Raamatud
2959. 2020. aasta töökoht.jpg Zoom

2020. aasta töökoht

Tootekood: 12960
Tarneaeg: 1-3 päeva
Hind: 5,50 €
4,13 €
Kogus: - +
   - või -   

Pealkiri: 2020. aasta töökoht

Autor(id): Jeanne C. Meister ja Karie Willyerd

Kirjastus: Hermes

Aasta: 2010

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 299

ISBN: 978-9949-9087-0-7

Mõõdud: 207x147 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras raamat

 

Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu

Sisu:

Tuleviku töökohta uurides näeme, et muutumas on kõik, mida me tööst teame – kus me töötame, kuidas me töötame, milliseid oskusi tööturul püsimiseks vajame, millist tehnikat kasutame kolleegidega suhtlemiseks. Ning need muudatused toimuvad 2020. aasta lähenedes üha kiiremini, sest millenniumipõlvkond, mille moodustavad aastatel 1977–1997 sündinud 88 miljonit inimest, moodustab 2014. aastal peaaegu poole tööjõust. Tööandjad peavad selle mitmeid põlvkondi hõlmava tööjõu saabumiseks valmistuma juba praegu. Valmisolek nõuab oganisatsioonidelt ettenägelikkust ning aktiivset tegutsemist inimestelt, kes töötavad välja eestvedamist ja töötajaid puudutavaid strateegiaid.

Sarnased tooted

Pealkiri: Tõhus tootmine. Kõik, mida ma õppisin tootmisest Joe garaazhis

Autor(id): William B. Miller ja Bicky L. Schenk

Kirjastus: Director

Aasta: 2002

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 80

ISBN: 9985-78-472-3

Mõõdud: 200x140 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

«Säravaim tootmisteemaline raamat, mida eales olen lugenud. See ei anna küll oteseid tegutsemisjuhiseid, kuid korrastab mõtlemist.»

Tootekood: 12354 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
3,00 € (25%)
4,00 €

Pealkiri: Tulevikutarkus. Globaalsete muutuste kuus tahku

Autor(id): Patrick Dixon

Kirjastus: Fontes

Aasta: 2003

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 296

ISBN: 9985-9406-3-6

Mõõdud: 208x145 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Sari: Juhtimiskonverentsi raamatukogu

Sisu:

Siit raamatust ei leia juht konkreetseid nippe, mida juba homme kasutada oma igapäevatöös, vaid midagi hoopis väärtuslikumat – aluse oma tulevikuärile. Patric Dixon läheb kaugemale ühiskonnatrendide lihtsast kirjeldamisest, lisaks muutuste selgitamisele aitab ta ka nendeks valmistuda. Võib-olla just seda raamatut lugedes võrsub mõte täiesti uuest tootest ja täiesti uuest ärist?
Hede Kerstin Luik, AS Eesti Statoil

Tootekood: 12954 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,43 € (25%)
5,90 €

Pealkiri: Palk

Autor(id): Erik Samel

Kirjastus: Äripäev

Aasta: 2004

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 168

ISBN: 9985-9541-3-0

Mõõdud: 210x150 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: heas seisukorras kasutatud raamat

 

Sari: Äripäeva raamat

Sisu:

«Palgas» antakse ülevaade Eesti palgaturu arengust, seletatakse lahti palgapoliitika ja -süsteemi mõisted ning tuuakse konkreetseid näiteid, kuidas erinevad Eesti ettevõtted on tasustamise lahendanud. Pikemalt peatutakse spetsialisti, müügimehe, keskastmejuhi ja tippjuhi palga kujunemisel ning lõpetuseks on peatükk seadusandlusest.
Oma kogemusi ja seisukohti jagavad teiste hulgas Villu Praks Eesti Pangast, Milvi Tepp EMTst, Kiira Kure Hireright Estoniast, Peep Vain Vain & Partneritest, Peeter Võrk PW Partnersist ja Igor Päss Ariko ReServist.
Konkreetseid näiteid on toodud nii eelpoolmainitud firmadest kui ka näiteks Frensist, Tallinna Kaubamajast ja Äripäeva Kirjastusest.

Tootekood: 13454 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
3,75 € (25%)
5,00 €

Pealkiri: Miks klient rahul ei ole? Kuidas meeldida eesti kliendile

Autor(id): Malle Karjatse

Kirjastus: Ilo

Aasta: 1998

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 96

ISBN: 9985-57-180-0

Mõõdud: 215x135 mm

Formaat: pehmekaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud  raamat

 

Sisu:

See raamat vaatleb igapäevaseid teenindussituatsioone kliendi silmade läbi, jagab praktilisi nippe ja nõuandeid nii kliendi mõistmiseks kui mõjutamiseks. Värvikaid näiteid elust, harjutusi enesekontrolliks. Mõtlemisainet igaühele!

Tootekood: 13513 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
2,25 € (25%)
3,00 €

Pealkiri: Ratta müümine. Kuidas leida parim müügistrateegia

Autor(id): Jeff Cox ja Howard Stevens

Kirjastus: Varrak

Aasta: 2005

 

Keel: eestikeelne

Lehekülgi: 267

ISBN: 9985-3-0954-5

Mõõdud: 210x140 mm

Formaat: kõvakaaneline

 

Seisukord: normaalses seisukorras kasutatud raamat

 

Sisu:

Kõik, mida selle raamatu lehekülgedel müügitöötajate ja klientide kohta on öeldud, põhineb enam kui kahekümne viie aasta vältel läbi viidud empiirilistel uuringutel.
Jeff Coxil on suurepärane anne muuta tehnilised ideed kaasahaaravaks ja huvitavaks jutustuseks. Koostöös müügi- ja turunduseksperdi Howard Stevensiga on valminud põhjalik raamat, mis põhineb enam kui 250 000 müügiinimese ja 100 000 kliendi arvamustel klienditeeninduse nõrkustest ja tugevustest ning üle 1500 firma müügitöökogemusel.

Tootekood: 13514 ,   Tarneaeg: 1-3 päeva
4,50 € (25%)
6,00 €