Raamatud
2680. Looduskapitalism. Uue tööstusrevolutsiooni algus.jpg Zoom

Looduskapitalism. Uue tööstusrevolutsiooni algus

Tootekood: 12681
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
11,90 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Looduskapitalism. Uue tööstusrevolutsiooni algus

Autor(id): Paul Hawken, Amory Lovins ja Hunter Lovins

Kirjastus: Tänapäev

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 490

ISBN: 9985-62-131-X

Mõõdud: 215x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Ärimaailm muutub - ja muutub kiiresti. Jõukuse loomise mudel, mille juured on tööstusrevolutsioonis ning mis domineeris möödunud sajandil, enam ei sobi. «Looduskapitalism» pakub sellele alternatiivi, uue paradigma. See läbimurdeline raamat - mida kiidavad nii ettevõtjad kui poliitikud, majandusteadlased ja keskkonnakaitsjad kõikjal maailmas - näitab, kuidas homsed edukaimad ettevõtted hakkavad oma keskkondliku vastutustunde pealt kasumit teenima.

Sarnased tooted

Pealkiri: EÜE jälg

Autor(id): Tiit Pruuli

Kirjastus: Varrak 2013

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 560

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

ISBN: 978-9985-3-2825-5

Mõõdud: 240x200

Formaat: kõvakaaneline

Kirjeldus:

Kolmkümmend aastat (1964‒1993) käisid Eesti tudengid suviti ehitusmalevas. EÜE ametlikuks eesmärgiks oli nõukogude noorte töine ja ideoloogiline kasvatamine. Aga õilis kommunismiüritus pöördus kiiresti tolle ühiskonna alustalade eneste vastu. Eesti NSV-s ei pilgatud kusagil mujal nii avalikult ja hulgakesi kõike nõukogulikku kui malevakokkutulekutel. Nii palju riigivastaseid laule ja nalju ei esitatud ühegi teatri laval ega asutuse peol. Igal aastal astus paar tuhat Eesti noort haritlaskonna liiget justkui reaalsest ühiskonnast välja ja elas oma vaba elu. Nalja sai malevas pööraselt, aga muidugi ei olnud EÜE ainult pullitegemise koht. Siin tehti kõvasti tööd. Siin sai üsna ruttu selgeks, kes on andekas, kes on töökas, kes karjäärihimuline. Siit leiti eluaegseid sõpru ja elukaaslasi. EÜE asus keset tormilist elu, kukesammukese kaugusel EÜE-st olid ka näiteks Hiiu õllekas ja EKP Keskkomitee. Millise sammu keegi EÜE-st edasi astus ja kuhu oma jälje jättis, on omaette põnev teema.

Tootekood: 10623 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
17,50 €

Pealkiri: Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke

Autor(id): Hans G. Tonndorf

Kirjastus: Külim

Aasta: 2004

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 80

ISBN: 9985-9522-0-0

Mõõdud: 210x145 mm

Formaat: pehmekaaneline


Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid.
See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele.
Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega.

Tootekood: 11473 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,00 €

Pealkiri: Piisoni lend

Autor(id): James A. Belasco ja Ralph C. Stayer

Kirjastus: Goldratt Baltic Network

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 248

ISBN: 9985-78-011-6

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

James A. Belasco ja Ralph C. Stayer on siia raamatusse kirja pannud oma isikliku arengu loo juhtide ja ettevõtjatena. Nende arvamus on, et liidriks on võimalik saada ainult oma liidrirollist lahtiütlemise teel. Kui tahate oma organisatsiooni lendama õpetada, tuleb alustada iseenda muutmisest.

