Raamatud
2623. Piisoni lend.jpg Zoom

Piisoni lend

Tootekood: 12624
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
6,90 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Piisoni lend

Autor(id): James A. Belasco ja Ralph C. Stayer

Kirjastus: Goldratt Baltic Network

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 248

ISBN: 9985-78-011-6

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

James A. Belasco ja Ralph C. Stayer on siia raamatusse kirja pannud oma isikliku arengu loo juhtide ja ettevõtjatena. Nende arvamus on, et liidriks on võimalik saada ainult oma liidrirollist lahtiütlemise teel. Kui tahate oma organisatsiooni lendama õpetada, tuleb alustada iseenda muutmisest.

Sarnased tooted

Pealkiri: Oodates, et mägi hakkab liikuma ja teisi mõtisklusi elust

Autor(id): Charles Handy

Kirjastus: Fontes 2000

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 176

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

ISBN: 9885-9264-4-7

Mõõdud: 205x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

Kirjeldus:

Raamatus heidetakse sügavaletungiv pilk organisatsioonide, ühiskonna ja meie isikliku eluga seonduvatele vaimsetele hoiakutele. Raamat on ühtaegu õpetlik ja lüüriline, inimlikke põhiväärtusi tunnustav ja mõtlemapanev, selles leiab väljenduse auotori unikaalne ja värskendav lähenemisviis elule.

Tootekood: 10210 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,00 €

Pealkiri: Customers.com. Äri Internetis ja laiemalt

Autor(id): Patricia D. Seybold ja Ronni T. Marsha

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 384

ISBN: 9985-9194-3-2

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Patricia Seyboldi raamat räägib elektroonilisest ärist Internetis, sellest, kuidas kujundada kasulikku e-kaubanduse strateegiat, aga mitte ainult.
Autor annab 16 sellel alal silmapaistvaid tulemusi saavutanud firma näitel ülevaate nii e-kaubanduse ärilistest põhimõtetest kui ka tehnilisest infrastruktuurist, mida teie ettevõte vajab selleks, et konkurentsiga sammu pidada ja olla võimeline ammutama sellest kullaaugust.
E-kaubandus on kõige tasuvam ja perspektiivikam võimalus pakkuda teie klientidele tooteid ja teenuseid, mida nad vajavad – 24 tundi ööpäevas, seitse päeva nädalas -, ja teha seda nii, et kliendid teie juurde ikka ja jälle tagasi pöörduvad. Sest te pakute neile kõige paremat ja säästlikumat moodust teabe hankimiseks, personaalset teenindust, mugavat ja turvalist tehingute teostamist ükskõik millisest maailma punktist, võimalust jälgida tellimuse kulgu ning lisaks võimalust saada nõu ja abi peale teie firma ka tuhandetelt teistelt, keda ühendab Internet.

Tootekood: 12646 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,90 €

Pealkiri: Väärtuskoodi murdmine. Kuidas edukad ettevõtted uue majanduse tingimustes rikkusi loovad

Autor(id): Richard E. S. Boulton, Barry D. Liebert ja Steve M. Samek

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 280

ISBN: 9885-9264-6-3

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Ei ole ilmselt kellegi jaoks eriline uudis, et traditsioonilised raamatupidamis- ja aruandlustavad võivad mõne ettevõtte puhul osutuda kas mittekohaseks või lausa eksitavaks... Samale järeldusele on jõudnud ka Arthur Anderseni ekspertide grupp oma raamatus, mille eesmärgiks on sillutada teed uue majanduse võidukäigule. Nende poolt välja pakutud väärtusdünaamika kontseptsioon püüab anda mõõdetava väärtuse sellistele kaasaegse ettevõtte mittemateriaalsetele, ent otsustava tähtsusega varadele nagu töötajaskond ja edasimüüjad, kliendid ja intellektuaalne kapital.

Tootekood: 12647 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 €

Pealkiri: Võidujooks tulevikku

Autor(id): Gary Hamel ja C. K. Prahalad

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 349

ISBN: 9985-9356-3-2

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Võidujooks tulevikku» näitab, kuidas

  peatada ümberkorralduste ja struktuurimuudatuste kõputu karussell ning suunata organisatsioon korporatiivse taassünni teele

  arendada tööstuslikku ettenägelikkust, mis on vajalik tööstuse arengu omapoolseks kujundamiseks

  panna ettevõttes kehtima tõsist pingutust nõudev strateegiline tahe ning mobiliseerida selle teenistusse kogu organisatsioon

  leida võimalusi ressursside võimendamiseks, mis lubaks ettevõttel saavutada märkimisväärseid eesmärke hoolimata ressursside nappusest

  aru saada, missuguseid tuumkompetente organisatsioonis tulevikku silmas pidades tuleks arendada

  laiendada korporatiivse kujutlusvõime piire ja lisada hoogu uute tegevussuundade loomisele

Tootekood: 12657 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 €

Pealkiri: Määravad hetked. Kui juhil tuleb valida kahe õige vahel

Autor(id): Joseph L. Badaracco Jr.

Kirjastus: Avita

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 158

ISBN: 9985-2-0323-2

Mõõdud: 215x155

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Kas sa otsustaksid turule tuua uue, palju vastuolusid tekitava toote? Mida sa teeksid, kui sinu meeskonnas töötav üksikvanem ei tule oma tööga toime? Mida sa vastaksid, kui sulle pakutaks tööd üksnes sinu soos või rassi järgi? See raamat räägib valikutest nii eraelus kui ka töösituatsioonides ning kriitilistest ja määravatest hetkedest, kus töö ja isiklik elu ei ole enam eristatavad. Siin käsitletakse õige versus õige konflikte. Raamat pakub huvitavat mõtteainet ja võimalusi konfliktide lahendamiseks. Sundimatus toonis kirjutatud, kergesti loetav raamat räägib juhtimise keerukusest. Mida tähendavad määravad hetked -- kas on üldse võimalik olla edukas juht ning mõistev, vastutustundlik inimene. Mõistlike otsuste tegemine eeldab oskust esitada õigeid küsimusi.

Tootekood: 12688 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,00 €