Raamatud
3515. Kuidas hakata ettevõtjaks.jpg Zoom

Kuidas hakata ettevõtjaks. Ideest kasumini

Tootekood: 13516
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
6,00 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Kuidas hakata ettevõtjaks. Ideest kasumini

Autor(id): Elo Odres

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2009

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 160

ISBN: 978-9949-434-35-0

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Oma firma loojale suunatud raamat annab praktilist infot, kuidas koostada äriplaani, leida rahastajad ning jõuda võimalikult kiiresti ja valutult ideest kasumini.
«Ettevõtlusega alustamise puhul on kõige olulisem saada üle hirmudest,» märgib Harjumaa Arendus- ja Ettevõtluskeskuse juhataja Kaupo Reede. «On tekkinud ettekujutus, et ettevõtlus on midagi suurt ja keerulist. Tegelikult see nii ei ole – ettevõtlus, see on lihtne, tuleb vaid julgelt alustada.»
Tallinna kesklinnas koos äripartneriga LPG massaažisalongi avanud Riina Vahtrik oskab juba praegu öelda, et ettevõtjaks olemine on suur väljakutse, aga samas väga põnev. «Kõige positiivsem üllatus on olnud see, et teised väikeettevõtjad, kas siis meie klientide seast, aga ka tuttavad ja sõbrad, on olnud väga toetavad ning lahkelt jaganud oma kogemusi ja kontakte. On tekkinud omamoodi klanni kuulumise tunne,» räägib ta. Seetõttu soovib Vahtrik omaltpoolt siiralt julgustada kõiki, kes plaanivad praegu ettevõtlusega alustamist, nagu tema pool aastat tagasi.
Äriidee võib sündida mõttest jätkata senisel erialal töötamist, aga olles juba ise tööandja. Tõuke võib anda mõni hobi, millega seni on olnud mahti tegeleda vaid töövälisel ajal.
«Võrdselt tähtsad ja võimalikud on kõik algused, oluliseks on idee käivitamise soov,» kinnitab OÜ Raamist Väljas koolitaja Riina Paatsi, kes peab väga oluliseks ka hea ja toimiva meeskonna teket. «Miks on paljud imelised ideed jäänudki vaid ideedeks? Üheks põhjuseks võib olla see, kui ideest unistajal pole kaaslasteks tegijaid. Reaalses maailmas ei eksisteeri firmat, eksisteerivad inimesed, kes tegutsevad ühise eesmärgi nimel.»
Alustavale ettevõtjale suunatud raamat innustab mõtlema laiemalt ja samal ajal säilitama selget pilku, nägemaks ette takistusi, mis võivad algusaastail ees oodata. Näiteks peab tulevane ettevõtja mõtlema, kas temas on piisavalt ettevõtjale vajalikke omadusi, et hakkama saada? Kas tema äriidee ikka peab vett – kuidas teha esmased turu-uuringud? Kas on olemas piisavalt omapoolseks investeeringuks vajalikku raha ja kas ta riskib laenu võtmiseks kodu panti panna? Kas alustada FIEna, luua osaühing või aktsiaselts?
Kui inimene on oma äriidee enda jaoks läbi mõelnud, teinud esmased tulu- ja kuluarvestused, mõelnud, kes on kliendid ja konkurendid, ning jõudnud järeldusele, et asjaga on mõtet tegeleda, siis on järgmine samm registreerida firma, milleks saab samuti raamatust nõu.
Siin on ka paljude ettevõtjate kogemused ja soovitused, kuidas oma äriga läbi lüüa. Edukast firmast on nende hinnangul vaid 20% äriidee teene, 80% aga selle teostus – oluline on leida nüansid, mis eristavad firmat teistest omataolistest.

Sarnased tooted

Pealkiri: Majandusõudus

Autor(id): Viviane Forrester

Kirjastus: Kupar 2002

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 183

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

ISBN: 9985-61-232-9

Mõõdud: 196x127 mm

Formaat: pehmekaaneline

Kirjeldus:

Tuntud esseist ja ajakirjanik Viviane Forrester otsib vastust küsimusele, kas globaliseeruv majandus suudab täita meie ootusi-lootusi. Autor on läbi töötanud hulgaliselt kaasaja juhtivate majandusteadlaste töid, saamaks vastust oma küsimusele, milline on maailmamajanduse olukord 20-30 aasta pärast. Kahjuks vihjab raamatu pealkirigi suuremat osa inimkonnast eesootavatele ebameeldivustele.

