Raamatud
1468. Marketing hind, müük ja reklaam.jpg Zoom

Marketing: hind, müük ja reklaam

Tootekood: 11469
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
4,50 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Marketing: hind, müük ja reklaam

Autor(id): Ann Vihalem

Kirjastus: Külim

Aasta: 1996

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 164

ISBN: 9985-850-12-2

Mõõdud: 234x162 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Majandusraamat 2-26

Sarnased tooted

Pealkiri: Juhendamise kunst. Suurenda töö efektiivsust inspireerides ja arendades end ümbritsevaid inimesi

Autor(id): Max Landsberg

Kirjastus: Varrak

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 139

ISBN: 9985-3-0711-9

Mõõdud: 208x138 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Juhendamise kunst» aitab mõnedele lihtsatele võtetele toetudes juhtidel realiseerida oma töötajate, organisatsiooni ja iseenda potentsiaali. Haaravalt ja kergelt mõistetavate praktiliste näidete abil tuuakse välja astmed, kuidas juhendamist maksimaalsete tulemustega rakendada. Tähelepanu pööratakse juhendamiseks sobiva keskkonna loomisele, meeskonna arendamisele, iga töötaja potentsiaali väljatoomisele ja lisaks läbi parema delegeerimise omale aja võitmisele. Raamatu lisades toodud põhjalikud töövahendid on juhile abiks nõuannete igapäevatöösse rakendamisel.

Raamatu autor Max Landsberg on 25 aastat juhendanud inimesi ja meeskondi ning aidanud ettevõtetel luua strateegiaid ja arendada organisatsioone. Viimased 16 aastat on ta olnud maailma ühe juhtiva konsultatsioonifirma McKinsey ja Company partner. Max töötas peamiselt panganduse ja tarbekaupade sektori klientidega. Lisaks sellele oli ta viis aastat Suurbritannias McKinsey personaliarendusdirektor. Enne seda on Max Landsberg töötanud IBM-is ja Andersen Consulting’us. Ta omandas MBA kraadi Stanfordi Ülikoolist ning lisaks sellele MA kraadi füüsikas Cambridge Ülikoolist.

Tootekood: 12414 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,50 €

Pealkiri: Piirideta maailm. Valmistumine 21. sajandi kapitalismiks

Autor(id): Robert B. Reich

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1997

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 384

ISBN: 9985-9012-5-8

Mõõdud: 207x143 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kujukas ja vaidlema kutsuv analüüs selle kohta, mida riikidel tuleb teha, et nende kodanikel tuleviku maailmamajanduses hästi läheks.

«See raamat saab möödapääsmatult vajalikuks igaühele, kes tahab mõista kujuneva globaalse majanduse sotsiaalseid tagajärgi.»
David Sainsbury, J Sainsbury plc president

«Maailma majandus muutub globaalseks ja see avaldab määratut mõju ettevõtete juhtimisele, valitsustele, poliitikale ja inimestele. Ei ole ühtki kujutlust virgutavamat, sädelevamat ja arukamat teejuhti selle majandusliku ülemineku mõistmiseks kui Robert Reichi «Piirideta maailm»»
Markiis Shirley Williams

Robert B. Reich on Maurice B. Hexteri sotsiaal- ja majanduspoliitika professor Brandeisi ülikoolis; oli president Clintoni esimene tööminister.

Tootekood: 12650 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,00 €

Pealkiri: Kaubamärk ja kõlvatu konkurents

Autor(id): Heinu Koitel

Kirjastus: Eesti Riigikaitse Akadeemia Kirjastus

Aasta: 1997

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 104

ISBN: 9985-67-030-2

Mõõdud: 210x142 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Käesolevas väljaandes käsitletakse intellektuaalse ja tööstusomandi õiguskaitse aktuaalseid probleeme.

Tootekood: 12653 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
3,40 €

Pealkiri: Võidujooks tulevikku

Autor(id): Gary Hamel ja C. K. Prahalad

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 349

ISBN: 9985-9356-3-2

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Võidujooks tulevikku» näitab, kuidas

  peatada ümberkorralduste ja struktuurimuudatuste kõputu karussell ning suunata organisatsioon korporatiivse taassünni teele

  arendada tööstuslikku ettenägelikkust, mis on vajalik tööstuse arengu omapoolseks kujundamiseks

  panna ettevõttes kehtima tõsist pingutust nõudev strateegiline tahe ning mobiliseerida selle teenistusse kogu organisatsioon

  leida võimalusi ressursside võimendamiseks, mis lubaks ettevõttel saavutada märkimisväärseid eesmärke hoolimata ressursside nappusest

  aru saada, missuguseid tuumkompetente organisatsioonis tulevikku silmas pidades tuleks arendada

  laiendada korporatiivse kujutlusvõime piire ja lisada hoogu uute tegevussuundade loomisele

Tootekood: 12657 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 €

Pealkiri: Vajalik, kuid mitte piisav. Romaan piirangute juhtimisest infosüsteemide äris

Autor(id): Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim ja Carol A. Ptak

Kirjastus: Goldratt Baltic Network

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 247

ISBN: 9985-78-287-9

Mõõdud: 208x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Viisteist aastat tagasi olid nad veel lihtsalt «patsiga poisid», arvutihullud, kes teenisid taskuraha mõnele firmale arvutiprogramme kirjutades. Kümne aastaga kasvasid paljud sellistest vennaskondadest mitme miljardi suuruse käibega gigantideks. Tänaseks on mõned neist omaenda edust lõhki läinud ning aktsiatest jäi vaid peotäis väärtusetuid pabereid. Miks on IT firmad nii haprad?
Kuid nad on käima pannud tohutu masinavärgi, mida enampeatada ei saa. Infotehnoloogia kasutuselevõtt äriprotsesside juhtimisel on muutunud eluliseks vajaduseks igale organisatsioonile, kes tahab kiiresti teisenevas maailmas alles jääda. Ettevõtted kõikjal maailmas on oma infosüsteemidesse investeerinud sadu miljoneid dollareid. Ning vajadused ja võimalused aina kasvavad ning neelavad järjest uusi summasid. Kui panused on nii kõrged, siis on sama kõrged ka ITga seotud lootused. kas need lootused õigustavad ennast? Milline on tõelist väärtust loov infosüsteem? Kuidas IT investeeringud ennast tõeliselt ära tasuksid?
Neile probleemidele keskendubki käesolev raamat. Samm-sammult leiab lugeja koos romaani kangelastega lahenduse sellele kulukale mõistatusele, kuidas õigesti kasutada infotehnoloogiat ettevõtte juhtimises.

Goldratti neljas raamat on huvitav täiendus seni eesti keeles ilmunud teostele. Olles pikka aega tegutsenud juhina infotehnoloogia alal, on mul selle üle eriti hea meel, et Eesti lugejani jõuab sedavõrd tunnustatud juhtimisteoreetiku asjatundlik ja kaasa mõtlema ärgitav raamat, mis käsitleb IT probleeme.
Tõnis Sildmäe, BCS Itera juhatuse esimees

Kellele see raamat on mõeldud?
Tegevjuhtidele, kes on kulutanud infotehnoloogiale hulga raha, aga ei ole oma investeeringut veel tagasi teeninud.
Tippjuhtidele, kes kavandavad strateegiat oma ettevõtte tulemuste parandamiseks.
Tootmise ja logistika juhtidele.
Spetsialistidele infotehnoloogia, finantside, turunduse ja tootearenduse valdkondades.
Tarkvara arendajatele ja juurutajatele.
Piirangute teooria huvilistele.

Tootekood: 12691 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 €