Raamatud
2648. Õiged valikud. Juhis läbimurdestrateegiate väljatöötamiseks.jpg Zoom

Õiged valikud. Juhis läbimurdestrateegiate väljatöötamiseks

Tootekood: 12649
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
5,80 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Õiged valikud. Juhis läbimurdestrateegiate väljatöötamiseks

Autor(id): Constantinos C. Markides

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 240

ISBN: 9985-9264-0-4

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Juhi kõige tähtsam töö on otsustamine. Strateegiline juht peab tegema strateegilisi otsuseid. Mõnede kõige tähtsamate otsuste tulemus ongi strateegia. "Õiged valikud" on raamat, mis võtab meid käekõrvale ja jalutab autori julgustaval toel läbi kõige tähtsamate valikute, mida iga ettevõtte juht tegema peab. Constantinos C. Markides on London Business School´i majandusteaduskonna rahvusvahelise juhtimise osakonna professor ja juht.

Sarnased tooted

Pealkiri: Pöörane äri. Raha tantsib tarkade käes

Autor(id): Kjell A. Nordström ja Jonas Ridderstråle

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 232

ISBN: 9985-9264-7-1

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Pöörane äri» vaatleb uut maailmakorraldust unikaalsest, asjatundlikust ja väljakutsuvalt pöörasest perspektiivist. See on vastumürk leebele mõtlemisele ja leebetele kirjutistele.»
Tom Peters

Karl Marxil oli õigus. Töölised kontrollivad tootmisvahendeid. 1,3 kg ajumassi kätkeb endas võtit meie kõigi tulevikku.
Edukad ettevõtted erinevad oma konkurentidest ja erinevus tuleneb pigem sellest, kuidas inimesed mõtlevad, mitte sellest, mida firma teeb. Uues maailmas on talent see, mis raha tantsima paneb. Seni harjumuspärane äritegevus on inspiratsioonivaene ja ei rahulda enam. Talent ei taha tegutseda. Ja kliendid ei taha sealt osta.
Sellisel ajal vajame me teistsugust äri - pöörast äri.
Kes ka seda energiast pulbitsevat raamatut lugedes ei leia inspiratsiooni, kuidas edukamalt toime tulla meie üha pöörasemal ja kiiremaks muutuval ajal - üksikuna, ettevõtjana, tippjuhina - võib valge lina ümber võtta ja põõsa alla heita. Ootama, kuni ühiskond leiab mahti tema eest hoolt kanda või kuni RagnSells ta üles korjab.

Tootekood: 12674 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,50 €

Pealkiri: Heaolu kõigile

Autor(id): Ludwig Erhard

Kirjastus: Steamark

Aasta: 1998

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 286

ISBN: 9985-9139-5-7

Mõõdud: 220x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Punane joon
Turumajanduse sünd
Korea kriis ja sellest jagusaamine
Toimetulek kõrgkonjuktuuriga
Turumajandus saab jagu plaanimajandusest
Olen majandusminister, mitte huvigruppide esindaja
Kartellid -- tarbija vaenlased
Vahetute arvamusavalduste väärtus
Turumajandus võimaldab õiglase palga
Kas heaolu viib materjalismini?
Marga ja penni psühholoogia
Hoolekanderiik -- tänapäeva pettekujutlus
Poliitikat ei saa teha kabinetilaudade tagant
Vahejaam Euroopa
Fööniks tõuseb tuhast
Uue valitsuse tegevuse alused

Tootekood: 12678 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,50 €

Pealkiri: Toiduhügieen Euroopa Liidus + CD. Hügieenipakett ja sellest tulenevad muudatused seadusandluses

Autor(id):

Kirjastus: Agitaator

Aasta: 2006

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 320

ISBN: 978-9985-9730-0-4

Mõõdud: 205x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Raamat toob ära 1. jaanuarist 2006 Euroopa Liidu kõigis liikmesriikides otsekohalduvad toiduhügieeni käsitlevad määrused (hügieenipakett) ja annab ülevaate Toiduseaduses ning sellega seonduvates seadustes toimunud muudatustest. Lisaks eelmainitud määrustele ja kommenteeritud "Toiduseaduse ja sellega seonduvate seaduste muutmise seadusele" on kirjeldatud ka hügieenipaketi teoreetilise tausta põhiolemust.

