Raamatud
2649. Piirideta maailm. Valmistumine 21. sajandi kapitalismiks.jpg Zoom

Piirideta maailm. Valmistumine 21. sajandi kapitalismiks

Tootekood: 12650
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
5,00 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Piirideta maailm. Valmistumine 21. sajandi kapitalismiks

Autor(id): Robert B. Reich

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1997

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 384

ISBN: 9985-9012-5-8

Mõõdud: 207x143 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kujukas ja vaidlema kutsuv analüüs selle kohta, mida riikidel tuleb teha, et nende kodanikel tuleviku maailmamajanduses hästi läheks.

«See raamat saab möödapääsmatult vajalikuks igaühele, kes tahab mõista kujuneva globaalse majanduse sotsiaalseid tagajärgi.»
David Sainsbury, J Sainsbury plc president

«Maailma majandus muutub globaalseks ja see avaldab määratut mõju ettevõtete juhtimisele, valitsustele, poliitikale ja inimestele. Ei ole ühtki kujutlust virgutavamat, sädelevamat ja arukamat teejuhti selle majandusliku ülemineku mõistmiseks kui Robert Reichi «Piirideta maailm»»
Markiis Shirley Williams

Robert B. Reich on Maurice B. Hexteri sotsiaal- ja majanduspoliitika professor Brandeisi ülikoolis; oli president Clintoni esimene tööminister.

Sarnased tooted

Pealkiri: Juhendamise kunst. Suurenda töö efektiivsust inspireerides ja arendades end ümbritsevaid inimesi

Autor(id): Max Landsberg

Kirjastus: Varrak

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 139

ISBN: 9985-3-0711-9

Mõõdud: 208x138 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Juhendamise kunst» aitab mõnedele lihtsatele võtetele toetudes juhtidel realiseerida oma töötajate, organisatsiooni ja iseenda potentsiaali. Haaravalt ja kergelt mõistetavate praktiliste näidete abil tuuakse välja astmed, kuidas juhendamist maksimaalsete tulemustega rakendada. Tähelepanu pööratakse juhendamiseks sobiva keskkonna loomisele, meeskonna arendamisele, iga töötaja potentsiaali väljatoomisele ja lisaks läbi parema delegeerimise omale aja võitmisele. Raamatu lisades toodud põhjalikud töövahendid on juhile abiks nõuannete igapäevatöösse rakendamisel.

Raamatu autor Max Landsberg on 25 aastat juhendanud inimesi ja meeskondi ning aidanud ettevõtetel luua strateegiaid ja arendada organisatsioone. Viimased 16 aastat on ta olnud maailma ühe juhtiva konsultatsioonifirma McKinsey ja Company partner. Max töötas peamiselt panganduse ja tarbekaupade sektori klientidega. Lisaks sellele oli ta viis aastat Suurbritannias McKinsey personaliarendusdirektor. Enne seda on Max Landsberg töötanud IBM-is ja Andersen Consulting’us. Ta omandas MBA kraadi Stanfordi Ülikoolist ning lisaks sellele MA kraadi füüsikas Cambridge Ülikoolist.

Tootekood: 12414 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,50 €

Pealkiri: Customers.com. Äri Internetis ja laiemalt

Autor(id): Patricia D. Seybold ja Ronni T. Marsha

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 384

ISBN: 9985-9194-3-2

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Patricia Seyboldi raamat räägib elektroonilisest ärist Internetis, sellest, kuidas kujundada kasulikku e-kaubanduse strateegiat, aga mitte ainult.
Autor annab 16 sellel alal silmapaistvaid tulemusi saavutanud firma näitel ülevaate nii e-kaubanduse ärilistest põhimõtetest kui ka tehnilisest infrastruktuurist, mida teie ettevõte vajab selleks, et konkurentsiga sammu pidada ja olla võimeline ammutama sellest kullaaugust.
E-kaubandus on kõige tasuvam ja perspektiivikam võimalus pakkuda teie klientidele tooteid ja teenuseid, mida nad vajavad – 24 tundi ööpäevas, seitse päeva nädalas -, ja teha seda nii, et kliendid teie juurde ikka ja jälle tagasi pöörduvad. Sest te pakute neile kõige paremat ja säästlikumat moodust teabe hankimiseks, personaalset teenindust, mugavat ja turvalist tehingute teostamist ükskõik millisest maailma punktist, võimalust jälgida tellimuse kulgu ning lisaks võimalust saada nõu ja abi peale teie firma ka tuhandetelt teistelt, keda ühendab Internet.

