Raamatud
2952. Sajandi suurimad pigilinnud. Nende ideedega said rikkaks teised.jpg Zoom

Sajandi suurimad pigilinnud. Nende ideedega said rikkaks teised

Tootekood: 12953
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
5,25 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Sajandi suurimad pigilinnud. Nende ideedega said rikkaks teised

Autor(id): Andrea Fehringer, Gerald Reischl ja Clemens Stadlbauer

Kirjastus: Kunst

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 208

ISBN: 5-89920-253-X

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Miks peetakse PIGILINDUDEKS - inimesteks, kellel ei ole elus vedanud – paljusid andekaid leiutajaid, avastajaid, muusikuid ja kunstnikke, olgu või
hiigeleduka McDonaldsi kiirsöögikoha rajajaid
maailmakuulsa Kalašnikovi automaadi leiutajat
kardetud hävituslennuki Mig konstrueerijat
igas kodus kasutatava teepakikese esmavalmistajat
populaarsete rulluiskude valmistajat
üldtuntud Nike'i logo kujundajat
ansambli Spice Girls hüljanud talendikat poplauljat
jne, jne, jne???
Vastus peitub selles põnevas raamatus.

Sarnased tooted

Pealkiri: Elav ettevõte. Arenemisest, õppimisest ja püsimajäämisest ärikeskkonnas

Autor(id): Arie de Geus

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 248

ISBN: 0-87584-782-X

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Raamat, kus ettevõttesse suhtutakse kui elavasse organismi, mis peaks suutma toime tulla aja jooksul muutuvates oludes. Üks raamatu lähtetõdemusi on, et enamiku firmade eluiga on tunduvalt väiksem, kui see võiks olla. Raamatu autor oli kohal Pärnu juhtimiskonverentsil «Praktikult praktikule» (14.-15. oktoober 1999). Eessõna on kirjutanud Jaanus Pikani. 

Tootekood: 11470 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
10,00 €

Pealkiri: Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke

Autor(id): Hans G. Tonndorf

Kirjastus: Külim

Aasta: 2004

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 80

ISBN: 9985-9522-0-0

Mõõdud: 210x145 mm

Formaat: pehmekaaneline


Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid.
See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele.
Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega.

Tootekood: 11473 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,00 €

Pealkiri: Tervenemine. Ettevõtte meditsiin

Autor(id): Dan Paul ja Jeff Cox

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2005

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 272

ISBN: 9949-409-45-4

Mõõdud: 215x145 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Kerge lugemine hubasteks õhtutundideks.
Kuigi raamatus kirjas olevad tõed on kogenud juhtidele ehk juba ammugi teada, on see ameerikalikult kirjutatud juhtimisromaan hea võimalus lõõgastumishetkedel pisut mälu värskendada.
Jeff Cox on eesti lugejale varem tuttav raamatu «Eesmärk» ühe autorina ning Dan Paul on hulgaliselt kogemusi omandanud töötades maailma ühes paremini juhitud ettevõttes General Electric.

Tootekood: 12673 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,90 €

Pealkiri: Heaolu kõigile

Autor(id): Ludwig Erhard

Kirjastus: Steamark

Aasta: 1998

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 286

ISBN: 9985-9139-5-7

Mõõdud: 220x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Punane joon
Turumajanduse sünd
Korea kriis ja sellest jagusaamine
Toimetulek kõrgkonjuktuuriga
Turumajandus saab jagu plaanimajandusest
Olen majandusminister, mitte huvigruppide esindaja
Kartellid -- tarbija vaenlased
Vahetute arvamusavalduste väärtus
Turumajandus võimaldab õiglase palga
Kas heaolu viib materjalismini?
Marga ja penni psühholoogia
Hoolekanderiik -- tänapäeva pettekujutlus
Poliitikat ei saa teha kabinetilaudade tagant
Vahejaam Euroopa
Fööniks tõuseb tuhast
Uue valitsuse tegevuse alused

Tootekood: 12678 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,50 €

Pealkiri: Populismist

Autor(id): Ivo Rull

Kirjastus: Rumm & Rull

Aasta: 2014

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 204

ISBN: 978-9949-33-894-8

Mõõdud: 215x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, raamat ise heas seisukorras

 

Sisu:

Autori teine raamat keskendub poliitilise kommunikatsiooni telgitagustele. Ivo Rull jätkab oma 2008. aastal ilmunud raamatust „Meediamängud“ tuttavas stiilis õpetlike lugude jutustamist poliitilisest ajupesust ühes Eesti lähiajaloo kogemuste näidetega.

Raamatu eessõnas kirjutab Ivo Rull: „Eesti keeles puudub kodumaisel praktikal põhinev käsiraamat populismist. Käesolev eneseabiõpik on esimene katsetus see tühimik täita. Autor ei pretendeeri teaduslikule lähenemisviisile ega hakka lugejaid painama keeruliste definitsioonide, ohtrate jooniste ja diagrammide või tüütu faktipuruga. Jätan kõik politoloogilised ning sotsioloogilised käsitlused samal teemal vastava valdkonna spetsialistide pärusmaaks. Küll aga püüan tõestada, et populism kui nähtus väärib ka populaarset lähenemisviisi.“

Raamatu järelsõnas aga leiab kirjanik Toomas Kall: „Igatahes ei saa keegi pärast raamatu lugemist valima minnes enam öelda: „Oi, kas tõesti on minu ajusid vahepeal pestud? Ma ei märganudki!“ Keskmine poliitik, keda samuti pole olemas, vaatab seda raamatut aga õudusega nagu mustkunstnik, kes avastab enne etendust kassa juures mehe, kes publikule kõik tema trikid ära seletab.“

Tootekood: 13009 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
8,50 €