Tootekood: 10368 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,90 €

Pealkiri: Customers.com. Äri Internetis ja laiemalt

Autor(id): Patricia D. Seybold ja Ronni T. Marsha

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 384

ISBN: 9985-9194-3-2

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Patricia Seyboldi raamat räägib elektroonilisest ärist Internetis, sellest, kuidas kujundada kasulikku e-kaubanduse strateegiat, aga mitte ainult.
Autor annab 16 sellel alal silmapaistvaid tulemusi saavutanud firma näitel ülevaate nii e-kaubanduse ärilistest põhimõtetest kui ka tehnilisest infrastruktuurist, mida teie ettevõte vajab selleks, et konkurentsiga sammu pidada ja olla võimeline ammutama sellest kullaaugust.
E-kaubandus on kõige tasuvam ja perspektiivikam võimalus pakkuda teie klientidele tooteid ja teenuseid, mida nad vajavad – 24 tundi ööpäevas, seitse päeva nädalas -, ja teha seda nii, et kliendid teie juurde ikka ja jälle tagasi pöörduvad. Sest te pakute neile kõige paremat ja säästlikumat moodust teabe hankimiseks, personaalset teenindust, mugavat ja turvalist tehingute teostamist ükskõik millisest maailma punktist, võimalust jälgida tellimuse kulgu ning lisaks võimalust saada nõu ja abi peale teie firma ka tuhandetelt teistelt, keda ühendab Internet.

Tootekood: 12646 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,90 €

Pealkiri: Määravad hetked. Kui juhil tuleb valida kahe õige vahel

Autor(id): Joseph L. Badaracco Jr.

Kirjastus: Avita

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 158

ISBN: 9985-2-0323-2

Mõõdud: 215x155

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Kas sa otsustaksid turule tuua uue, palju vastuolusid tekitava toote? Mida sa teeksid, kui sinu meeskonnas töötav üksikvanem ei tule oma tööga toime? Mida sa vastaksid, kui sulle pakutaks tööd üksnes sinu soos või rassi järgi? See raamat räägib valikutest nii eraelus kui ka töösituatsioonides ning kriitilistest ja määravatest hetkedest, kus töö ja isiklik elu ei ole enam eristatavad. Siin käsitletakse õige versus õige konflikte. Raamat pakub huvitavat mõtteainet ja võimalusi konfliktide lahendamiseks. Sundimatus toonis kirjutatud, kergesti loetav raamat räägib juhtimise keerukusest. Mida tähendavad määravad hetked -- kas on üldse võimalik olla edukas juht ning mõistev, vastutustundlik inimene. Mõistlike otsuste tegemine eeldab oskust esitada õigeid küsimusi.

Tootekood: 12688 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,00 €

Pealkiri: Võlamülkad. Kuidas oma raha kätte saada

Toimetanud: Tiit Reinart

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 142

ISBN: 9985-9399-9-9

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kas ilma võlgadeta on võimalik elada? Sedalaadi küsimus läbib enamikku selle raamatu peatükke. Tõenäoliselt on võimalik ka äri ajada nii, et üldse võlgu ei teki. Ent kui tahate karmis konkurentsivõitluses püsida, areneda ja laieneda, siis tuleb mõelda, kas tegutseda täiesti riskivabalt ehk vanade eestlaste kombel iga hinna eest võlgu vältida või oma klientide tausta kontrollides anda neile siiski ka paindlikumaid tingimusi.
Sestap on see raamat kasulik kõigile, kes ettevõtluses osalevad ja äri ajavad, sest võlg puudutab meid kõiki. See raamat annab teadmisi sellest, kuivõrd on arenenud Eesti ärikultuur alates ajast, kui meil sai jälle kasutada sõna «äri». Ja äriga on paratamatult seotud ka sõna «võlg» ja võlasuhted.
Raamatu pealkiri – «Võlamülkad» – sai ehk veidi ehmatav, ent üks selle raamatu ülesandeid ongi anda nõu, kuidas toimida nii, et võlasuhted teid lootusetult mülgastesse ei kisuks, kust on juba väga keeruline, kui mitte võimatu välja rabeleda.
Suurem osa raamatust on praktiline ja nõuandev: milliseid vigu tuleks vältida suhtlemisel äripartneritega, kuidas juba varakult potentsiaalset võlgnikku ära tunda, kuidas temaga käituda, kuidas teha seda nii, et kumbki pool võimalikult vähe kaotaks, st. et võidaksid kõik; miks ja millal võiks võlanõude üle anda inkassofirmale.

Tootekood: 12726 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,00 €

Pealkiri: Tulevikutarkus. Globaalsete muutuste kuus tahku

Autor(id): Patrick Dixon

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 296

ISBN: 9985-9406-3-6

Mõõdud: 208x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu

Sisu:

Siit raamatust ei leia juht konkreetseid nippe, mida juba homme kasutada oma igapäevatöös, vaid midagi hoopis väärtuslikumat – aluse oma tulevikuärile. Patric Dixon läheb kaugemale ühiskonnatrendide lihtsast kirjeldamisest, lisaks muutuste selgitamisele aitab ta ka nendeks valmistuda. Võib-olla just seda raamatut lugedes võrsub mõte täiesti uuest tootest ja täiesti uuest ärist?
Hede Kerstin Luik, AS Eesti Statoil

Tootekood: 12954 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,90 €