Pealkiri: Eesti turunduse kuningad ja narrid
Autor(id): Aivar Hundimägi
Kirjastus: Äripäev
Aasta: 2004
Keel: eestikeelne
Lehekülgi: 248
ISBN: 9985-9504-8-8
Mõõdud: 210x150 mm
Formaat: pehmekaaneline
Seisukord: esilehel pühendus, raamat ise heas seisukorras
Sisu:
RAKENDA MEEDIA TURUNDUSVANKRI ETTE
Nordea oluline edutegur oli meedia positiivne suhtumine. See ei tekkinud aga tühjalt kohalt - Nordea tegi sihipärast tööd, et olla pidevalt meedia tähelepanu all.
ÄRA PALKA TURUNDUSJUHTI, SAAD KIIREMINI RIKKAKS
Säästumarketi näitel võib väita, et turuosa ning ettevõtte väärtust saad kiiresti kasvatada, kui sa ei palka turundusjuhti, ei loo turundusosakonda ning suhtud reklaamikuludesse kokkuhoidlikult.
USU VAID SEDA, MIDA SILMAD NÄEVAD
Keegi ei tihanud Baltika juhtidele öelda, et nad eksivad, sest Montonis kahtlejad oleksid läinud vastuollu Eesti äri- ja turundusmaailma vägevatega.
Tootekood: 12727
, Tarneaeg: 1-3 päeva