Raamatud
2652. Kaubamärk ja kõlvatu konkurents.jpg Zoom

Kaubamärk ja kõlvatu konkurents

Tootekood: 12653
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
3,40 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Kaubamärk ja kõlvatu konkurents

Autor(id): Heinu Koitel

Kirjastus: Eesti Riigikaitse Akadeemia Kirjastus

Aasta: 1997

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 104

ISBN: 9985-67-030-2

Mõõdud: 210x142 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Käesolevas väljaandes käsitletakse intellektuaalse ja tööstusomandi õiguskaitse aktuaalseid probleeme.

Sarnased tooted

Pealkiri: Customers.com. Äri Internetis ja laiemalt

Autor(id): Patricia D. Seybold ja Ronni T. Marsha

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 384

ISBN: 9985-9194-3-2

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Patricia Seyboldi raamat räägib elektroonilisest ärist Internetis, sellest, kuidas kujundada kasulikku e-kaubanduse strateegiat, aga mitte ainult.
Autor annab 16 sellel alal silmapaistvaid tulemusi saavutanud firma näitel ülevaate nii e-kaubanduse ärilistest põhimõtetest kui ka tehnilisest infrastruktuurist, mida teie ettevõte vajab selleks, et konkurentsiga sammu pidada ja olla võimeline ammutama sellest kullaaugust.
E-kaubandus on kõige tasuvam ja perspektiivikam võimalus pakkuda teie klientidele tooteid ja teenuseid, mida nad vajavad – 24 tundi ööpäevas, seitse päeva nädalas -, ja teha seda nii, et kliendid teie juurde ikka ja jälle tagasi pöörduvad. Sest te pakute neile kõige paremat ja säästlikumat moodust teabe hankimiseks, personaalset teenindust, mugavat ja turvalist tehingute teostamist ükskõik millisest maailma punktist, võimalust jälgida tellimuse kulgu ning lisaks võimalust saada nõu ja abi peale teie firma ka tuhandetelt teistelt, keda ühendab Internet.

Tootekood: 12646 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,90 €

Pealkiri: Tervenemine. Ettevõtte meditsiin

Autor(id): Dan Paul ja Jeff Cox

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2005

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 272

ISBN: 9949-409-45-4

Mõõdud: 215x145 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Kerge lugemine hubasteks õhtutundideks.
Kuigi raamatus kirjas olevad tõed on kogenud juhtidele ehk juba ammugi teada, on see ameerikalikult kirjutatud juhtimisromaan hea võimalus lõõgastumishetkedel pisut mälu värskendada.
Jeff Cox on eesti lugejale varem tuttav raamatu «Eesmärk» ühe autorina ning Dan Paul on hulgaliselt kogemusi omandanud töötades maailma ühes paremini juhitud ettevõttes General Electric.

Tootekood: 12673 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,90 €

Pealkiri: Eesti turunduse kuningad ja narrid

Autor(id): Aivar Hundimägi

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2004

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 248

ISBN: 9985-9504-8-8

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, raamat ise heas seisukorras

 

Sisu:

RAKENDA MEEDIA TURUNDUSVANKRI ETTE

Nordea oluline edutegur oli meedia positiivne suhtumine. See ei tekkinud aga tühjalt kohalt - Nordea tegi sihipärast tööd, et olla pidevalt meedia tähelepanu all.

ÄRA PALKA TURUNDUSJUHTI, SAAD KIIREMINI RIKKAKS

Säästumarketi näitel võib väita, et turuosa ning ettevõtte väärtust saad kiiresti kasvatada, kui sa ei palka turundusjuhti, ei loo turundusosakonda ning suhtud reklaamikuludesse kokkuhoidlikult.

USU VAID SEDA, MIDA SILMAD NÄEVAD

Keegi ei tihanud Baltika juhtidele öelda, et nad eksivad, sest Montonis kahtlejad oleksid läinud vastuollu Eesti äri- ja turundusmaailma vägevatega.

Tootekood: 12727 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,50 €

Pealkiri: Too oma meeskond ühte paati

Autor(id): Aune Past

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2009

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 216

ISBN: 978-9949-434-53-4

Mõõdud: 210x147 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Suure osa ärkvelolekuajast veedame oma kolleegidega. Kui saad teha tööd, mis sulle meeldib, oled eluga rahul. Aga kui see, mida teed, meeldib, kuid keskkond, kus oma tööajal viibid, käib närvidele ja suhted kolleegidega on konfliktsed, siis kaob kogu rõõm. Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja, ütles raamatu autor Aune Past.
Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja. Minu praktikas on olnud ettevõtteid ja liitusid, erakondi ja meeskondi, kus konsultandi suhe algab mainekujundusest ja pärast esmast uuringut selgub, et kõige suurem mainekahjustaja on sisesuhete konarlikkus. Samas on organisatsiooni sisemised suhted vähemalt samavõrd delikaatne teema kui peresuhted.
Selle raamatu kirjutamine ei oleks olnud võimalik ilma oma ala tippude abita. Kaasautorite hulgas on sellised tuntud nimed nagu Ruth Alas, Kaja Tampere, Riina Varts ja Harri Taliga, aga ka akadeemilise hindamiskomisjoni käest hea hinde pälvinud ülikooli vilistlasi, kes oma teemaga paar aastat süvitsi tegelnud ja uuringuid läbi viinud.
Raamatus käsitletakse iga organisatsiooni jaoks olulisi sisekommunikatsiooni teemasid. Enam keskendutakse küll ettevõtetele, kuid Minu Eesti näide kirjeldab uue meedia võimalusi võrgustiku toimimisel. Suhted organisatsioonis pole eesmärk omaette, kui tegu pole just suhetele orienteeritud kultuuriga. Enamasti lähtuvadki suhted organisatsioonikultuurist. Raamatus antakse lühike ülevaade organisatsioonikultuurist, identiteedist, mainest ja kuvandist. Teoreetilist osa ilmestavad konkreetsed näited.
Aune Pasti lemmik Richard Branson, kes oma ettevõtja tegevusega kujundab ettevõtluse mainet, kasutab nii plaaditööstuses kui kindlustuses sama sloganit: “Oleme sinuga ühes paadis”. Meeskonna ühte paati saamine peaks olema iga juhi ja mainekujundaja olulisim ülesanne. Raamatust “Too meeskond ühte paati” on abi nii algajale kui kogenule.

Tootekood: 13123 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,50 €

Pealkiri: Head äritavad. 101 nõuannet, kuidas viisakalt ja elegantselt tööasju ajada

Autor(id): Ann Marie Sabath

Kirjastus: Ersen

Aasta: 2005

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 136

ISBN: 9985-76-975-9

Mõõdud: 215x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Milline on sobiv ärirõivastus? Kas meili teel tänamine on viisakas? Millal on kohatu kasutada mobiiltelefoni?Sellest raamatust leiate vastuse neile ja veel paljudele teistele küsimustele. Praktiline käsiraamat firmajuhtidele, juhatajatele, müügimeestele, klienditeenindajatele – igaühele, kelle igapäevatöö hõlmab ärisuhtlust.

Tootekood: 13445 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,50 €