Tootekood: 12624 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,90 €

Pealkiri: Vajalik, kuid mitte piisav. Romaan piirangute juhtimisest infosüsteemide äris

Autor(id): Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim ja Carol A. Ptak

Kirjastus: Goldratt Baltic Network

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 247

ISBN: 9985-78-287-9

Mõõdud: 208x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Viisteist aastat tagasi olid nad veel lihtsalt «patsiga poisid», arvutihullud, kes teenisid taskuraha mõnele firmale arvutiprogramme kirjutades. Kümne aastaga kasvasid paljud sellistest vennaskondadest mitme miljardi suuruse käibega gigantideks. Tänaseks on mõned neist omaenda edust lõhki läinud ning aktsiatest jäi vaid peotäis väärtusetuid pabereid. Miks on IT firmad nii haprad?
Kuid nad on käima pannud tohutu masinavärgi, mida enampeatada ei saa. Infotehnoloogia kasutuselevõtt äriprotsesside juhtimisel on muutunud eluliseks vajaduseks igale organisatsioonile, kes tahab kiiresti teisenevas maailmas alles jääda. Ettevõtted kõikjal maailmas on oma infosüsteemidesse investeerinud sadu miljoneid dollareid. Ning vajadused ja võimalused aina kasvavad ning neelavad järjest uusi summasid. Kui panused on nii kõrged, siis on sama kõrged ka ITga seotud lootused. kas need lootused õigustavad ennast? Milline on tõelist väärtust loov infosüsteem? Kuidas IT investeeringud ennast tõeliselt ära tasuksid?
Neile probleemidele keskendubki käesolev raamat. Samm-sammult leiab lugeja koos romaani kangelastega lahenduse sellele kulukale mõistatusele, kuidas õigesti kasutada infotehnoloogiat ettevõtte juhtimises.

Goldratti neljas raamat on huvitav täiendus seni eesti keeles ilmunud teostele. Olles pikka aega tegutsenud juhina infotehnoloogia alal, on mul selle üle eriti hea meel, et Eesti lugejani jõuab sedavõrd tunnustatud juhtimisteoreetiku asjatundlik ja kaasa mõtlema ärgitav raamat, mis käsitleb IT probleeme.
Tõnis Sildmäe, BCS Itera juhatuse esimees

Kellele see raamat on mõeldud?
Tegevjuhtidele, kes on kulutanud infotehnoloogiale hulga raha, aga ei ole oma investeeringut veel tagasi teeninud.
Tippjuhtidele, kes kavandavad strateegiat oma ettevõtte tulemuste parandamiseks.
Tootmise ja logistika juhtidele.
Spetsialistidele infotehnoloogia, finantside, turunduse ja tootearenduse valdkondades.
Tarkvara arendajatele ja juurutajatele.
Piirangute teooria huvilistele.

Tootekood: 12691 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 €

Pealkiri: Võlamülkad. Kuidas oma raha kätte saada

Toimetanud: Tiit Reinart

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 142

ISBN: 9985-9399-9-9

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kas ilma võlgadeta on võimalik elada? Sedalaadi küsimus läbib enamikku selle raamatu peatükke. Tõenäoliselt on võimalik ka äri ajada nii, et üldse võlgu ei teki. Ent kui tahate karmis konkurentsivõitluses püsida, areneda ja laieneda, siis tuleb mõelda, kas tegutseda täiesti riskivabalt ehk vanade eestlaste kombel iga hinna eest võlgu vältida või oma klientide tausta kontrollides anda neile siiski ka paindlikumaid tingimusi.
Sestap on see raamat kasulik kõigile, kes ettevõtluses osalevad ja äri ajavad, sest võlg puudutab meid kõiki. See raamat annab teadmisi sellest, kuivõrd on arenenud Eesti ärikultuur alates ajast, kui meil sai jälle kasutada sõna «äri». Ja äriga on paratamatult seotud ka sõna «võlg» ja võlasuhted.
Raamatu pealkiri – «Võlamülkad» – sai ehk veidi ehmatav, ent üks selle raamatu ülesandeid ongi anda nõu, kuidas toimida nii, et võlasuhted teid lootusetult mülgastesse ei kisuks, kust on juba väga keeruline, kui mitte võimatu välja rabeleda.
Suurem osa raamatust on praktiline ja nõuandev: milliseid vigu tuleks vältida suhtlemisel äripartneritega, kuidas juba varakult potentsiaalset võlgnikku ära tunda, kuidas temaga käituda, kuidas teha seda nii, et kumbki pool võimalikult vähe kaotaks, st. et võidaksid kõik; miks ja millal võiks võlanõude üle anda inkassofirmale.

Tootekood: 12726 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,00 €