Raamatud
2645. Customers.com. Äri Internetis ja laiemalt.jpg Zoom

Customers.com. Äri Internetis ja laiemalt

Tootekood: 12646
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind: 5,90 €
4,43 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Customers.com. Äri Internetis ja laiemalt

Autor(id): Patricia D. Seybold ja Ronni T. Marsha

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 384

ISBN: 9985-9194-3-2

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Patricia Seyboldi raamat räägib elektroonilisest ärist Internetis, sellest, kuidas kujundada kasulikku e-kaubanduse strateegiat, aga mitte ainult.
Autor annab 16 sellel alal silmapaistvaid tulemusi saavutanud firma näitel ülevaate nii e-kaubanduse ärilistest põhimõtetest kui ka tehnilisest infrastruktuurist, mida teie ettevõte vajab selleks, et konkurentsiga sammu pidada ja olla võimeline ammutama sellest kullaaugust.
E-kaubandus on kõige tasuvam ja perspektiivikam võimalus pakkuda teie klientidele tooteid ja teenuseid, mida nad vajavad – 24 tundi ööpäevas, seitse päeva nädalas -, ja teha seda nii, et kliendid teie juurde ikka ja jälle tagasi pöörduvad. Sest te pakute neile kõige paremat ja säästlikumat moodust teabe hankimiseks, personaalset teenindust, mugavat ja turvalist tehingute teostamist ükskõik millisest maailma punktist, võimalust jälgida tellimuse kulgu ning lisaks võimalust saada nõu ja abi peale teie firma ka tuhandetelt teistelt, keda ühendab Internet.

Sarnased tooted

Pealkiri: Ketser

Autor(id): Ricardo Semler

Kirjastus: Goldratt Baltic Network

Aasta: 2002

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 336

ISBN: 9985-78-704-8

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Andres Liinat:
«Enamus äriraamatuid on kirjutatud teemadel, kuidas suurendada kliendi rahulolu ja seeläbi rohkem müüa, mis omakorda peaks muutma omaniku une rahulikumaks.
Mul on hea meel, et järjekordne raamat meie sarjast keskendub huvide kolmnurga tipule, mida tänamatult vähe käsitletud on. Kuidas panna Töötajad innustuma ja vastutama oma töö tulemuste eest? Kuidas saavutada meeskonnana rohkem, kui iseseisvalt suudetakse?
Kiiresti muutuvas majandusruumis keskenduvad juhid tihti nn. ettevõttest mittesõltuvatele probleemidele -- inflatsioon, majanduslangus, riigi konkurentsivõime. Unustatakse, et tegelikud edu tegurid asuvad alati meíe kätes. Väliskeskkonna muutustega toimetulekuks on vaja leida ja tunnetada oma sisemisi reserve. Siis on võimalik muuta ka organisatsiooni, juurutada arusaadavaid põhiväärtusi, vähendada juhtimistasandite arvu ja bürokraatiat. Ära lase muutustel end murda, vaid juhi end neist läbi.
Jagan Ricardo Semleri seisukohti, et just kõik töötajad ja meeskonnavaim juhivad ettevõtet. Kui on loodud tingimused erinevate arvamuste kaasamiseks juhtimisotsuste tegemisse, on töötajad leidlikud pakkuma uusi innovatiivseid lahendusi ja võtavad enesele ka vastutuse lõpptulemuse eest.»

Tootekood: 12625 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,25 € (25%)
7,00 €

Pealkiri: Globaliseerumislõks. Kallaletung heaolule ja demokraatiale

Autor(id): Hans-Peter Martin ja  Harald Schumann

Kirjastus: Tänapäev

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 288

ISBN: 9985-9212-1-6

Mõõdud: 215x145 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Ettevõtted vallandavad igasuguse halastuseta tuhandeid inimesi. Välismaalastest firmaomanikud teatavad ähvardavalt, et töötajate palgad on üle mõistuse kõrged. Rikkad kolivad kõrge aiaga ümbritsetud kinnistesse elurajoonidesse, mida valvavad relvastatud turvamehed. Kõik see toimub üheaegselt Brasiilias, USAs, Saksamaal ja Eestis. Maailm globaliseerub.
Kas tulevikus jagub tööd veel üksnes 20 protsendile maailma rahvastikust? Mis saab ülejäänud 80 protsendist inimestest, keda enam vaja ei ole? Kas tavalised inimesed on määratud igavesele vaesumisele?
Kaks Saksa ajakirja Spiegel uurivat ajakirjanikku maalivad hirmuäratava pildi maailma olevikust. Nad paljastavad poliitikute, pankurite ja suurärimeeste lemmikvaled rahva lollitamiseks. Ja nad esitavad rea konkreetseid ettepanekuid, kuidas Euroopa Liit suudaks maailmas jälle korra jalule seada.
«Globaliseerumislõks» on ilmunud viimase paari aasta jooksul rohkem kui 20 keeles. Selle raamatu avaldamine on põhjustanud kõikjal ägeda mõttevahetuse maailma tulevikust.
Järelsõna: Eesti Ekspressi peatoimetaja Aavo Kokk.

