Raamatud
2679. Konkurentsipoliitika.jpg Zoom

Konkurentsipoliitika

Tootekood: 12680
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
6,90 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Konkurentsipoliitika

Autor(id): Jüri Sepp

Kirjastus: Tartu Ülikooli Kirjastus

Aasta: 1998

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 320

ISBN: 9985-56-381-6

Mõõdud: 205x145 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Turumajanduse mootoriks on konkurents. Riigi konkurentsipoliitika saab turu nähtamatut kätt toetada, tõkestades konkurentsipiiranguid ja leevendades turutõrkeid. Raamatus antakse ülevaade selle poliitika teoreetilistest alustest ja rahvusvahelisest praktikast. Esmakordselt on kompleksselt vaadeldud ka Eesti konkurentsipoliitikat.

Sarnased tooted

Pealkiri: Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke

Autor(id): Hans G. Tonndorf

Kirjastus: Külim

Aasta: 2004

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 80

ISBN: 9985-9522-0-0

Mõõdud: 210x145 mm

Formaat: pehmekaaneline


Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid.
See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele.
Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega.

Tootekood: 11473 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,00 €

Pealkiri: Väärtuskoodi murdmine. Kuidas edukad ettevõtted uue majanduse tingimustes rikkusi loovad

Autor(id): Richard E. S. Boulton, Barry D. Liebert ja Steve M. Samek

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 280

ISBN: 9885-9264-6-3

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Ei ole ilmselt kellegi jaoks eriline uudis, et traditsioonilised raamatupidamis- ja aruandlustavad võivad mõne ettevõtte puhul osutuda kas mittekohaseks või lausa eksitavaks... Samale järeldusele on jõudnud ka Arthur Anderseni ekspertide grupp oma raamatus, mille eesmärgiks on sillutada teed uue majanduse võidukäigule. Nende poolt välja pakutud väärtusdünaamika kontseptsioon püüab anda mõõdetava väärtuse sellistele kaasaegse ettevõtte mittemateriaalsetele, ent otsustava tähtsusega varadele nagu töötajaskond ja edasimüüjad, kliendid ja intellektuaalne kapital.

Tootekood: 12647 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 €

Pealkiri: Õiged valikud. Juhis läbimurdestrateegiate väljatöötamiseks

Autor(id): Constantinos C. Markides

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 240

ISBN: 9985-9264-0-4

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Juhi kõige tähtsam töö on otsustamine. Strateegiline juht peab tegema strateegilisi otsuseid. Mõnede kõige tähtsamate otsuste tulemus ongi strateegia. "Õiged valikud" on raamat, mis võtab meid käekõrvale ja jalutab autori julgustaval toel läbi kõige tähtsamate valikute, mida iga ettevõtte juht tegema peab. Constantinos C. Markides on London Business School´i majandusteaduskonna rahvusvahelise juhtimise osakonna professor ja juht.

Tootekood: 12649 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,80 €

Pealkiri: Pöörane äri. Raha tantsib tarkade käes

Autor(id): Kjell A. Nordström ja Jonas Ridderstråle

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 232

ISBN: 9985-9264-7-1

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Pöörane äri» vaatleb uut maailmakorraldust unikaalsest, asjatundlikust ja väljakutsuvalt pöörasest perspektiivist. See on vastumürk leebele mõtlemisele ja leebetele kirjutistele.»
Tom Peters

Karl Marxil oli õigus. Töölised kontrollivad tootmisvahendeid. 1,3 kg ajumassi kätkeb endas võtit meie kõigi tulevikku.
Edukad ettevõtted erinevad oma konkurentidest ja erinevus tuleneb pigem sellest, kuidas inimesed mõtlevad, mitte sellest, mida firma teeb. Uues maailmas on talent see, mis raha tantsima paneb. Seni harjumuspärane äritegevus on inspiratsioonivaene ja ei rahulda enam. Talent ei taha tegutseda. Ja kliendid ei taha sealt osta.
Sellisel ajal vajame me teistsugust äri - pöörast äri.
Kes ka seda energiast pulbitsevat raamatut lugedes ei leia inspiratsiooni, kuidas edukamalt toime tulla meie üha pöörasemal ja kiiremaks muutuval ajal - üksikuna, ettevõtjana, tippjuhina - võib valge lina ümber võtta ja põõsa alla heita. Ootama, kuni ühiskond leiab mahti tema eest hoolt kanda või kuni RagnSells ta üles korjab.

Tootekood: 12674 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,50 €

Pealkiri: Too oma meeskond ühte paati

Autor(id): Aune Past

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2009

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 216

ISBN: 978-9949-434-53-4

Mõõdud: 210x147 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Suure osa ärkvelolekuajast veedame oma kolleegidega. Kui saad teha tööd, mis sulle meeldib, oled eluga rahul. Aga kui see, mida teed, meeldib, kuid keskkond, kus oma tööajal viibid, käib närvidele ja suhted kolleegidega on konfliktsed, siis kaob kogu rõõm. Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja, ütles raamatu autor Aune Past.
Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja. Minu praktikas on olnud ettevõtteid ja liitusid, erakondi ja meeskondi, kus konsultandi suhe algab mainekujundusest ja pärast esmast uuringut selgub, et kõige suurem mainekahjustaja on sisesuhete konarlikkus. Samas on organisatsiooni sisemised suhted vähemalt samavõrd delikaatne teema kui peresuhted.
Selle raamatu kirjutamine ei oleks olnud võimalik ilma oma ala tippude abita. Kaasautorite hulgas on sellised tuntud nimed nagu Ruth Alas, Kaja Tampere, Riina Varts ja Harri Taliga, aga ka akadeemilise hindamiskomisjoni käest hea hinde pälvinud ülikooli vilistlasi, kes oma teemaga paar aastat süvitsi tegelnud ja uuringuid läbi viinud.
Raamatus käsitletakse iga organisatsiooni jaoks olulisi sisekommunikatsiooni teemasid. Enam keskendutakse küll ettevõtetele, kuid Minu Eesti näide kirjeldab uue meedia võimalusi võrgustiku toimimisel. Suhted organisatsioonis pole eesmärk omaette, kui tegu pole just suhetele orienteeritud kultuuriga. Enamasti lähtuvadki suhted organisatsioonikultuurist. Raamatus antakse lühike ülevaade organisatsioonikultuurist, identiteedist, mainest ja kuvandist. Teoreetilist osa ilmestavad konkreetsed näited.
Aune Pasti lemmik Richard Branson, kes oma ettevõtja tegevusega kujundab ettevõtluse mainet, kasutab nii plaaditööstuses kui kindlustuses sama sloganit: “Oleme sinuga ühes paadis”. Meeskonna ühte paati saamine peaks olema iga juhi ja mainekujundaja olulisim ülesanne. Raamatust “Too meeskond ühte paati” on abi nii algajale kui kogenule.

Tootekood: 13123 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,50 €