Raamatuga kaasas oleval CD-lt leiate kõigi muutunud Eesti seaduste uued versioonid, hügieenipaketiga haakuvad EL õigusaktid (üldjuhul nii eesti, vene kui ka inglise keeles), ülevaate "Codex Alimentariusest" ja Eestis kehtivad juhendid ning blanketid, mis hõlbustavad toidukäitlemisega seotud firmade tegevust. Lisatud on ka valik üldinformatiivseid artikleid patogeensetest mikroorganismidest jms.

Tootekood: 12798 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
10,00 €

Pealkiri: Too oma meeskond ühte paati

Autor(id): Aune Past

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2009

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 216

ISBN: 978-9949-434-53-4

Mõõdud: 210x147 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Suure osa ärkvelolekuajast veedame oma kolleegidega. Kui saad teha tööd, mis sulle meeldib, oled eluga rahul. Aga kui see, mida teed, meeldib, kuid keskkond, kus oma tööajal viibid, käib närvidele ja suhted kolleegidega on konfliktsed, siis kaob kogu rõõm. Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja, ütles raamatu autor Aune Past.
Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja. Minu praktikas on olnud ettevõtteid ja liitusid, erakondi ja meeskondi, kus konsultandi suhe algab mainekujundusest ja pärast esmast uuringut selgub, et kõige suurem mainekahjustaja on sisesuhete konarlikkus. Samas on organisatsiooni sisemised suhted vähemalt samavõrd delikaatne teema kui peresuhted.
Selle raamatu kirjutamine ei oleks olnud võimalik ilma oma ala tippude abita. Kaasautorite hulgas on sellised tuntud nimed nagu Ruth Alas, Kaja Tampere, Riina Varts ja Harri Taliga, aga ka akadeemilise hindamiskomisjoni käest hea hinde pälvinud ülikooli vilistlasi, kes oma teemaga paar aastat süvitsi tegelnud ja uuringuid läbi viinud.
Raamatus käsitletakse iga organisatsiooni jaoks olulisi sisekommunikatsiooni teemasid. Enam keskendutakse küll ettevõtetele, kuid Minu Eesti näide kirjeldab uue meedia võimalusi võrgustiku toimimisel. Suhted organisatsioonis pole eesmärk omaette, kui tegu pole just suhetele orienteeritud kultuuriga. Enamasti lähtuvadki suhted organisatsioonikultuurist. Raamatus antakse lühike ülevaade organisatsioonikultuurist, identiteedist, mainest ja kuvandist. Teoreetilist osa ilmestavad konkreetsed näited.
Aune Pasti lemmik Richard Branson, kes oma ettevõtja tegevusega kujundab ettevõtluse mainet, kasutab nii plaaditööstuses kui kindlustuses sama sloganit: “Oleme sinuga ühes paadis”. Meeskonna ühte paati saamine peaks olema iga juhi ja mainekujundaja olulisim ülesanne. Raamatust “Too meeskond ühte paati” on abi nii algajale kui kogenule.

Tootekood: 13123 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,50 €

Pealkiri: Väärtushoiakutel põhinev juhtimine

Autor(id): Ken Blanchard, Kersti Cilmer ja Michael O'Connor

Kirjastus: Elmatar

Aasta: 2004

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 138

ISBN: 9949-406-25-0

Mõõdud: 215x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Ken Blanchard ja Michael O´Connor näitavad oma raamatus, kuidas organisatsioonid saavad pühenduda äriajamisele viisil, mis võimaldab kõigil osapooltel – omanikel/aktsionäridel, töötajatel, klientidel ja teistel – võitjaks jääda.

Tootekood: 13450 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,40 €