Raamatud
3519. Pisiettevõtja käsiraamat. Ainuomanik-juhataja, füüsilisest isikust ettevõtja ja vabakutselise loovisiku praktiline abimees.jpg Zoom

Pisiettevõtja käsiraamat. Ainuomanik-juhataja, füüsilisest isikust ettevõtja ja vabakutselise loovisiku praktiline abimees

Tootekood: 13520
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
9,90 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Pisiettevõtja käsiraamat. Ainuomanik-juhataja, füüsilisest isikust ettevõtja ja vabakutselise loovisiku praktiline abimees

Autor(id): Olavi Kärsna

Kirjastus: Ilo

Aasta: 2009

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 272

ISBN: 978-9949-17-062-3

Mõõdud: 245x175 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Olavi Kärsna, ettevõtluskonsultant ja koolitaja, annab käsiraamatus praktilist nõu üksikettevõtjale. Füüsilisest isikust ettevõtja, osaühingu ainuomanik-juhataja ja loovisik leiavad sellest raamatust juhiseid ja julgustust ettevõtlusega tegutsemise kõikide protseduuride ja etappide läbimiseks alustamisest lõpetamise või ettevõtte üleminekuni. Ja seda Eesti seadusandlust järgides. Selgemaks saavad maksukohustused, nõuded raamatupidamisele ja suhtlemine maksuametiga. Käsitletakse pankroti ja vastutuse põhitõdesid. Tekstile lisavad vürtsi autori huumori- ja kriitikameel. Teist sellist raamatut ei ole!

Sarnased tooted

Pealkiri: Majandusõudus

Autor(id): Viviane Forrester

Kirjastus: Kupar 2002

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 183

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

ISBN: 9985-61-232-9

Mõõdud: 196x127 mm

Formaat: pehmekaaneline

Kirjeldus:

Tuntud esseist ja ajakirjanik Viviane Forrester otsib vastust küsimusele, kas globaliseeruv majandus suudab täita meie ootusi-lootusi. Autor on läbi töötanud hulgaliselt kaasaja juhtivate majandusteadlaste töid, saamaks vastust oma küsimusele, milline on maailmamajanduse olukord 20-30 aasta pärast. Kahjuks vihjab raamatu pealkirigi suuremat osa inimkonnast eesootavatele ebameeldivustele.

Tootekood: 10368 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,90 €

Pealkiri: Personali juhtimine ja eestvedamine

Autor(id): Kulno Türk

Kirjastus: Tartu Ülikooli Kirjastus

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 302

ISBN: 9985-56-406-5

Mõõdud: 205x142 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Organisatsioon ja juhid suudavad realiseerida oma eesmärke ainult siis, kui nad oskavad leida ja kaasata sobivaid inimesi. Eesmärkide saavutamine on kunst, milles olulist osa etendab personali juhtimine ja eestvedamine. Töötajate oskuslik valik, arendamine ja karjääri juhtimine tagavad organisatsioonile sobivad ja võimekad inimesed. Personali hindamine ja hüvitamine motiveerib töötajaid. Eestvedamises väljendub võimu ja autoriteedi dilemma, mille lahendamine aitab mõjutada inimeste tegevust ja neid tõhusalt juhtida.

Tootekood: 12687 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,50 €

Pealkiri: Määravad hetked. Kui juhil tuleb valida kahe õige vahel

Autor(id): Joseph L. Badaracco Jr.

Kirjastus: Avita

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 158

ISBN: 9985-2-0323-2

Mõõdud: 215x155

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Kas sa otsustaksid turule tuua uue, palju vastuolusid tekitava toote? Mida sa teeksid, kui sinu meeskonnas töötav üksikvanem ei tule oma tööga toime? Mida sa vastaksid, kui sulle pakutaks tööd üksnes sinu soos või rassi järgi? See raamat räägib valikutest nii eraelus kui ka töösituatsioonides ning kriitilistest ja määravatest hetkedest, kus töö ja isiklik elu ei ole enam eristatavad. Siin käsitletakse õige versus õige konflikte. Raamat pakub huvitavat mõtteainet ja võimalusi konfliktide lahendamiseks. Sundimatus toonis kirjutatud, kergesti loetav raamat räägib juhtimise keerukusest. Mida tähendavad määravad hetked -- kas on üldse võimalik olla edukas juht ning mõistev, vastutustundlik inimene. Mõistlike otsuste tegemine eeldab oskust esitada õigeid küsimusi.

Tootekood: 12688 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,00 €

Pealkiri: Edukas suhtekorraldus

Autor(id) Moi Ali

Kirjastus: Koolibri

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 72

ISBN: 9985-0-1380-8

Mõõdud: 180x130 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sari: Hea juhi nõukoda

Sisu:

-Suhtekorralduse alused;
-Suhtekorraldusoskuste arendamine;
-Koostöö meediaga;
-Reklaami tootmine.

Suhtekorraldus hõlmab praktilisi oskusi ja strateegiaid, mille eesmärgiks on parandada ettevõtte mainet, tugevdada selle sidemeid oma sihtgruppidega ja säilitada oma positsioon kriisiolukordades.
Raamat «Eduka suhtekorralduse alused» aitab sul edu saavutada nii juhul, kui suhtekorraldus on sinu põhitöö, kui ka siis, kui see on ainult üks lisaülesanne sinu ametijuhendis.
See raamat õpetab, kuidas tagada oma ettevõtte heaolu -- selles käsitletakse kõiki suhtekorraldajale vajalikke oskusi, kaasa arvatud seda, kuidas kasutada meediavahendeid, organiseerida üritusi ja luua veenvaid reklaammaterjale.
Raamatu lõpus toodud test aitab sul selgusele jõuda, kui head tööd sa teed ja millised sinu oskustest jätavad soovida. Vihjed, juhtnöörid ja soovitused aitavad sul omandada ja arendada suhtekorraldajale vajalikke oskusi.
Suhtekorralduse taskuteatmiku väärtust tõstavad veelgi 101 kasulikku nõuannet.

Tootekood: 12955 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 €

Pealkiri: Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile

Autor(id): Malle Karjatse

Kirjastus: Ilo

Aasta: 1998

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 96

ISBN: 9985-57-180-0

Mõõdud: 215x135 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud  raamat

 

Sisu:

See raamat vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!

Tootekood: 13513 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
3,00 €