Raamatud
2649. Piirideta maailm. Valmistumine 21. sajandi kapitalismiks.jpg Zoom

Piirideta maailm. Valmistumine 21. sajandi kapitalismiks

Tootekood: 12650
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
5,00 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Piirideta maailm. Valmistumine 21. sajandi kapitalismiks

Autor(id): Robert B. Reich

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1997

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 384

ISBN: 9985-9012-5-8

Mõõdud: 207x143 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kujukas ja vaidlema kutsuv analüüs selle kohta, mida riikidel tuleb teha, et nende kodanikel tuleviku maailmamajanduses hästi läheks.

«See raamat saab möödapääsmatult vajalikuks igaühele, kes tahab mõista kujuneva globaalse majanduse sotsiaalseid tagajärgi.»
David Sainsbury, J Sainsbury plc president

«Maailma majandus muutub globaalseks ja see avaldab määratut mõju ettevõtete juhtimisele, valitsustele, poliitikale ja inimestele. Ei ole ühtki kujutlust virgutavamat, sädelevamat ja arukamat teejuhti selle majandusliku ülemineku mõistmiseks kui Robert Reichi «Piirideta maailm»»
Markiis Shirley Williams

Robert B. Reich on Maurice B. Hexteri sotsiaal- ja majanduspoliitika professor Brandeisi ülikoolis; oli president Clintoni esimene tööminister.

Sarnased tooted

Pealkiri: Tõhus tootmine. Kõik, mida ma õppisin tootmisest Joe garaazhis

Autor(id): William B. Miller ja Bicky L. Schenk

Kirjastus: Director

Aasta: 2002

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 80

ISBN: 9985-78-472-3

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Säravaim tootmisteemaline raamat, mida eales olen lugenud. See ei anna küll oteseid tegutsemisjuhiseid, kuid korrastab mõtlemist.»

Tootekood: 12354 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 €

Pealkiri: Kaubamärk ja kõlvatu konkurents

Autor(id): Heinu Koitel

Kirjastus: Eesti Riigikaitse Akadeemia Kirjastus

Aasta: 1997

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 104

ISBN: 9985-67-030-2

Mõõdud: 210x142 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Käesolevas väljaandes käsitletakse intellektuaalse ja tööstusomandi õiguskaitse aktuaalseid probleeme.

Tootekood: 12653 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
3,40 €

Pealkiri: Personali juhtimine ja eestvedamine

Autor(id): Kulno Türk

Kirjastus: Tartu Ülikooli Kirjastus

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 302

ISBN: 9985-56-406-5

Mõõdud: 205x142 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Organisatsioon ja juhid suudavad realiseerida oma eesmärke ainult siis, kui nad oskavad leida ja kaasata sobivaid inimesi. Eesmärkide saavutamine on kunst, milles olulist osa etendab personali juhtimine ja eestvedamine. Töötajate oskuslik valik, arendamine ja karjääri juhtimine tagavad organisatsioonile sobivad ja võimekad inimesed. Personali hindamine ja hüvitamine motiveerib töötajaid. Eestvedamises väljendub võimu ja autoriteedi dilemma, mille lahendamine aitab mõjutada inimeste tegevust ja neid tõhusalt juhtida.

Tootekood: 12687 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,50 €

Pealkiri: Populismist

Autor(id): Ivo Rull

Kirjastus: Rumm & Rull

Aasta: 2014

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 204

ISBN: 978-9949-33-894-8

Mõõdud: 215x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, raamat ise heas seisukorras

 

Sisu:

Autori teine raamat keskendub poliitilise kommunikatsiooni telgitagustele. Ivo Rull jätkab oma 2008. aastal ilmunud raamatust „Meediamängud“ tuttavas stiilis õpetlike lugude jutustamist poliitilisest ajupesust ühes Eesti lähiajaloo kogemuste näidetega.

Raamatu eessõnas kirjutab Ivo Rull: „Eesti keeles puudub kodumaisel praktikal põhinev käsiraamat populismist. Käesolev eneseabiõpik on esimene katsetus see tühimik täita. Autor ei pretendeeri teaduslikule lähenemisviisile ega hakka lugejaid painama keeruliste definitsioonide, ohtrate jooniste ja diagrammide või tüütu faktipuruga. Jätan kõik politoloogilised ning sotsioloogilised käsitlused samal teemal vastava valdkonna spetsialistide pärusmaaks. Küll aga püüan tõestada, et populism kui nähtus väärib ka populaarset lähenemisviisi.“

Raamatu järelsõnas aga leiab kirjanik Toomas Kall: „Igatahes ei saa keegi pärast raamatu lugemist valima minnes enam öelda: „Oi, kas tõesti on minu ajusid vahepeal pestud? Ma ei märganudki!“ Keskmine poliitik, keda samuti pole olemas, vaatab seda raamatut aga õudusega nagu mustkunstnik, kes avastab enne etendust kassa juures mehe, kes publikule kõik tema trikid ära seletab.“

Tootekood: 13009 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
8,50 €

Pealkiri: No logo. Sihikule on võetud brändihiiglased

Autor(id): Naomi Klein

Kirjastus: Tänapäev

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 463

ISBN: 9985-62-175-1

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, sisu terve ja loetav

 

Sisu:

 

Skandaalne raamat, milles brändiskeptikuks nimetatud kanadalanna Naomi Klein paljastab ja dokumenteerib ülemaailmse korporatiivse kultuuri tagamaid ja mõjusid.

Tootekood: 13121 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,90 €