Raamatud
2687. Määravad hetked. Kui juhil tuleb valida kahe õige vahel.jpg Zoom

Määravad hetked. Kui juhil tuleb valida kahe õige vahel

Tootekood: 12688
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
7,00 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Määravad hetked. Kui juhil tuleb valida kahe õige vahel

Autor(id): Joseph L. Badaracco Jr.

Kirjastus: Avita

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 158

ISBN: 9985-2-0323-2

Mõõdud: 215x155

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Kas sa otsustaksid turule tuua uue, palju vastuolusid tekitava toote? Mida sa teeksid, kui sinu meeskonnas töötav üksikvanem ei tule oma tööga toime? Mida sa vastaksid, kui sulle pakutaks tööd üksnes sinu soos või rassi järgi? See raamat räägib valikutest nii eraelus kui ka töösituatsioonides ning kriitilistest ja määravatest hetkedest, kus töö ja isiklik elu ei ole enam eristatavad. Siin käsitletakse õige versus õige konflikte. Raamat pakub huvitavat mõtteainet ja võimalusi konfliktide lahendamiseks. Sundimatus toonis kirjutatud, kergesti loetav raamat räägib juhtimise keerukusest. Mida tähendavad määravad hetked -- kas on üldse võimalik olla edukas juht ning mõistev, vastutustundlik inimene. Mõistlike otsuste tegemine eeldab oskust esitada õigeid küsimusi.

Sarnased tooted

Pealkiri: Globaliseerumislõks. Kallaletung heaolule ja demokraatiale

Autor(id): Hans-Peter Martin ja  Harald Schumann

Kirjastus: Tänapäev

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 288

ISBN: 9985-9212-1-6

Mõõdud: 215x145 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Ettevõtted vallandavad igasuguse halastuseta tuhandeid inimesi. Välismaalastest firmaomanikud teatavad ähvardavalt, et töötajate palgad on üle mõistuse kõrged. Rikkad kolivad kõrge aiaga ümbritsetud kinnistesse elurajoonidesse, mida valvavad relvastatud turvamehed. Kõik see toimub üheaegselt Brasiilias, USAs, Saksamaal ja Eestis. Maailm globaliseerub.
Kas tulevikus jagub tööd veel üksnes 20 protsendile maailma rahvastikust? Mis saab ülejäänud 80 protsendist inimestest, keda enam vaja ei ole? Kas tavalised inimesed on määratud igavesele vaesumisele?
Kaks Saksa ajakirja Spiegel uurivat ajakirjanikku maalivad hirmuäratava pildi maailma olevikust. Nad paljastavad poliitikute, pankurite ja suurärimeeste lemmikvaled rahva lollitamiseks. Ja nad esitavad rea konkreetseid ettepanekuid, kuidas Euroopa Liit suudaks maailmas jälle korra jalule seada.
«Globaliseerumislõks» on ilmunud viimase paari aasta jooksul rohkem kui 20 keeles. Selle raamatu avaldamine on põhjustanud kõikjal ägeda mõttevahetuse maailma tulevikust.
Järelsõna: Eesti Ekspressi peatoimetaja Aavo Kokk.

Tootekood: 12645 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,00 €

Pealkiri: Pöörane äri. Raha tantsib tarkade käes

Autor(id): Kjell A. Nordström ja Jonas Ridderstråle

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 232

ISBN: 9985-9264-7-1

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Pöörane äri» vaatleb uut maailmakorraldust unikaalsest, asjatundlikust ja väljakutsuvalt pöörasest perspektiivist. See on vastumürk leebele mõtlemisele ja leebetele kirjutistele.»
Tom Peters

Karl Marxil oli õigus. Töölised kontrollivad tootmisvahendeid. 1,3 kg ajumassi kätkeb endas võtit meie kõigi tulevikku.
Edukad ettevõtted erinevad oma konkurentidest ja erinevus tuleneb pigem sellest, kuidas inimesed mõtlevad, mitte sellest, mida firma teeb. Uues maailmas on talent see, mis raha tantsima paneb. Seni harjumuspärane äritegevus on inspiratsioonivaene ja ei rahulda enam. Talent ei taha tegutseda. Ja kliendid ei taha sealt osta.
Sellisel ajal vajame me teistsugust äri - pöörast äri.
Kes ka seda energiast pulbitsevat raamatut lugedes ei leia inspiratsiooni, kuidas edukamalt toime tulla meie üha pöörasemal ja kiiremaks muutuval ajal - üksikuna, ettevõtjana, tippjuhina - võib valge lina ümber võtta ja põõsa alla heita. Ootama, kuni ühiskond leiab mahti tema eest hoolt kanda või kuni RagnSells ta üles korjab.