Tootekood: 12645 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,25 € (25%)
7,00 €

Pealkiri: Kuidas internetis raha teha

Autor(id): Paul Edwards, Sarah Edwards ja Linda Rohrbough

Kirjastus: Odamees

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 322

ISBN: 9985-896-44-0

Mõõdud: 233x151 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kõige täiuslikum ja praktilisem teejuht igale väikeettevõtjale, kes on huvitatud äritegevusest internetis. Selle raamatu autorid on eksperdid koduse ettevõtluse alal.
Ükskõik kui suur või väike on teie ettevõte, kui te veel internetis pole, võib juhtuda, et te jõuate sinna peagi. Kui teil on kavas asutada oma firma või tahate arendada praegust ettevõtet, siis küberruumis võivad teie soovid tõelisuseks saada. Selle raamatu autorid näitavad teile, kuidas küberruumis edukas olla.
Sellest raamatust saate teada järgnevat, ja enamgi:
millised on nelja liiki kaubad, mis küberruumis tegelikult müüvad
kuidas on tarvis kujundada ja reklaamist tulusat võrgulehte
kuidas oma teenuseid küberruumis turustada
kuidas viia juba olemasolev äri küberruumi
mida on edukal küberettevõtjal esmalt vaja teada
millised on küberruumi ettevõtte suurimad eksitused
kuidas küberruumis kõige paremini oma töö eest tasustatud saada
Seda on vaja teada igal väikeettevõtjal, kes käivitab oma firma küberruumis või laiendab virtuaalsusesse oma äri.

Tootekood: 12732 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,25 € (25%)
7,00 €

Pealkiri: Populismist

Autor(id): Ivo Rull

Kirjastus: Rumm & Rull

Aasta: 2014

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 204

ISBN: 978-9949-33-894-8

Mõõdud: 215x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, raamat ise heas seisukorras

 

Sisu:

Autori teine raamat keskendub poliitilise kommunikatsiooni telgitagustele. Ivo Rull jätkab oma 2008. aastal ilmunud raamatust „Meediamängud“ tuttavas stiilis õpetlike lugude jutustamist poliitilisest ajupesust ühes Eesti lähiajaloo kogemuste näidetega.

Raamatu eessõnas kirjutab Ivo Rull: „Eesti keeles puudub kodumaisel praktikal põhinev käsiraamat populismist. Käesolev eneseabiõpik on esimene katsetus see tühimik täita. Autor ei pretendeeri teaduslikule lähenemisviisile ega hakka lugejaid painama keeruliste definitsioonide, ohtrate jooniste ja diagrammide või tüütu faktipuruga. Jätan kõik politoloogilised ning sotsioloogilised käsitlused samal teemal vastava valdkonna spetsialistide pärusmaaks. Küll aga püüan tõestada, et populism kui nähtus väärib ka populaarset lähenemisviisi.“

Raamatu järelsõnas aga leiab kirjanik Toomas Kall: „Igatahes ei saa keegi pärast raamatu lugemist valima minnes enam öelda: „Oi, kas tõesti on minu ajusid vahepeal pestud? Ma ei märganudki!“ Keskmine poliitik, keda samuti pole olemas, vaatab seda raamatut aga õudusega nagu mustkunstnik, kes avastab enne etendust kassa juures mehe, kes publikule kõik tema trikid ära seletab.“

Tootekood: 13009 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,38 € (25%)
8,50 €

Pealkiri: Ratta müümine. Kuidas leida parim müügistrateegia

Autor(id): Jeff Cox ja Howard Stevens

Kirjastus: Varrak

Aasta: 2005

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 267

ISBN: 9985-3-0954-5

Mõõdud: 210x140 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kõik, mida selle raamatu lehekülgedel müügitöötajate ja klientide kohta on öeldud, põhineb enam kui kahekümne viie aasta vältel läbi viidud empiirilistel uuringutel.
Jeff Coxil on suurepärane anne muuta tehnilised ideed kaasahaaravaks ja huvitavaks jutustuseks. Koostöös müügi- ja turunduseksperdi Howard Stevensiga on valminud põhjalik raamat, mis põhineb enam kui 250 000 müügiinimese ja 100 000 kliendi arvamustel klienditeeninduse nõrkustest ja tugevustest ning üle 1500 firma müügitöökogemusel.

Tootekood: 13514 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,50 € (25%)
6,00 €