Raamatud
2661. Jack otse südamest.jpg Zoom

Jack otse südamest

Tootekood: 12662
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind: 9,90 €
7,92 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Jack otse südamest

Autor(id): Jack Welch ja John A. Byrne

Kirjastus: Pegasus

Aasta: 2002

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 480

ISBN: 9985-9445-2-6

Mõõdud: 245x165 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Jack Welchi saavutused on märkimisväärsed. General Electricu peadirektorina kasvatas Jack Welch 20 aastaga ettevõtte turuväärtust 450 miljardi dollari võrra ning saavutas maailma ühe imetlusväärseima ärimehe kuulsuse.
Tema algatused nagu Kuue Sigma kvaliteedisüsteem, globaliseerumine ja e-äri on aidanud kujundada moodsa ettevõtte mõistet. Võimeka juhina rakendas ta ainulaadse «barjäärideta» juhtimissüsteemi, mis põhineb ideede vahetamisel, keskendumisel inimestele ning vabal ja võrdsust väärtustaval suhtlemisstiilil.

Kerges ja humoorikas stiilis jutustab Jack teda mõjutanud inimestest, õnnestumistest ja ebaõnnestumistest, mis on kujundanud ta karjääri.

Sarnased tooted

Pealkiri: Marketing: hind, müük ja reklaam

Autor(id): Ann Vihalem

Kirjastus: Külim

Aasta: 1996

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 164

ISBN: 9985-850-12-2

Mõõdud: 234x162 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Majandusraamat 2-26

Tootekood: 11469 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,50 €

Pealkiri: Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke

Autor(id): Hans G. Tonndorf

Kirjastus: Külim

Aasta: 2004

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 80

ISBN: 9985-9522-0-0

Mõõdud: 210x145 mm

Formaat: pehmekaaneline


Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid.
See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele.
Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega.

Tootekood: 11473 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,00 €

Pealkiri: Sajandi suurimad pigilinnud. Nende ideedega said rikkaks teised

Autor(id): Andrea Fehringer, Gerald Reischl ja Clemens Stadlbauer

Kirjastus: Kunst

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 208

ISBN: 5-89920-253-X

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Miks peetakse PIGILINDUDEKS - inimesteks, kellel ei ole elus vedanud – paljusid andekaid leiutajaid, avastajaid, muusikuid ja kunstnikke, olgu või
hiigeleduka McDonaldsi kiirsöögikoha rajajaid
maailmakuulsa Kalašnikovi automaadi leiutajat
kardetud hävituslennuki Mig konstrueerijat
igas kodus kasutatava teepakikese esmavalmistajat
populaarsete rulluiskude valmistajat
üldtuntud Nike'i logo kujundajat
ansambli Spice Girls hüljanud talendikat poplauljat
jne, jne, jne???
Vastus peitub selles põnevas raamatus.

Tootekood: 12953 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,25 €

Pealkiri: 2020. aasta töökoht

Autor(id): Jeanne C. Meister ja Karie Willyerd

Kirjastus: Hermes

Aasta: 2010

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 299

ISBN: 978-9949-9087-0-7

Mõõdud: 207x147 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu

Sisu:

Tuleviku töökohta uurides näeme, et muutumas on kõik, mida me tööst teame – kus me töötame, kuidas me töötame, milliseid oskusi tööturul püsimiseks vajame, millist tehnikat kasutame kolleegidega suhtlemiseks. Ning need muudatused toimuvad 2020. aasta lähenedes üha kiiremini, sest millenniumipõlvkond, mille moodustavad aastatel 1977–1997 sündinud 88 miljonit inimest, moodustab 2014. aastal peaaegu poole tööjõust. Tööandjad peavad selle mitmeid põlvkondi hõlmava tööjõu saabumiseks valmistuma juba praegu. Valmisolek nõuab oganisatsioonidelt ettenägelikkust ning aktiivset tegutsemist inimestelt, kes töötavad välja eestvedamist ja töötajaid puudutavaid strateegiaid.

Tootekood: 12960 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,50 €

Pealkiri: No logo. Sihikule on võetud brändihiiglased

Autor(id): Naomi Klein

Kirjastus: Tänapäev

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 463

ISBN: 9985-62-175-1

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, sisu terve ja loetav

 

Sisu:

 

Skandaalne raamat, milles brändiskeptikuks nimetatud kanadalanna Naomi Klein paljastab ja dokumenteerib ülemaailmse korporatiivse kultuuri tagamaid ja mõjusid.

Tootekood: 13121 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,90 €