Raamatud
3109. Asi pole vedamises. Järg romaanile ''Eesmärk''.jpg Zoom

Asi pole vedamises. Järg romaanile ''Eesmärk''

Tootekood: 13110
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
5,50 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: Asi pole vedamises. Järg romaanile ''Eesmärk''

Autor(id): Eliyahu M. Goldratt

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1999

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 272

ISBN: 0-566-07627-6

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Kui olete lugenud maailmakuulsat juhtimisromaani «Eesmärk», siis teate, et omaenda piirangute tundmises, kasutamises ja ületamises on pideva arengu võti. «Asi pole vedamises» on kirjutatud «Eesmärgi» järjena mõned aastad hiljem. Loodetud tõusu asemel on turud võtnud suuna allapoole. Konkurents on karmim kui kunagi varem. Kuidas viia ettevõtted lühikese ajaga kasumisse, ilma investeeringuid tegemata? Kas sellisest olukorrast väljatulemine on ainult vedamise asi? Sedamööda, kuidas probleemidele lahendus leitakse, avaneb järk-järgult Piirangute Teooria - loogiline ja süstemaatiline mõtlemine, mille abil saab koostada ja edastada tervel mõistusel põhinevaid lahendusi «võimatutele olukordadele». «Asi pole vedamises» kirjeldab mõtlemisprotsesse, mille abil leitakse lahendused turundusele, varade juhtimisele, suhtlemisprobleemidele ja kogu ettevõtte strateegiale.

Sarnased tooted

Pealkiri: Piirideta maailm. Valmistumine 21. sajandi kapitalismiks

Autor(id): Robert B. Reich

Kirjastus: Fontes

Aasta: 1997

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 384

ISBN: 9985-9012-5-8

Mõõdud: 207x143 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kujukas ja vaidlema kutsuv analüüs selle kohta, mida riikidel tuleb teha, et nende kodanikel tuleviku maailmamajanduses hästi läheks.

«See raamat saab möödapääsmatult vajalikuks igaühele, kes tahab mõista kujuneva globaalse majanduse sotsiaalseid tagajärgi.»
David Sainsbury, J Sainsbury plc president

«Maailma majandus muutub globaalseks ja see avaldab määratut mõju ettevõtete juhtimisele, valitsustele, poliitikale ja inimestele. Ei ole ühtki kujutlust virgutavamat, sädelevamat ja arukamat teejuhti selle majandusliku ülemineku mõistmiseks kui Robert Reichi «Piirideta maailm»»
Markiis Shirley Williams

Robert B. Reich on Maurice B. Hexteri sotsiaal- ja majanduspoliitika professor Brandeisi ülikoolis; oli president Clintoni esimene tööminister.

Tootekood: 12650 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,00 €

Pealkiri: Heaolu kõigile

Autor(id): Ludwig Erhard

Kirjastus: Steamark

Aasta: 1998

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 286

ISBN: 9985-9139-5-7

Mõõdud: 220x150 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Punane joon
Turumajanduse sünd
Korea kriis ja sellest jagusaamine
Toimetulek kõrgkonjuktuuriga
Turumajandus saab jagu plaanimajandusest
Olen majandusminister, mitte huvigruppide esindaja
Kartellid -- tarbija vaenlased
Vahetute arvamusavalduste väärtus
Turumajandus võimaldab õiglase palga
Kas heaolu viib materjalismini?
Marga ja penni psühholoogia
Hoolekanderiik -- tänapäeva pettekujutlus
Poliitikat ei saa teha kabinetilaudade tagant
Vahejaam Euroopa
Fööniks tõuseb tuhast
Uue valitsuse tegevuse alused

Tootekood: 12678 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,50 €

Pealkiri: Sotsiaalpsühholoogiliselt noorsoo kuritegevusest. Grupimõjud ja konformism delikventidel ning noortevangla siseelu

Autor(id): Jaano Rässa

Kirjastus: Caritas Eesti

Aasta: 2004

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 68

ISBN:

Mõõdud: 160x120 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Lisamaterjal õppefilmi "Tegi pätti - 2" juurde.

Tootekood: 12959 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
3,15 €

Pealkiri: No logo. Sihikule on võetud brändihiiglased

Autor(id): Naomi Klein

Kirjastus: Tänapäev

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 463

ISBN: 9985-62-175-1

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: esilehel pühendus, sisu terve ja loetav

 

Sisu:

 

Skandaalne raamat, milles brändiskeptikuks nimetatud kanadalanna Naomi Klein paljastab ja dokumenteerib ülemaailmse korporatiivse kultuuri tagamaid ja mõjusid.

Tootekood: 13121 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,90 €

Pealkiri: Too oma meeskond ühte paati

Autor(id): Aune Past

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2009

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 216

ISBN: 978-9949-434-53-4

Mõõdud: 210x147 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Suure osa ärkvelolekuajast veedame oma kolleegidega. Kui saad teha tööd, mis sulle meeldib, oled eluga rahul. Aga kui see, mida teed, meeldib, kuid keskkond, kus oma tööajal viibid, käib närvidele ja suhted kolleegidega on konfliktsed, siis kaob kogu rõõm. Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja, ütles raamatu autor Aune Past.
Sisekommunikatsioon on iga organisatsiooni puhul oluline suhete looja ja hoidja. Minu praktikas on olnud ettevõtteid ja liitusid, erakondi ja meeskondi, kus konsultandi suhe algab mainekujundusest ja pärast esmast uuringut selgub, et kõige suurem mainekahjustaja on sisesuhete konarlikkus. Samas on organisatsiooni sisemised suhted vähemalt samavõrd delikaatne teema kui peresuhted.
Selle raamatu kirjutamine ei oleks olnud võimalik ilma oma ala tippude abita. Kaasautorite hulgas on sellised tuntud nimed nagu Ruth Alas, Kaja Tampere, Riina Varts ja Harri Taliga, aga ka akadeemilise hindamiskomisjoni käest hea hinde pälvinud ülikooli vilistlasi, kes oma teemaga paar aastat süvitsi tegelnud ja uuringuid läbi viinud.
Raamatus käsitletakse iga organisatsiooni jaoks olulisi sisekommunikatsiooni teemasid. Enam keskendutakse küll ettevõtetele, kuid Minu Eesti näide kirjeldab uue meedia võimalusi võrgustiku toimimisel. Suhted organisatsioonis pole eesmärk omaette, kui tegu pole just suhetele orienteeritud kultuuriga. Enamasti lähtuvadki suhted organisatsioonikultuurist. Raamatus antakse lühike ülevaade organisatsioonikultuurist, identiteedist, mainest ja kuvandist. Teoreetilist osa ilmestavad konkreetsed näited.
Aune Pasti lemmik Richard Branson, kes oma ettevõtja tegevusega kujundab ettevõtluse mainet, kasutab nii plaaditööstuses kui kindlustuses sama sloganit: “Oleme sinuga ühes paadis”. Meeskonna ühte paati saamine peaks olema iga juhi ja mainekujundaja olulisim ülesanne. Raamatust “Too meeskond ühte paati” on abi nii algajale kui kogenule.

Tootekood: 13123 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,50 €