Pealkiri: No logo. Sihikule on võetud brändihiiglased

Autor(id): Naomi Klein

Kirjastus: Tänapäev

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 463

ISBN: 9985-62-175-1

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, sisu terve ja loetav

 

Sisu:

 

Skandaalne raamat, milles brändiskeptikuks nimetatud kanadalanna Naomi Klein paljastab ja dokumenteerib ülemaailmse korporatiivse kultuuri tagamaid ja mõjusid.

Tootekood: 13121 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,90 €

Pealkiri: Too oma meeskond ühte paati

Autor(id): Aune Past

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2009

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 216

ISBN: 978-9949-434-53-4

Mõõdud: 210x147 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Suure osa ärkvelolekuajast veedame oma kolleegidega. Kui saad teha tööd, mis sulle meeldib, oled eluga rahul. Aga kui see, mida teed, meeldib, kuid keskkond, kus oma tööajal viibid, käib närvidele ja suhted kolleegidega on konfliktsed, siis kaob kogu rõõm. Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja, ütles raamatu autor Aune Past.
Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja. Minu praktikas on olnud ettevõtteid ja liitusid, erakondi ja meeskondi, kus konsultandi suhe algab mainekujundusest ja pärast esmast uuringut selgub, et kõige suurem mainekahjustaja on sisesuhete konarlikkus. Samas on organisatsiooni sisemised suhted vähemalt samavõrd delikaatne teema kui peresuhted.
Selle raamatu kirjutamine ei oleks olnud võimalik ilma oma ala tippude abita. Kaasautorite hulgas on sellised tuntud nimed nagu Ruth Alas, Kaja Tampere, Riina Varts ja Harri Taliga, aga ka akadeemilise hindamiskomisjoni käest hea hinde pälvinud ülikooli vilistlasi, kes oma teemaga paar aastat süvitsi tegelnud ja uuringuid läbi viinud.
Raamatus käsitletakse iga organisatsiooni jaoks olulisi sisekommunikatsiooni teemasid. Enam keskendutakse küll ettevõtetele, kuid Minu Eesti näide kirjeldab uue meedia võimalusi võrgustiku toimimisel. Suhted organisatsioonis pole eesmärk omaette, kui tegu pole just suhetele orienteeritud kultuuriga. Enamasti lähtuvadki suhted organisatsioonikultuurist. Raamatus antakse lühike ülevaade organisatsioonikultuurist, identiteedist, mainest ja kuvandist. Teoreetilist osa ilmestavad konkreetsed näited.
Aune Pasti lemmik Richard Branson, kes oma ettevõtja tegevusega kujundab ettevõtluse mainet, kasutab nii plaaditööstuses kui kindlustuses sama sloganit: “Oleme sinuga ühes paadis”. Meeskonna ühte paati saamine peaks olema iga juhi ja mainekujundaja olulisim ülesanne. Raamatust “Too meeskond ühte paati” on abi nii algajale kui kogenule.

Tootekood: 13123 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,50 €