Tootekood: 12646 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,90 €

Pealkiri: Võidujooks tulevikku

Autor(id): Gary Hamel ja C. K. Prahalad

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 349

ISBN: 9985-9356-3-2

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Võidujooks tulevikku» näitab, kuidas

  peatada ümberkorralduste ja struktuurimuudatuste kõputu karussell ning suunata organisatsioon korporatiivse taassünni teele

  arendada tööstuslikku ettenägelikkust, mis on vajalik tööstuse arengu omapoolseks kujundamiseks

  panna ettevõttes kehtima tõsist pingutust nõudev strateegiline tahe ning mobiliseerida selle teenistusse kogu organisatsioon

  leida võimalusi ressursside võimendamiseks, mis lubaks ettevõttel saavutada märkimisväärseid eesmärke hoolimata ressursside nappusest

  aru saada, missuguseid tuumkompetente organisatsioonis tulevikku silmas pidades tuleks arendada

  laiendada korporatiivse kujutlusvõime piire ja lisada hoogu uute tegevussuundade loomisele

Tootekood: 12657 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 €

Pealkiri: Looduskapitalism. Uue tööstusrevolutsiooni algus

Autor(id): Paul Hawken, Amory Lovins ja Hunter Lovins

Kirjastus: Tänapäev

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 490

ISBN: 9985-62-131-X

Mõõdud: 215x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Ärimaailm muutub - ja muutub kiiresti. Jõukuse loomise mudel, mille juured on tööstusrevolutsioonis ning mis domineeris möödunud sajandil, enam ei sobi. «Looduskapitalism» pakub sellele alternatiivi, uue paradigma. See läbimurdeline raamat - mida kiidavad nii ettevõtjad kui poliitikud, majandusteadlased ja keskkonnakaitsjad kõikjal maailmas - näitab, kuidas homsed edukaimad ettevõtted hakkavad oma keskkondliku vastutustunde pealt kasumit teenima.

Tootekood: 12681 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
11,90 €

Pealkiri: Populismist

Autor(id): Ivo Rull

Kirjastus: Rumm & Rull

Aasta: 2014

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 204

ISBN: 978-9949-33-894-8

Mõõdud: 215x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, raamat ise heas seisukorras

 

Sisu:

Autori teine raamat keskendub poliitilise kommunikatsiooni telgitagustele. Ivo Rull jätkab oma 2008. aastal ilmunud raamatust „Meediamängud“ tuttavas stiilis õpetlike lugude jutustamist poliitilisest ajupesust ühes Eesti lähiajaloo kogemuste näidetega.

Raamatu eessõnas kirjutab Ivo Rull: „Eesti keeles puudub kodumaisel praktikal põhinev käsiraamat populismist. Käesolev eneseabiõpik on esimene katsetus see tühimik täita. Autor ei pretendeeri teaduslikule lähenemisviisile ega hakka lugejaid painama keeruliste definitsioonide, ohtrate jooniste ja diagrammide või tüütu faktipuruga. Jätan kõik politoloogilised ning sotsioloogilised käsitlused samal teemal vastava valdkonna spetsialistide pärusmaaks. Küll aga püüan tõestada, et populism kui nähtus väärib ka populaarset lähenemisviisi.“

Raamatu järelsõnas aga leiab kirjanik Toomas Kall: „Igatahes ei saa keegi pärast raamatu lugemist valima minnes enam öelda: „Oi, kas tõesti on minu ajusid vahepeal pestud? Ma ei märganudki!“ Keskmine poliitik, keda samuti pole olemas, vaatab seda raamatut aga õudusega nagu mustkunstnik, kes avastab enne etendust kassa juures mehe, kes publikule kõik tema trikid ära seletab.“

Tootekood: 13009 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
8,50 €