Raamatud
2955. Avalikud suhted. Mis need on.jpg Zoom

Avalikud suhted. Mis need on?

Tootekood: 12956
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
4,50 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Avalikud suhted. Mis need on?

Autor(id):

Kirjastus: Virgela

Aasta: 1998

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 112

ISBN: 9985-862-44-9

Mõõdud: 230x163 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Käesolevast väljaandest leiavad poliitikud ja ärimehed, aga ka avalike suhete ametnikud, elukutselised PR-mehed, hulgaliselt kasulikke juhiseid selle kohta, kuidas suhelda avalikkusega, mida peab silmas pidama suhetes pressiga, kuidas korraldada reklaami- või valimiskampaaniat jne. Raamat pakub sissejuhatavat ülevaadet ka suhtekorralduse kui teaduse alustest.

Sarnased tooted

Pealkiri: Võidujooks tulevikku

Autor(id): Gary Hamel ja C. K. Prahalad

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 349

ISBN: 9985-9356-3-2

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Võidujooks tulevikku» näitab, kuidas

  peatada ümberkorralduste ja struktuurimuudatuste kõputu karussell ning suunata organisatsioon korporatiivse taassünni teele

  arendada tööstuslikku ettenägelikkust, mis on vajalik tööstuse arengu omapoolseks kujundamiseks

  panna ettevõttes kehtima tõsist pingutust nõudev strateegiline tahe ning mobiliseerida selle teenistusse kogu organisatsioon

  leida võimalusi ressursside võimendamiseks, mis lubaks ettevõttel saavutada märkimisväärseid eesmärke hoolimata ressursside nappusest

  aru saada, missuguseid tuumkompetente organisatsioonis tulevikku silmas pidades tuleks arendada

  laiendada korporatiivse kujutlusvõime piire ja lisada hoogu uute tegevussuundade loomisele

Tootekood: 12657 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 €

Pealkiri: Personali juhtimine ja eestvedamine

Autor(id): Kulno Türk

Kirjastus: Tartu Ülikooli Kirjastus

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 302

ISBN: 9985-56-406-5

Mõõdud: 205x142 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Organisatsioon ja juhid suudavad realiseerida oma eesmärke ainult siis, kui nad oskavad leida ja kaasata sobivaid inimesi. Eesmärkide saavutamine on kunst, milles olulist osa etendab personali juhtimine ja eestvedamine. Töötajate oskuslik valik, arendamine ja karjääri juhtimine tagavad organisatsioonile sobivad ja võimekad inimesed. Personali hindamine ja hüvitamine motiveerib töötajaid. Eestvedamises väljendub võimu ja autoriteedi dilemma, mille lahendamine aitab mõjutada inimeste tegevust ja neid tõhusalt juhtida.

Tootekood: 12687 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,50 €

Pealkiri: Määravad hetked. Kui juhil tuleb valida kahe õige vahel

Autor(id): Joseph L. Badaracco Jr.

Kirjastus: Avita

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 158

ISBN: 9985-2-0323-2

Mõõdud: 215x155

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Kas sa otsustaksid turule tuua uue, palju vastuolusid tekitava toote? Mida sa teeksid, kui sinu meeskonnas töötav üksikvanem ei tule oma tööga toime? Mida sa vastaksid, kui sulle pakutaks tööd üksnes sinu soos või rassi järgi? See raamat räägib valikutest nii eraelus kui ka töösituatsioonides ning kriitilistest ja määravatest hetkedest, kus töö ja isiklik elu ei ole enam eristatavad. Siin käsitletakse õige versus õige konflikte. Raamat pakub huvitavat mõtteainet ja võimalusi konfliktide lahendamiseks. Sundimatus toonis kirjutatud, kergesti loetav raamat räägib juhtimise keerukusest. Mida tähendavad määravad hetked -- kas on üldse võimalik olla edukas juht ning mõistev, vastutustundlik inimene. Mõistlike otsuste tegemine eeldab oskust esitada õigeid küsimusi.

Tootekood: 12688 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,00 €

Pealkiri: Võlamülkad. Kuidas oma raha kätte saada

Toimetanud: Tiit Reinart

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 142

ISBN: 9985-9399-9-9

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kas ilma võlgadeta on võimalik elada? Sedalaadi küsimus läbib enamikku selle raamatu peatükke. Tõenäoliselt on võimalik ka äri ajada nii, et üldse võlgu ei teki. Ent kui tahate karmis konkurentsivõitluses püsida, areneda ja laieneda, siis tuleb mõelda, kas tegutseda täiesti riskivabalt ehk vanade eestlaste kombel iga hinna eest võlgu vältida või oma klientide tausta kontrollides anda neile siiski ka paindlikumaid tingimusi.
Sestap on see raamat kasulik kõigile, kes ettevõtluses osalevad ja äri ajavad, sest võlg puudutab meid kõiki. See raamat annab teadmisi sellest, kuivõrd on arenenud Eesti ärikultuur alates ajast, kui meil sai jälle kasutada sõna «äri». Ja äriga on paratamatult seotud ka sõna «võlg» ja võlasuhted.
Raamatu pealkiri – «Võlamülkad» – sai ehk veidi ehmatav, ent üks selle raamatu ülesandeid ongi anda nõu, kuidas toimida nii, et võlasuhted teid lootusetult mülgastesse ei kisuks, kust on juba väga keeruline, kui mitte võimatu välja rabeleda.
Suurem osa raamatust on praktiline ja nõuandev: milliseid vigu tuleks vältida suhtlemisel äripartneritega, kuidas juba varakult potentsiaalset võlgnikku ära tunda, kuidas temaga käituda, kuidas teha seda nii, et kumbki pool võimalikult vähe kaotaks, st. et võidaksid kõik; miks ja millal võiks võlanõude üle anda inkassofirmale.

Tootekood: 12726 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,00 €

Pealkiri: Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile

Autor(id): Malle Karjatse

Kirjastus: Ilo

Aasta: 1998

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 96

ISBN: 9985-57-180-0

Mõõdud: 215x135 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud  raamat

 

Sisu:

See raamat vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!

Tootekood: 13513 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
3,00 €