Raamatud
905. 500 kuulsamat kaubamärki.jpg Zoom

500 kuulsamat kaubamärki

Tootekood: 10906
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind:
13,20 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: 500 kuulsamat kaubamärki

Autor(id): Tory Czartowski

Kirjastus: Tänapäev

Aasta: 2006

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 415

ISBN: 9985-62-375-4

Mõõdud: 220x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Mida ühist on NOKIAl ja nugisel ning potentsiravimil Viagra ja Niagara joal? Miks on olemas kaks BUDWEISERi õlut? Miks Henkel ei saa oma pesuvahendeid Suurbritannias ja Prantsusmaal müüa PERSILi kaubamärgi all? Mis pistmist on SMARTIES'idel ja M & M-il Hispaania kodusõjaga? Miks ESSO on Ameerikas EXXON?
Selles teatmeteoses on lood maailma kõige tuntumatest ja edukamatest kaubamärkidest alates esimeste eraettevõtete tekkimisest 18. sajandi lõpus. Teie ette on toodud üle 500 kaubamärgi Adidasest Yamahani koos nende asutajate, geograafilise päritolu, nime tähenduse, arengulooga aastakümnete vältel ning nendega seotud leiutiste ja uuendustega. Raamatus on ka kõnealuste firmade logod.

Sarnased tooted

Pealkiri: Juhtimine ja suhtekorraldus. Meelespealilledega tass

Autor(id): Aune Past

Kirjastus: Pegasus 2005

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 302

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat. Ümbrispaber puudub.

ISBN: 9949-409-46-2

Mõõdud: 240x165 mm

Formaat: kõvakaaneline

Kirjeldus:

Pettub see, kes siit raamatust tuleb otsima perfektse pressiteate valemit ja moodust positiivsete uudistega lehte jõuda. Aune Past on võtnud nõuks lugejat emalikult palju laiemalt harida - sidudes avalikud ja inimeste vahelised suhted jutustuseks, mis põimitud teooriaga. Raamatu näited elust, teooria viiteid, tsitaadid klassikutelt ja iseenese terve mõistus peaks aitama kõigil suhteid professionaalselt korraldada. 

Tootekood: 10203 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
6,20 €

Pealkiri: Majandusõudus

Autor(id): Viviane Forrester

Kirjastus: Kupar 2002

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 183

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

ISBN: 9985-61-232-9

Mõõdud: 196x127 mm

Formaat: pehmekaaneline

Kirjeldus:

Tuntud esseist ja ajakirjanik Viviane Forrester otsib vastust küsimusele, kas globaliseeruv majandus suudab täita meie ootusi-lootusi. Autor on läbi töötanud hulgaliselt kaasaja juhtivate majandusteadlaste töid, saamaks vastust oma küsimusele, milline on maailmamajanduse olukord 20-30 aasta pärast. Kahjuks vihjab raamatu pealkirigi suuremat osa inimkonnast eesootavatele ebameeldivustele.

Tootekood: 10368 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
7,90 €

Pealkiri: Rikas laps, tark laps

Autor(id): Robert T. Kiyosaki

Kirjastus: Sinisukk 2009

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 287

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

ISBN: 978-9949-14-651-2

Mõõdud: 230x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

Kirjeldus:

Mida teha, kui mu laps ... ei salli kooli ... toob koju halbu hindeid ... sildistatakse õppimishäirega lapseks ... tahab kooli pooleli jätta? Kuidas motiveerida oma last õppima, omandama haridust? "Rikas laps, tark laps" on kirjutatud lastevanematele, kes väärtustavad oma laste rahanduslikku ja akadeemilist haridust ning on valmis selles protsessis aktiivselt osalema.

Tootekood: 10650 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
10,00 €

Pealkiri: Leidlik meel

Autor(id): Anti Kidron

Kirjastus: Mondo

Aasta: 2000

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 200

ISBN: 9985-60-765-1

Mõõdud: 208x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Äriidee leidmine, uue toote või teenuseliigi väljamõtlemine, esse või artikli kirjutamine, sponsorabi taotlemine, tähtpäevaürituse korraldamine, üllatusroa valmistamine, vaimuka õnnitluskaardi kirjutamine - kõigil neil juhtumeil läheks meil vaja leidlikku meelt. Psühholoogiaprofessor Anti Kidroni raamat on mõeldud kõigile neile, keda köidab argiloovuse virgutamise temaatika.

Tootekood: 11061 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,90 €

Pealkiri: Turunduse tulevikutegurid. Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke

Autor(id): Hans G. Tonndorf

Kirjastus: Külim

Aasta: 2004

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 80

ISBN: 9985-9522-0-0

Mõõdud: 210x145 mm

Formaat: pehmekaaneline


Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid.
See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele.
Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega.

Tootekood: 11473 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
5,00 €