Raamatud
209. Oodates, et mägi hakkab liikuma ja teisi mõtisklusi elust.jpg Zoom

Oodates, et mägi hakkab liikuma ja teisi mõtisklusi elust

Tootekood: 10210
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
5,00 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Oodates, et mägi hakkab liikuma ja teisi mõtisklusi elust

Autor(id): Charles Handy

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 176

ISBN: 9885-9264-4-7

Mõõdud: 205x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Raamatus heidetakse sügavaletungiv pilk organisatsioonide, ühiskonna ja meie isikliku eluga seonduvatele vaimsetele hoiakutele. Raamat on ühtaegu õpetlik ja lüüriline, inimlikke põhiväärtusi tunnustav ja mõtlemapanev, selles leiab väljenduse auotori unikaalne ja värskendav lähenemisviis elule.

Sarnased tooted

Pealkiri: Toiduhügieen Euroopa Liidus + CD. Hügieenipakett ja sellest tulenevad muudatused seadusandluses

Autor(id):

Kirjastus: Agitaator

Aasta: 2006

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 320

ISBN: 978-9985-9730-0-4

Mõõdud: 205x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Raamat toob ära 1. jaanuarist 2006 Euroopa Liidu kõigis liikmesriikides otsekohalduvad toiduhügieeni käsitlevad määrused (hügieenipakett) ja annab ülevaate Toiduseaduses ning sellega seonduvates seadustes toimunud muudatustest. Lisaks eelmainitud määrustele ja kommenteeritud "Toiduseaduse ja sellega seonduvate seaduste muutmise seadusele" on kirjeldatud ka hügieenipaketi teoreetilise tausta põhiolemust.

Raamatuga kaasas oleval CD-lt leiate kõigi muutunud Eesti seaduste uued versioonid, hügieenipaketiga haakuvad EL õigusaktid (üldjuhul nii eesti, vene kui ka inglise keeles), ülevaate "Codex Alimentariusest" ja Eestis kehtivad juhendid ning blanketid, mis hõlbustavad toidukäitlemisega seotud firmade tegevust. Lisatud on ka valik üldinformatiivseid artikleid patogeensetest mikroorganismidest jms.

Tootekood: 12798 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
10,00 €

Pealkiri: Sajandi suurimad pigilinnud. Nende ideedega said rikkaks teised

Autor(id): Andrea Fehringer, Gerald Reischl ja Clemens Stadlbauer

Kirjastus: Kunst

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 208

ISBN: 5-89920-253-X

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Miks peetakse PIGILINDUDEKS - inimesteks, kellel ei ole elus vedanud – paljusid andekaid leiutajaid, avastajaid, muusikuid ja kunstnikke, olgu või
hiigeleduka McDonaldsi kiirsöögikoha rajajaid
maailmakuulsa Kalašnikovi automaadi leiutajat
kardetud hävituslennuki Mig konstrueerijat
igas kodus kasutatava teepakikese esmavalmistajat
populaarsete rulluiskude valmistajat
üldtuntud Nike'i logo kujundajat
ansambli Spice Girls hüljanud talendikat poplauljat
jne, jne, jne???
Vastus peitub selles põnevas raamatus.

Tootekood: 12953 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,25 €

Pealkiri: Loodud kestma

Autor(id): James C. Collins ja Jerry I. Porras

Kirjastus: Väike Vanker

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 365

ISBN: 9985-9411-7-9

Mõõdud: 237x158 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, raamat ise heas seisukorras

 

Sisu:

Vain SMD meeskond on "Loodud kestma" ideid kasutades oma äriideoloogia loomise ja arendamisega tegelenud 1999. aastast alates. Võlgneme raamatule saavutatud edu eest väga palju. Soovitan raamatut kohustusliku kirjandusena iga sellise firma kõikidele juhtidele, kel vähegi ambitsiooni oma ettevõtte arendamise osas kaugemale vaadata ning oma meeskonnaga midagi ebatavalist saavutada.

