Raamatud
1468. Marketing hind, müük ja reklaam.jpg Zoom

Marketing: hind, müük ja reklaam

Tootekood: 11469
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind: 4,50 €
3,38 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Marketing: hind, müük ja reklaam

Autor(id): Ann Vihalem

Kirjastus: Külim

Aasta: 1996

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 164

ISBN: 9985-850-12-2

Mõõdud: 234x162 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Majandusraamat 2-26

Sarnased tooted

Pealkiri: Väike majandusteaduslik leksikon

Toimetanud: Genrihs Kozlov, S. P. Pervušin 

Kirjastus: Eesti Riiklik Kirjastus

Aasta: 1961

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 340

ISBN:

Mõõdud: 220x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Väike majandusteaduslik leksikon

Tootekood: 11951 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
3,30 € (25%)
4,40 €

Pealkiri: Customers.com. Äri Internetis ja laiemalt

Autor(id): Patricia D. Seybold ja Ronni T. Marsha

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 384

ISBN: 9985-9194-3-2

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Patricia Seyboldi raamat räägib elektroonilisest ärist Internetis, sellest, kuidas kujundada kasulikku e-kaubanduse strateegiat, aga mitte ainult.
Autor annab 16 sellel alal silmapaistvaid tulemusi saavutanud firma näitel ülevaate nii e-kaubanduse ärilistest põhimõtetest kui ka tehnilisest infrastruktuurist, mida teie ettevõte vajab selleks, et konkurentsiga sammu pidada ja olla võimeline ammutama sellest kullaaugust.
E-kaubandus on kõige tasuvam ja perspektiivikam võimalus pakkuda teie klientidele tooteid ja teenuseid, mida nad vajavad – 24 tundi ööpäevas, seitse päeva nädalas -, ja teha seda nii, et kliendid teie juurde ikka ja jälle tagasi pöörduvad. Sest te pakute neile kõige paremat ja säästlikumat moodust teabe hankimiseks, personaalset teenindust, mugavat ja turvalist tehingute teostamist ükskõik millisest maailma punktist, võimalust jälgida tellimuse kulgu ning lisaks võimalust saada nõu ja abi peale teie firma ka tuhandetelt teistelt, keda ühendab Internet.

Tootekood: 12646 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,43 € (25%)
5,90 €

Pealkiri: 2020. aasta töökoht

Autor(id): Jeanne C. Meister ja Karie Willyerd

Kirjastus: Hermes

Aasta: 2010

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 299

ISBN: 978-9949-9087-0-7

Mõõdud: 207x147 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu

Sisu:

Tuleviku töökohta uurides näeme, et muutumas on kõik, mida me tööst teame – kus me töötame, kuidas me töötame, milliseid oskusi tööturul püsimiseks vajame, millist tehnikat kasutame kolleegidega suhtlemiseks. Ning need muudatused toimuvad 2020. aasta lähenedes üha kiiremini, sest millenniumipõlvkond, mille moodustavad aastatel 1977–1997 sündinud 88 miljonit inimest, moodustab 2014. aastal peaaegu poole tööjõust. Tööandjad peavad selle mitmeid põlvkondi hõlmava tööjõu saabumiseks valmistuma juba praegu. Valmisolek nõuab oganisatsioonidelt ettenägelikkust ning aktiivset tegutsemist inimestelt, kes töötavad välja eestvedamist ja töötajaid puudutavaid strateegiaid.

Tootekood: 12960 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,13 € (25%)
5,50 €

Pealkiri: Populismist

Autor(id): Ivo Rull

Kirjastus: Rumm & Rull

Aasta: 2014

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 204

ISBN: 978-9949-33-894-8

Mõõdud: 215x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, raamat ise heas seisukorras

 

Sisu:

Autori teine raamat keskendub poliitilise kommunikatsiooni telgitagustele. Ivo Rull jätkab oma 2008. aastal ilmunud raamatust „Meediamängud“ tuttavas stiilis õpetlike lugude jutustamist poliitilisest ajupesust ühes Eesti lähiajaloo kogemuste näidetega.

Raamatu eessõnas kirjutab Ivo Rull: „Eesti keeles puudub kodumaisel praktikal põhinev käsiraamat populismist. Käesolev eneseabiõpik on esimene katsetus see tühimik täita. Autor ei pretendeeri teaduslikule lähenemisviisile ega hakka lugejaid painama keeruliste definitsioonide, ohtrate jooniste ja diagrammide või tüütu faktipuruga. Jätan kõik politoloogilised ning sotsioloogilised käsitlused samal teemal vastava valdkonna spetsialistide pärusmaaks. Küll aga püüan tõestada, et populism kui nähtus väärib ka populaarset lähenemisviisi.“

Raamatu järelsõnas aga leiab kirjanik Toomas Kall: „Igatahes ei saa keegi pärast raamatu lugemist valima minnes enam öelda: „Oi, kas tõesti on minu ajusid vahepeal pestud? Ma ei märganudki!“ Keskmine poliitik, keda samuti pole olemas, vaatab seda raamatut aga õudusega nagu mustkunstnik, kes avastab enne etendust kassa juures mehe, kes publikule kõik tema trikid ära seletab.“

Tootekood: 13009 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,38 € (25%)
8,50 €

Pealkiri: Ratta müümine. Kuidas leida parim müügistrateegia

Autor(id): Jeff Cox ja Howard Stevens

Kirjastus: Varrak

Aasta: 2005

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 267

ISBN: 9985-3-0954-5

Mõõdud: 210x140 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kõik, mida selle raamatu lehekülgedel müügitöötajate ja klientide kohta on öeldud, põhineb enam kui kahekümne viie aasta vältel läbi viidud empiirilistel uuringutel.
Jeff Coxil on suurepärane anne muuta tehnilised ideed kaasahaaravaks ja huvitavaks jutustuseks. Koostöös müügi- ja turunduseksperdi Howard Stevensiga on valminud põhjalik raamat, mis põhineb enam kui 250 000 müügiinimese ja 100 000 kliendi arvamustel klienditeeninduse nõrkustest ja tugevustest ning üle 1500 firma müügitöökogemusel.

Tootekood: 13514 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,50 € (25%)
6,00 €