Tootekood: 12674 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,50 €

Pealkiri: Tulevikutarkus. Globaalsete muutuste kuus tahku

Autor(id): Patrick Dixon

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 296

ISBN: 9985-9406-3-6

Mõõdud: 208x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu

Sisu:

Siit raamatust ei leia juht konkreetseid nippe, mida juba homme kasutada oma igapäevatöös, vaid midagi hoopis väärtuslikumat – aluse oma tulevikuärile. Patric Dixon läheb kaugemale ühiskonnatrendide lihtsast kirjeldamisest, lisaks muutuste selgitamisele aitab ta ka nendeks valmistuda. Võib-olla just seda raamatut lugedes võrsub mõte täiesti uuest tootest ja täiesti uuest ärist?
Hede Kerstin Luik, AS Eesti Statoil

Tootekood: 12954 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,90 €

Pealkiri: No logo. Sihikule on võetud brändihiiglased

Autor(id): Naomi Klein

Kirjastus: Tänapäev

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 463

ISBN: 9985-62-175-1

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, sisu terve ja loetav

 

Sisu:

 

Skandaalne raamat, milles brändiskeptikuks nimetatud kanadalanna Naomi Klein paljastab ja dokumenteerib ülemaailmse korporatiivse kultuuri tagamaid ja mõjusid.

Tootekood: 13121 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,90 €

Pealkiri: Too oma meeskond ühte paati

Autor(id): Aune Past

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2009

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 216

ISBN: 978-9949-434-53-4

Mõõdud: 210x147 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Suure osa ärkvelolekuajast veedame oma kolleegidega. Kui saad teha tööd, mis sulle meeldib, oled eluga rahul. Aga kui see, mida teed, meeldib, kuid keskkond, kus oma tööajal viibid, käib närvidele ja suhted kolleegidega on konfliktsed, siis kaob kogu rõõm. Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja, ütles raamatu autor Aune Past.
Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja. Minu praktikas on olnud ettevõtteid ja liitusid, erakondi ja meeskondi, kus konsultandi suhe algab mainekujundusest ja pärast esmast uuringut selgub, et kõige suurem mainekahjustaja on sisesuhete konarlikkus. Samas on organisatsiooni sisemised suhted vähemalt samavõrd delikaatne teema kui peresuhted.
Selle raamatu kirjutamine ei oleks olnud võimalik ilma oma ala tippude abita. Kaasautorite hulgas on sellised tuntud nimed nagu Ruth Alas, Kaja Tampere, Riina Varts ja Harri Taliga, aga ka akadeemilise hindamiskomisjoni käest hea hinde pälvinud ülikooli vilistlasi, kes oma teemaga paar aastat süvitsi tegelnud ja uuringuid läbi viinud.
Raamatus käsitletakse iga organisatsiooni jaoks olulisi sisekommunikatsiooni teemasid. Enam keskendutakse küll ettevõtetele, kuid Minu Eesti näide kirjeldab uue meedia võimalusi võrgustiku toimimisel. Suhted organisatsioonis pole eesmärk omaette, kui tegu pole just suhetele orienteeritud kultuuriga. Enamasti lähtuvadki suhted organisatsioonikultuurist. Raamatus antakse lühike ülevaade organisatsioonikultuurist, identiteedist, mainest ja kuvandist. Teoreetilist osa ilmestavad konkreetsed näited.
Aune Pasti lemmik Richard Branson, kes oma ettevõtja tegevusega kujundab ettevõtluse mainet, kasutab nii plaaditööstuses kui kindlustuses sama sloganit: “Oleme sinuga ühes paadis”. Meeskonna ühte paati saamine peaks olema iga juhi ja mainekujundaja olulisim ülesanne. Raamatust “Too meeskond ühte paati” on abi nii algajale kui kogenule.

Tootekood: 13123 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,50 €