Raamatud
905. 500 kuulsamat kaubamärki.jpg Zoom

500 kuulsamat kaubamärki

Tootekood: 10906
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
13,20 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: 500 kuulsamat kaubamärki

Autor(id): Tory Czartowski

Kirjastus: Tänapäev

Aasta: 2006

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 415

ISBN: 9985-62-375-4

Mõõdud: 220x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Mida ühist on NOKIAl ja nugisel ning potentsiravimil Viagra ja Niagara joal? Miks on olemas kaks BUDWEISERi õlut? Miks Henkel ei saa oma pesuvahendeid Suurbritannias ja Prantsusmaal müüa PERSILi kaubamärgi all? Mis pistmist on SMARTIES'idel ja M & M-il Hispaania kodusõjaga? Miks ESSO on Ameerikas EXXON?
Selles teatmeteoses on lood maailma kõige tuntumatest ja edukamatest kaubamärkidest alates esimeste eraettevõtete tekkimisest 18. sajandi lõpus. Teie ette on toodud üle 500 kaubamärgi Adidasest Yamahani koos nende asutajate, geograafilise päritolu, nime tähenduse, arengulooga aastakümnete vältel ning nendega seotud leiutiste ja uuendustega. Raamatus on ka kõnealuste firmade logod.

Sarnased tooted

Pealkiri: Tüdruk ja raha

Autor(id): Laura Brady

Kirjastus: Koolibri

Aasta: 2006

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 144

ISBN: 9985-0-1735-8

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

«Pole tähtis, kui palju sa teenid. Tähtis on, kuidas sa teenitut kulutad.»
See moto juhatab sisse majanduseksperdi Laura Brady raamatu, mis mõeldud just tüdrukutele ja naistele kui üsna suurtele kulutajatele.
Raamat õpetab valima sobivat arveldusarvet, koostama isiklikku eelarvet ja sellest kinni pidama, reisima võimalikult soodsalt ja ohutult ning annab nõu, kuidas välja tulla majanduslikust kitsikusest ning seljatada kuhjunud krediitkaardi- ja muud võlad.
Raamatu väärtust tõstavad arvukad praktilised ja teostatavad nõuanded.

Tootekood: 11129 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
8,00 €

Pealkiri: Marketing: hind, müük ja reklaam

Autor(id): Ann Vihalem

Kirjastus: Külim

Aasta: 1996

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 164

ISBN: 9985-850-12-2

Mõõdud: 234x162 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Majandusraamat 2-26

Tootekood: 11469 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,50 €

Pealkiri: Väärtuskoodi murdmine. Kuidas edukad ettevõtted uue majanduse tingimustes rikkusi loovad

Autor(id): Richard E. S. Boulton, Barry D. Liebert ja Steve M. Samek

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2001

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 280

ISBN: 9885-9264-6-3

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Ei ole ilmselt kellegi jaoks eriline uudis, et traditsioonilised raamatupidamis- ja aruandlustavad võivad mõne ettevõtte puhul osutuda kas mittekohaseks või lausa eksitavaks... Samale järeldusele on jõudnud ka Arthur Anderseni ekspertide grupp oma raamatus, mille eesmärgiks on sillutada teed uue majanduse võidukäigule. Nende poolt välja pakutud väärtusdünaamika kontseptsioon püüab anda mõõdetava väärtuse sellistele kaasaegse ettevõtte mittemateriaalsetele, ent otsustava tähtsusega varadele nagu töötajaskond ja edasimüüjad, kliendid ja intellektuaalne kapital.

Tootekood: 12647 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,00 €

Pealkiri: Kaubamärk ja kõlvatu konkurents

Autor(id): Heinu Koitel

Kirjastus: Eesti Riigikaitse Akadeemia Kirjastus

Aasta: 1997

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 104

ISBN: 9985-67-030-2

Mõõdud: 210x142 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Käesolevas väljaandes käsitletakse intellektuaalse ja tööstusomandi õiguskaitse aktuaalseid probleeme.

Tootekood: 12653 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
3,40 €

Pealkiri: Tervenemine. Ettevõtte meditsiin

Autor(id): Dan Paul ja Jeff Cox

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2005

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 272

ISBN: 9949-409-45-4

Mõõdud: 215x145 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sisu:

Kerge lugemine hubasteks õhtutundideks.
Kuigi raamatus kirjas olevad tõed on kogenud juhtidele ehk juba ammugi teada, on see ameerikalikult kirjutatud juhtimisromaan hea võimalus lõõgastumishetkedel pisut mälu värskendada.
Jeff Cox on eesti lugejale varem tuttav raamatu «Eesmärk» ühe autorina ning Dan Paul on hulgaliselt kogemusi omandanud töötades maailma ühes paremini juhitud ettevõttes General Electric.

Tootekood: 12673 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,90 €