Peep Vain,
koolitusfirma VainSMD juht

Tootekood: 12965 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,00 €

Pealkiri: Ratta müümine. Kuidas leida parim müügistrateegia

Autor(id): Jeff Cox ja Howard Stevens

Kirjastus: Varrak

Aasta: 2005

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 267

ISBN: 9985-3-0954-5

Mõõdud: 210x140 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kõik, mida selle raamatu lehekülgedel müügitöötajate ja klientide kohta on öeldud, põhineb enam kui kahekümne viie aasta vältel läbi viidud empiirilistel uuringutel.
Jeff Coxil on suurepärane anne muuta tehnilised ideed kaasahaaravaks ja huvitavaks jutustuseks. Koostöös müügi- ja turunduseksperdi Howard Stevensiga on valminud põhjalik raamat, mis põhineb enam kui 250 000 müügiinimese ja 100 000 kliendi arvamustel klienditeeninduse nõrkustest ja tugevustest ning üle 1500 firma müügitöökogemusel.

Tootekood: 13514 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,00 €

Pealkiri: Kuidas hakata ettevõtjaks

Autor(id): Elo Odres

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2009

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 160

ISBN: 978-9949-434-35-0

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Oma firma loojale suunatud raamat annab praktilist infot, kuidas koostada äriplaani, leida rahastajad ning jõuda võimalikult kiiresti ja valutult ideest kasumini.
«Ettevõtlusega alustamise puhul on kõige olulisem saada üle hirmudest,» märgib Harjumaa Arendus- ja Ettevõtluskeskuse juhataja Kaupo Reede. «On tekkinud ettekujutus, et ettevõtlus on midagi suurt ja keerulist. Tegelikult see nii ei ole – ettevõtlus, see on lihtne, tuleb vaid julgelt alustada.»
Tallinna kesklinnas koos äripartneriga LPG massaažisalongi avanud Riina Vahtrik oskab juba praegu öelda, et ettevõtjaks olemine on suur väljakutse, aga samas väga põnev. «Kõige positiivsem üllatus on olnud see, et teised väikeettevõtjad, kas siis meie klientide seast, aga ka tuttavad ja sõbrad, on olnud väga toetavad ning lahkelt jaganud oma kogemusi ja kontakte. On tekkinud omamoodi klanni kuulumise tunne,» räägib ta. Seetõttu soovib Vahtrik omaltpoolt siiralt julgustada kõiki, kes plaanivad praegu ettevõtlusega alustamist, nagu tema pool aastat tagasi.
Äriidee võib sündida mõttest jätkata senisel erialal töötamist, aga olles juba ise tööandja. Tõuke võib anda mõni hobi, millega seni on olnud mahti tegeleda vaid töövälisel ajal.
«Võrdselt tähtsad ja võimalikud on kõik algused, oluliseks on idee käivitamise soov,» kinnitab OÜ Raamist Väljas koolitaja Riina Paatsi, kes peab väga oluliseks ka hea ja toimiva meeskonna teket. «Miks on paljud imelised ideed jäänudki vaid ideedeks? Üheks põhjuseks võib olla see, kui ideest unistajal pole kaaslasteks tegijaid. Reaalses maailmas ei eksisteeri firmat, eksisteerivad inimesed, kes tegutsevad ühise eesmärgi nimel.»
Alustavale ettevõtjale suunatud raamat innustab mõtlema laiemalt ja samal ajal säilitama selget pilku, nägemaks ette takistusi, mis võivad algusaastail ees oodata. Näiteks peab tulevane ettevõtja mõtlema, kas temas on piisavalt ettevõtjale vajalikke omadusi, et hakkama saada? Kas tema äriidee ikka peab vett – kuidas teha esmased turu-uuringud? Kas on olemas piisavalt omapoolseks investeeringuks vajalikku raha ja kas ta riskib laenu võtmiseks kodu panti panna? Kas alustada FIEna, luua osaühing või aktsiaselts?
Kui inimene on oma äriidee enda jaoks läbi mõelnud, teinud esmased tulu- ja kuluarvestused, mõelnud, kes on kliendid ja konkurendid, ning jõudnud järeldusele, et asjaga on mõtet tegeleda, siis on järgmine samm registreerida firma, milleks saab samuti raamatust nõu.
Siin on ka paljude ettevõtjate kogemused ja soovitused, kuidas oma äriga läbi lüüa. Edukast firmast on nende hinnangul vaid 20% äriidee teene, 80% aga selle teostus – oluline on leida nüansid, mis eristavad firmat teistest omataolistest.

Tootekood: 13516 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,00 €