Raamatud
2731. Kuidas internetis raha teha.jpg Zoom

Kuidas internetis raha teha

Tootekood: 12732
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
7,00 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Kuidas internetis raha teha

Autor(id): Paul Edwards, Sarah Edwards ja Linda Rohrbough

Kirjastus: Odamees

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 322

ISBN: 9985-896-44-0

Mõõdud: 233x151 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kõige täiuslikum ja praktilisem teejuht igale väikeettevõtjale, kes on huvitatud äritegevusest internetis. Selle raamatu autorid on eksperdid koduse ettevõtluse alal.
Ükskõik kui suur või väike on teie ettevõte, kui te veel internetis pole, võib juhtuda, et te jõuate sinna peagi. Kui teil on kavas asutada oma firma või tahate arendada praegust ettevõtet, siis küberruumis võivad teie soovid tõelisuseks saada. Selle raamatu autorid näitavad teile, kuidas küberruumis edukas olla.
Sellest raamatust saate teada järgnevat, ja enamgi:

  • millised on nelja liiki kaubad, mis küberruumis tegelikult müüvad
  • kuidas on tarvis kujundada ja reklaamist tulusat võrgulehte
  • kuidas oma teenuseid küberruumis turustada
  • kuidas viia juba olemasolev äri küberruumi
  • mida on edukal küberettevõtjal esmalt vaja teada
  • millised on küberruumi ettevõtte suurimad eksitused
  • kuidas küberruumis kõige paremini oma töö eest tasustatud saada

Seda on vaja teada igal väikeettevõtjal, kes käivitab oma firma küberruumis või laiendab virtuaalsusesse oma äri.

Sarnased tooted

Pealkiri: Pöörane äri. Raha tantsib tarkade käes

Autor(id): Kjell A. Nordström ja Jonas Ridderstråle

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 232

ISBN: 9985-9264-7-1

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Pöörane äri» vaatleb uut maailmakorraldust unikaalsest, asjatundlikust ja väljakutsuvalt pöörasest perspektiivist. See on vastumürk leebele mõtlemisele ja leebetele kirjutistele.»
Tom Peters

Karl Marxil oli õigus. Töölised kontrollivad tootmisvahendeid. 1,3 kg ajumassi kätkeb endas võtit meie kõigi tulevikku.
Edukad ettevõtted erinevad oma konkurentidest ja erinevus tuleneb pigem sellest, kuidas inimesed mõtlevad, mitte sellest, mida firma teeb. Uues maailmas on talent see, mis raha tantsima paneb. Seni harjumuspärane äritegevus on inspiratsioonivaene ja ei rahulda enam. Talent ei taha tegutseda. Ja kliendid ei taha sealt osta.
Sellisel ajal vajame me teistsugust äri - pöörast äri.
Kes ka seda energiast pulbitsevat raamatut lugedes ei leia inspiratsiooni, kuidas edukamalt toime tulla meie üha pöörasemal ja kiiremaks muutuval ajal - üksikuna, ettevõtjana, tippjuhina - võib valge lina ümber võtta ja põõsa alla heita. Ootama, kuni ühiskond leiab mahti tema eest hoolt kanda või kuni RagnSells ta üles korjab.

Tootekood: 12674 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,50 €

Pealkiri: Töö lõpp. Tehnoloogia, töökohad, sinu tulevik. Ülemaailmse tööjõu allakäik ja turujärgse ajastu koidik

Autor(id): Jeremy Rifhin

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1998

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 368

ISBN: 9985-9012-8-2

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Jeremy Rifkin kuulub nende väheste hulka, kelle nägemus võimaldab välja selgitada probleeme, mis fundamentaalsel viisil destabiliseerivad ühiskonda. Oma «Töö lõpus» analüüsib ta mõtlema provotseerivalt ja õigeaegselt tehnoloogia sedalaadi mõju moodsale ühiskonnale.» – Sir James Goldsmith, Euroopa Parlamendi saadik.
«Rifkin hoiatab, et järgnevatel aastatel juhivad uued, üha keerukamad tarkvaratehnoloogiad tsivilisatsiooni üha lähemale peaaegu ilma töölisteta maailmale. Tema raamat on õigeaegne ja… äratab erakordselt suurt huvi.» – Financial Times

Tootekood: 12690 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,20 €

Pealkiri: Toiduhügieen Euroopa Liidus + CD. Hügieenipakett ja sellest tulenevad muudatused seadusandluses

Autor(id):

Kirjastus: Agitaator

Aasta: 2006

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 320

ISBN: 978-9985-9730-0-4

Mõõdud: 205x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Raamat toob ära 1. jaanuarist 2006 Euroopa Liidu kõigis liikmesriikides otsekohalduvad toiduhügieeni käsitlevad määrused (hügieenipakett) ja annab ülevaate Toiduseaduses ning sellega seonduvates seadustes toimunud muudatustest. Lisaks eelmainitud määrustele ja kommenteeritud "Toiduseaduse ja sellega seonduvate seaduste muutmise seadusele" on kirjeldatud ka hügieenipaketi teoreetilise tausta põhiolemust.

Raamatuga kaasas oleval CD-lt leiate kõigi muutunud Eesti seaduste uued versioonid, hügieenipaketiga haakuvad EL õigusaktid (üldjuhul nii eesti, vene kui ka inglise keeles), ülevaate "Codex Alimentariusest" ja Eestis kehtivad juhendid ning blanketid, mis hõlbustavad toidukäitlemisega seotud firmade tegevust. Lisatud on ka valik üldinformatiivseid artikleid patogeensetest mikroorganismidest jms.

Tootekood: 12798 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
10,00 €

Pealkiri: Tulevikutarkus. Globaalsete muutuste kuus tahku

Autor(id): Patrick Dixon

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 296

ISBN: 9985-9406-3-6

Mõõdud: 208x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu

Sisu:

Siit raamatust ei leia juht konkreetseid nippe, mida juba homme kasutada oma igapäevatöös, vaid midagi hoopis väärtuslikumat – aluse oma tulevikuärile. Patric Dixon läheb kaugemale ühiskonnatrendide lihtsast kirjeldamisest, lisaks muutuste selgitamisele aitab ta ka nendeks valmistuda. Võib-olla just seda raamatut lugedes võrsub mõte täiesti uuest tootest ja täiesti uuest ärist?
Hede Kerstin Luik, AS Eesti Statoil

Tootekood: 12954 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,90 €

Pealkiri: Avalikud suhted. Mis need on?

Autor(id):

Kirjastus: Virgela

Aasta: 1998

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 112

ISBN: 9985-862-44-9

Mõõdud: 230x163 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Käesolevast väljaandest leiavad poliitikud ja ärimehed, aga ka avalike suhete ametnikud, elukutselised PR-mehed, hulgaliselt kasulikke juhiseid selle kohta, kuidas suhelda avalikkusega, mida peab silmas pidama suhetes pressiga, kuidas korraldada reklaami- või valimiskampaaniat jne. Raamat pakub sissejuhatavat ülevaadet ka suhtekorralduse kui teaduse alustest.

Tootekood: 12956 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,50 €